מרצדס GLA החדש נחשף עם תא נוסעים מתקדם ויוקרתי, מרווח פנים משופר ביחס לדור הקודם, ומגוון יחידות הנעה
הדור החדש והשני במספר של מרצדס GLA מבוסס על מרצדס A קלאס ומיועד להתחרות בקטגוריה המונה את אאודי Q3, וולוו XC40, וב.מ.וו X1. בניגוד לדור הקודם שנראה כמו האצ'בק מוגבהת מעט, הדור החדש מאופיין בפרופורציות מתאימות יותר לסגמנט הקרוסאוברים, בעיקר בזכות מרכב גבוה ב-100 מ"מ ביחס לדור הקודם. מרצדס GLA נמתח לאורך של 4,410 מ"מ, רוחבו 1,834 מ"מ, גובהו 1,611 מ"מ, ובסיס הגלגלים נמתח לאורך של 2,729 מ"מ. נפח תא המטען 435 ליטרים או 1,430 ליטרים בקיפול המושב האחורי.
מרצדס GLA
החזית כוללת את השבכה המוכרת של מרצדס ומכילה סורג רוחבי עם סמל המותג במרכזו. כפי שמקובל בסגמנט, הדגם מצוייד באיפור שטח הכולל מגלשים דמויי אלומיניום בתחתית הפגושים בגרסאות הרגילות, קשתות גלגלים וחצאיות מושחרות, ומסילות גג. גרסת GLA 35 4MATIC הבכירה מגיעה עם עיצוב אגרסיבי יותר הכולל אלמנטים מושחרים עם פסי עיטור אדומים.
מרצדס GLA
תא הנוסעים דומה למרצדס A קלאס בשילוב אלמנטים אליהם נחשפנו במרצדס GLB החדש, המהווה למעשה גרסת 7 מושבים למרצדס GLA. ידיות האחיזה בדלתות מעוצבות בסגנון שטח קשוח יותר. הפלטפורמה החדשה תורמת למרווח פנים משופר ביחס לדגם הקודם עם מרווח ברכיים גדול ב- 116 מ"מ. מרווח הראש שופר ושטח החלונות גדל הודות להגבהת תקרת הרכב.
מרצדס GLA
הרוכשים יוכלו לבחור בין 3 חלופות צגים, הכוללות שני צגים בגודל 7 אינץ', שני צגים בגודל 10.25 אינץ' או שילוב בין שני הגדלים. מערכת המולטימדיה מריצה כמובן את מערכת ההפעלה MBUX החדשה, בעלת אפשרות לתפעול קולי באמצעות הקריאה "היי מרצדס". בנוסף כולל אבזור הנוחות תאורת אווירה ב- 64 גוונים ותצוגה עילית.
אבזור הבטיחות עשיר וכולל את כל המערכות המוכרות מדמגי מרצדס, לרבות ביצוע עקיפה באמצעות איתות בלבד, בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטונומית, ומערכת הכנה לקראת תאונה המזהה תאונה בטרם התרחשותה ומכיילת את הבלמים לבלימה חדה, תוך צמצום צלילת החרטום לפנים.
בפרק השטח ניתן לציין מערכת בקרת ירידה במדרון תלול, מערכת הנעה כפולה עם אפשרות לחלוקת מומנט של 50:50 בין הצירים, ומערכת תאורה מסוג LED בעלת פיזור תאורה רחב לטיול שטח ליילי. עם זאת, מרווח גחון בגובה 143 מ"מ בלבד, מהווה מגבלה טבעית ליכולת שטח של ממש.
סרטון מרצדס GLA רשמי
הדגם מושק עם שלושה מנועים. בגרסת GLA200 מנוע טורבו בנזין בנפח 1.3 ליטרים בהספק 163 כ"ס ומומנט של 25 קג"מ. גרסת GLA250 מצויידת במנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטרים בהספק 224 כ"ס ומומנט של 35.7 קג"מ. מנועים אלו משודכים לתיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים. מערכת הנעה כפולה ומתלים אקטיביים יוצעו כאופציה.
גרסת הביצועים GLA 35 4MATIC מצויידת במנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטרים בהספק 306 כ"ס ומומנט של 40.8 קג"מ המספק תאוצה 0-100 קמ"ש תוך 5.1 שניות. גרסה זו מקבלת תיבת 8 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים מבית AMG ומערכת הנעה כפולה 4MATIC כסטנדרט.
מכלמוביל, יבואנית מרצדס לישראל, נמסר כי שיווקו של מרצדס GLA החדש בישראל יחל לקראת אמצע שנת 2020.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.