קיה אופטימה הכל חדשה נחשפת בתמונות ראשונות ומציגה מרכב פאסטבק ושפת עיצוב חדשה
קיה אופטימה החדשה 2020 תחשף רשמית בחודש דצמבר השנה אך היצרנית לא מתאפקת ומשחררת תמונות המציגות את העיצוב החיצוני של הדגם המתהדר במרכב קופה חמש דלתות דינמי. בחרטום בולט גריל אף הטיגריס המסורתי, בגרסה חדשה בעלת גרפיקה תלת מימדית, שתוביל את שפת העיצוב העדכנית בדגמים שיושקו מעתה. מצידי הגריל ניתן להבחין באלמנט עיצובי חדש - חתימת LED בצורת האות Z החולשת אל תוך המרווח שלצד מכסה המנוע.
קיה אופטימה
סמל המותג מוטבע על מכסה המנוע, ומראות הצד תלויות על הדלתות לטובת שדה ראיה משופר. מאחור ניתן להבחין בדלת חמישית הכוללת את השמשה האחורית יחד עם מכסה תא מטען מזדקר היוצר ספוילר אחורי מובנה. מאחור שלושה גופי תאורה מסוג LED המשלימים פס תאורה ארוך לרוחב המרכב. אלמנט תאורה סימטרי בחזית ומאחור, הינו חותמת LED המדמה לדברי קיה גרף המודד את קצב פעימות הלב.
קיה אופטימה
המרכב מציג פרופורציות דינמיות בזכות צללית נמוכה ורחבה ביחס לדגם הפורש. אורכו הכללי צמח ב- 50 מ"מ לכדי 4,905 מ"מ, רוחבו צמח ב- 25 מ"מ לכדי 1,860 מ"מ, וגובהו קטן ב- 20 מ"מ ל- 1,445 מ"מ. בסיס גלגלים התארך ב- 45 מ"מ לכדי 2,850 מ"מ נדיבים.
תא הנוסעים אשר נחשף באיור בטיזר קודם, מיישר קו עם המגמה הרווחת בעולם הרכב ומציג לוח מחוונים דיגיטלי המחובר לצג מערכת המולטימדיה הממוקמים בחלקו העליון של הדשבורד, מול עיני הנהג. במפלס מתחת ממוקמת מערכת בקרת האקלים. גלגל ההגה זוכה לעיצוב חדש, ובורר ההילוכים הוחלף בפקדים אלקטרוניים כדי לפנות מקום בקונסולה המרכזית.
בשלב זה קיה לא משחררת נתונים אודות יחידות ההנעה, אך סביר כי יהיו זהות לאחות יונדאי סונטה. ניתן לצפות למערכת היברידית הכוללת מנוע בנזין Gdi בנפח 2.0 ליטרים בהספק 152 כ"ס ומומנט של 19.2 קג"מ, בשילוב מנוע חשמלי בהספק 51 כ"ס ומומנט של 20.9 קג"מ היוצרים הספק משולב של 195 כ"ס. המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים המאפשרת העברות הילוכים מהירות וחלקות באמצעות התאמת מהירות סיבוב המנוע החשמלי למנוע הבנזין ולתיבת ההילוכים בצורה אידיאלית.
שיווקה של קיה אופטימה החדשה יחל בחודש דצמבר 2019 בקוריאה תחת השם מקומי K9, ובשאר השווקים ייחל השיווק ברבעון הראשון לשנת 2020.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.