טויוטה מעדכנת את הלוגו כחלק מהפיכתה לחברת ניידות לכל (Mobility for all)
טויוטה מציגה לוגו מעודכן ומודרני המסמן את כניסתה לעידן חדש והמעבר מחברת ייצור מכוניות לחברת ניידות לכל (Mobility for all). הזהות החזותית החדשה מבוססת על פישוט הלוגו הנוכחי ועוצבה על בסיס ארבעה עקרונות מרכזיים: חשיבה הצופה את פני העתיד, התאמה למובייל, תחושה יוקרתית יותר, ועקביות מלאה בכל הפלטפורמות והיחידות העסקיות.
הלוגו החדש של טויוטה
הלוגו החדש של טויוטה כולל עיצוב דו-ממדי ברור ופשוט. לאור העובדה שסמל טויוטה האייקוני הוא אחד המוכרים בעולם, הסירה החברה את הכיתוב TOYOTA. עיצובו החדש של הלוגו נועד לשדר ערכים של פשטות, שקיפות ומודרניות, והוא מותאם באופן מושלם למרחב הדיגיטלי אך יעיל באותה מידה גם בעולם הפיזי.
השינוי בעיצוב הלוגו נעשה תוך חשיבה על המחר, כחלק מהרצון להתחבר טוב יותר ללקוחות תוך התרחבותה של טויוטה בתחומי כלי רכב חשמליים, שרותי ניידות, וקמעונאות אונליין.
הלוגו החדש יופיע מהיום באתרי טויוטה ובהדרגה בכל הפלטפורמות הדיגיטליות והפיזיות. בשלב זה הלוגו הנוכחי עדיין ישמש לרכבים.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.