פיג׳ו 5008 מציג עיצוב מודרני, יחידות תאורה חדשות ואבזור בטיחות עדכני
פיג׳ו 5008 נחשף היום בדורו השלישי לאחר שהוצג בשנת 2016 כרכב פנאי בעל 7 מושבים וזכה להצלחה בעולם עם למעלה מ- 300,000 מסירות, בזכות עיצוב מרענן, מרחב נדיב, שלושה מושבים עצמאיים בשורה השנייה, שני מושבים מתקפלים ונשלפים בשורה השלישית, ונפח תא מטען עצום של 780 ליטרים כאשר 5 מושבים בשימוש.
פיג׳ו 5008
מתיחת הפנים של פיג'ו 5008 מתמקדת בעיקר בחזית הרכב ומציגה גריל קדמי בעיצוב חדש ללא מסגרת, פנסי חזית חדשים ופנסי לד הגולשים מטה ומדמים ניבי אריה, תאורה אחורית עם עיצוב חדש בטכנולוגיית Full LED, צבעי מרכב חדשים, וחבילת Black Pack אשר מוסיפה גימורים שחורים בעיצוב החיצוני וחישוקי 19 אינץ׳ בגימור שחור.
פיג׳ו 5008
לתא הנוסעים עיצוב דמוי קוקפיט מטוס הכולל לוח מחוונים דיגיטלי i-Cockpit בגודל 12.3 אינץ׳ הממוקם גבוה ומספק מידע בהתאמה אישית, גלגל הגה קטן בעל 2 צלעות הממוקם נמוך ביחס למקובל, מערכת מולטימדיה התומכת בממשקי Apple CarPlay ו- Android Auto, מסך צף בגודל 10 אינץ׳, ושבעה מקשי פסנתר במרכז הקונסולה הפונים אל הנהג ומאפשרים גישה ישירה ובטוחה לפונקציות רבות. גרסאות ה GT ו- GT Line מקבלות ריפוד עור נאפה בצבע אדום, דיפון דמוי עץ עם עיטורי כרום, מראה פנימית ללא מסגרת ועיטורי GT.
פיג׳ו 5008
מפרט אבזור הבטיחות עודכן גם הוא וכולל כעת מערכת לראיית לילה חדשה הפועלת בטווח של עד 250 מטר ומוצגת על גבי לוח המחוונים הדיגיטלי, מערכת בקרת סטייה מנתיב הנסיעה ושמירה על מרכז הנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית התומכת כעת גם בעצירה מלאה וזינוק מחדש.
היצע יחידות ההנעה כולל מנוע טורבו בנזין בנפח 1.2 ליטרים בהספק 130 כ״ס, מנוע טורבו בנזין בנפח 1.6 ליטרים בהספק 180 כ״ס, מנוע טורבו דיזל בנפח 1.5 בהספק 130 כ״ס, ומנוע טורבו דיזל בנפח 2.0 ליטרים בהספק 180 כ״ס. כל המנועים משודכים לתיבת 8 הילוכים אוטומטית.

תפריט נגישות








שדרוג לגם 2021