הקרוסאובר החשמלי של אאודי מוצג בגרסת S ספורטיבית עם מנוע בהספק 496 כ"ס וטווח נסיעה של 360 ק"מ
אאודי מרחיבה את משפחת דגמי E-Tron והמצטרפת הטריה היא גרסת S ספורטיבית המוצגת במרכב SUV רגיל ובמרכב ספורטבק דמוי קופה. רכב הפנאי החשמלי של אאודי הוצג לראשונה לפני כשנתיים וזוכה להצלחה רבה גם בישראל. בשנת 2019 היה אאודי E-Tron הרכב החשמלי הנמכר ביותר בישראל עם יותר מ- 400 מסירות.
אאודי E-Tron S ספורטבק
אאודי E-Tron S החדש חושף עיצוב אגרסיבי יותר. היציבה השרירית מועצמת בזכות בתי גלגלים שהורחבו ב- 23 מ"מ. בפינות הפגוש הקדמי כונסי אוויר משולשים המכילים תריסים הנפתחים ונסגרים באופן אוטומטי על מנת לקרר את הבלמים הקדמיים. מהצד ניתן להבחין בחצאיות צד ספורטיביות ובחישוקי ענק בקוטר 20 אינץ'. כאופציה יוצעו חישוקים במידות 21 ו- 22 אינץ'. למרות המרכב הגדול, התכנון האווירודינמי קיבל תשומת לב מיוחדת ומקדם הגרר עומד על 0.26 במרכב ספורטבק ו- 0.28 במרכב הרגיל.
אאודי E-Tron S ספורטבק
יחידת ההנעה מורכבת משלושה מנועים חשמליים, אחד מלפנים ושניים מאחור. ההספק המרבי עומד על 496 כ"ס עם מומנט מרבי של 99.2 קג"מ הזמין למשך 8 שניות במצב נהיגה S. תאוצה 0-100 קמ"ש אורכת 4.5 במצב נהיגה סטנדרטי והמהירות המרבית מוגבלת ל- 210 קמ"ש. סוללה בקיבולת 95 קוט"ש מספקת טווח נסיעה של 360 ק"מ במרכב הרגיל ו- 365 ק"מ במרכב ספורטבק.
אאודי E-TRON S
אאודי E-Tron S הוא הרכב החשמלי הראשון בייצור סדרתי העושה שימוש בשלושה מנועים. בתנאי נהיגה רגילים פועלים רק המנועים האחוריים, והמנוע הקדמי נכנס לפעולה כאשר הנהג דורש יותר כוח או במצבים בהם נדרשת אחיזה גם בציר הקדמי. הכוח מנוהל באמצעות מערכת תיעול מומנט כשהמנועים החשמליים האחוריים מעבירים את הכוח ישירות לגלגל באמצעות תמסורת ישירה, ללא דיפרנציאל מכני.
אאודי E-TRON S
הסוללות ממוקמות בתחתית המרכב ותורמות למרכז כובד נמוך ולחלוקת משקל טובה בין הצירים. למתלי האוויר מהלך של 76 מ"מ ואלו מנמיכים ומגביהים את המרכב בהתאם למצב הנהיגה הנבחר. מערכת הבלימה הרגנרטיבית מציעה 3 עוצמות בלימה ומאפשרת נהיגה באמצעות דוושת התאוצה בלבד לטובת טעינת הסוללה, כך שהשימוש בדוושת הבלם נועד רק לצורך עצירה מלאה.
אאודי E-Tron S ישווק באירופה החל מהסתיו הקרוב.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.