הונדה ג'אז החדשה כוללת יחידת הנעה היבדירית עם שני מנועים חשמליים
הונדה גא'ז החדשה 2020 תיוצר בגרסה היברידית בלבד בעלת צמד מנועים חשמליים המניעים את הגלגלים ללא תיבת הילוכים. מנוע הבנזין משמש בעיקר כגנרטור לטעינת הסוללה מסוג ליתיום-יון. על פי הונדה, יחידת ההנעה ההיברידית של הגאז' מספקת נסיעה חסכונית וחלקה יותר ממערכת היברידית רגילה, ועתידה למצוא את מקומה בשלל דגמי החברה. מגמה זו מיישרת קו עם הצהרת הונדה, לפיה בכוונתה לשווק לשוק האירופאי רכבים חשמליים או היברידיים בלבד עד לשנת 2025.
הונדה ג'אז
העיצוב החיצוני של הונדה ג'אז מציג קווים מינימליסטיים ונקיים אשר ילוו את שפת העיצוב החדשה של היצרנית מעתה. בחזית גריל מינימליסטי אליו גולשים צמד גופי תאורה גבוהים, מהצד ניתן להבחין בשטח חלונות גדול כולל חלון קדמי מפוצל אשר נועדו לשפר את שדה הראיה.
הונדה ג'אז קרוסטאר
בדומה לדגם הפורש, גם הדור הנוכחי מתהדר במרכב "מונוספייס" בעל קופסה אחת. המשמעות היא חלל הפנים המרווח בקטגוריה תודות לתכנון תא נוסעים מוגבה ודחיקת תא המנוע לפנים. תכונה ייחודית נוספת בסגמנט הסופר מיני, הנוגע גם הוא לניצול חלל הפנים, הינה האפשרות להזחת המושב האחורי על גבי מסילה לטובת הגדלת מרווח הברכיים לנוסעים מאחור על חשבון נפח תא המטען.
הונדה ג'אז
תא הנוסעים מציג עיצוב נאה וכולל נקודת WiFi ואפשרות לשיקוף הסמארטפון באופן אלחוטי. מושבים קדמיים רחבים נועדו לספק תמיכה נאותה. אבזור הבטיחות כולל מגוון מערכות אקטיביות מתקדמות.
גרסת קרוסטאר מציעה מראה דמוי שטח עם מרווח גחון מוגבה, שבכה קדמית בעיצוב קשוח יותר, מסילות גג, וריפודים עמידים למים.
הונדה ג'אז החדשה תושק באירופה ברבעון הראשון של שנת 2020.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.