שחר שמש, מנכ"ל דלק מוטורס, הודיע היום על מינוי אלון גולדמן כמנהל השיווק של מותגי ב.מ.וו ומיני בישראל
אלון גולדמן, לשעבר מנהל התקשורת השיווקית של חטיבת סיאט מבית צ׳מפיון מוטורס, מונה בימים אלה לנהל את השיווק של מותגי ב.מ.וו ומיני בדלק מוטורס. גולדמן (36), ניהל בעבר את תקציבי הפרסום של דלק מוטורס בשני משרדי פרסום שונים, גיתם ובאומן בר ריבנאי, והיה ממובילי האסטרטגיה הפרסומית.
אלון גולדמן מנהל שיווק במוו ומיני. צילום: גדי סיארה
בתקופתו בסיאט, הוביל גולדמן את השקת סיאט איביזה וסיאט ארונה החדשות, והיה ממובילי פרוייקט אתר הסחר של המותג. בתקופתו הגדילה החטיבה את היקף המכירות ולראשונה התברג מותג סיאט בין עשרת המותגים הנמכרים ביותר בישראל.
ברק כהן, מנהל חטיבת ב.מ.וו ומיני בדלק מוטורס, מסר כי: "אנו מברכים על הצטרפותו של אלון לדלק מוטורס. לזכותו של גולדמן, מעבר להיכרותו ועבודתו המוקדמת עם המותגים BMW ו- MINI, ניתן לזקוף גם מהלכים אסטרטגיים ושיווקיים אשר הוביל בצ'מפיון מוטורס ומאחלים לו הצלחה רבה איתנו בהמשך".
אלון גולדמן: "עבורי זו הגשמת חלום וסגירת מעגל אישי ומקצועי. אני נרגש לנהל את השיווק של אחד המותגים הנחשקים בעולם, מותג הרכב היחיד, שעומד מאחורי ההבטחה ״חוויית הנהיגה המושלמת״, ביבואן עם מסורת מפוארת ולצד אנשי השיווק המוכשרים בענף. אני מודה לשחר וברק על האמון ומאחל הצלחה רבה לקבוצת צ׳מפיון מוטורס ולחטיבת סיאט ישראל״.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.