קיה ריו החדשה החדשה זוכה לעדכוני עיצוב קלים, מערכת מולטימדיה חדשה, ויחידות הנעה חדשות עם סיוע היברידי מתון
קיה חושפת מתיחת פנים למכונית הסופר מיני קיה ריו. העיצוב החיצוני הנאה זכה לעדכונים קלים המתמקדים בעיקר בחזית עם פגוש בעיצוב חדש וספורטיבי, וכונסי אוויר מודגשים. הפנסים הקדמיים זוכים מעתה לתאורת לד מלאה כסטנדרט בכל רמות הגימור. להשלמת העדכון מצטרפים חישוקים קלים בקוטר 16 אינץ' בעיצוב חדש.
קיה ריו החדשה 2020
גם בתוך תא הנוסעים השינויים אינם דרמטיים ומתרכזים בעיקר במערכת המולטימדיה שזכתה למסך חדש בגודל 8 אינץ', ומערכת הפעלה UVO Connect החדשה של קיה. המערכת החדשה כוללת אפשרות להתאמה אישית של הווידג'יטים במסך הבית ותצוגה מפוצלת לשליטה בשתי פונקציות בו זמנית. בנוסף כוללת המערכת החדשה תמיכה בממשקי Apple Car Play ו- Android Auto בחיבור אלחוטי. קישוריות ה- Bluetooth החדשה מאפשרת חיבור של שני מכשירים במקביל, אחד לשימוש בטלפון והשני להזרמת מדיה.
קיה ריו החדשה 2020
קיה ריו החדשה היא הדגם הראשון של קיה שיעשה שימוש ביחידת הנעה עם סיוע היברידי מתון המכונה MHEV, המורכבת ממנוע טורבו בנזין בנפח 1.0 ליטרים בשתי גרסאות הספק – 100 או 120 כ"ס, יחד עם מערכת סיוע היברידית המבוססת על אלטרנטור- מתנע במתח 48V המחובר ברצועה לגל הארכובה של המנוע. למנוע החדש מערכת ניהול המאפשרת פעולה במספר מחזורי בעירה שונים בהתאם לעומס על המנוע.
מערכת הסיוע ההיברידית מספקת את כוחה בזמן תאוצה ומאפשרת להפחית עומס ממנוע הבנזין, בזמן האטה ביכולתה לטעון את הסוללה או לאפשר למערכת ה- Start&Stop לכבות את מנוע הבנזין לקראת עצירה מלאה כדי לחסוך בדלק. ההספק המרבי אמנם נותר זהה ליחידות ההנעה ללא הסיוע ההיברידי אך פליטת המזהמים פחתה בשיעור של עד 10.7% בהתאם למחזור הפעולה של המנוע. יחידת ההנעה החדשה תשודך לתיבת הילוכים ידנית עם מצמד אלקטרוני המסייע אף הוא לחיסכון בדלק ולהפחתת פליטת מזהמים. נתוני צריכת הדלק והביצועים הרשמיים טרם פורסמו.
קיה ריו החדשה 2020
לצד גרסאות אקו דיינמיקס+ תציע קיה גם שתי יחידות הנעה ללא סיוע היברידי. הראשון כולל מנוע בנזין אטמוספרי בנפח 1.2 ליטרים בהספק 84 כ"ס, והשני כולל מנוע טורבו בנזין בנפח 1.0 ליטר בהספק 100 כ"ס. שני המנועים יוצעועם תיבת 6 הילוכים ידנית או תיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים.
קיה ריו החדשה מציעה מערך בטיחות עדכני עשיר הכולל בין היתר מערכת בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל ורוכבי אופניים, תיקון סטייה מנתיב הנסיעה, ניטור שטחים מתים עם סיוע בהיגוי למניעת כניסה לנתיב חסום, בקרת שיוט אדפטיבית עם פונקציית מעקב אחר הרכב המוביל עד למהירות 180 קמ"ש, התרעה על תנועה חוצה מאחור ומלפנים, התרעה על התחלת תנועה של הרכב מלפנים, והתרעה על עייפות הנהג.
קיה ריו החדשה תשווק באירופה החל מהרבעון השלישי השנה.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.