ב.מ.וו iX3 מציע מנוע חשמלי עם 286 כ"ס וטווח נסיעה של 460 ק"מ
ב.מ.וו חושפת את רכב הפנאי החשמלי הראשון שלה המכונה ב.מ.וו iX3. כנרמז משמו, מדובר בגרסה חשמלית לרכב הפנאי ב.מ.וו X3 אשר תתחרה בדגמים כגון מרצדס EQC, יגואר i-Pace, ואאודי e-tron אשר תוכננו מראש כרכבים חשמליים טהורים. הגרסה החשמלית משלימה את מבחר יחידות ההנעה שמציע ב.מ.וו X3 - טורבו בנזין, טורבו דיזל, פלאג-אין הייבריד וכעת גם בגרסה חשמלית מלאה.
ב.מ.וו iX3
העיצוב החיצוני המוצלח של ב.מ.וו X3 זכה לשינויים קלים עבור הגרסה החשמלית. גריל הכליות הקדמי נאטם ברובו וגם כונסי האוויר שבפגוש צומצמו. מהצד ניתן לזהות חישוקים חדשים בקוטר 19 אינץ' אשר זכו לעיצוב אווירודינמי המפחית את מקדם הגרר. מאחור בולטים בחסרונם סופיות המפלט שהוחלפו בעיטורים כחולים המותקנים על הפגוש. תא הנוסעים שמר על המראה המוכר.
ב.מ.וו iX3
ב.מ.וו iX3 מצוייד ביחידת הנעה חשמלית בהספק מרבי של 286 כ"ס ומומנט של 40.8 קג"מ המועברים לגלגלים האחוריים. תאוצה 0-100 קמ"ש אורכת 6.4 שניות והמהירות המרבית מוגבלת ל- 180 קמ"ש. סוללה בקיבולת 80 קוט"ש מאפשרת טווח נסיעה של 460 ק"מ עם פי תקן WLTP המחמיר.
ב.מ.וו iX3
מערכת בלימה רגנרטיבית מציעה בחירה מבין מספר עוצמות בלימה כולל מצב המאפשר נהיגה באמצעות דוושת התאוצה בלבד כך שעזיבתה תביא לבלימה מהירה של הרכב תוך הפקת אנרגיה לטעינת הסוללה. עמדת טעינה מהירה תטעין 80% מקיבולת הסוללה תוך 34 דקות בלבד. טעינה של 10 דקות בעמדה מהירה תאפשר נסיעה של כ- 100 ק"מ.
ב.מ.וו iX3 הוא הרכב הראשון שמייצאת ב.מ.וו ממפעלה בעיר שינאג בסין. המכירות בסין יחלו במהלך השנה.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.