יונדאי סונטה החדשה מציגה עיצוב חדשני, טווח נסיעה של למעלה מ- 1,000 ק״מ, ומערכות בטיחות אקטיביות מתקדמות
כלמוביל, יבואנית יונדאי לישראל, משיקה את הדור הבא של יונדאי סונטה הייבריד החדשה 2020 אשר זכתה לעיצוב חדש בשפת העיצוב העדכנית של המותג. יונדאי סונטה החדשה היא המכונית הראשונה המבוססת על פלטפורמת הרכב החדשה של יונדאי, המספקת חוזק שלדה במשקל מופחת המאפשר את החדשנות בעיצוב ומביא לראשונה את המראה הספורטיבי בסגנון ארבע דלתות קופה.
יונדאי סונטה הייבריד
עיצוב ומרווח
הגריל משושה גדול ורחב עם סורגי רוחב בעיטור כרום, ופנסי החזית מסוג לד כוללים פס תאורת יום המשתלב בפס כרום הממשיך עד מסגרת החלונות וכולל תאורת לד נסתרת בסמוך לגופי התאורה. אורכה של יונדאי סונטה החדשה 4,900 מ״מ ( 5 מ״מ יותר מהדגם המוחלף), גובהה 1,445 מ״מ (25 מ״מ פחות) ורוחבה 1,860 מ״מ (5 מ״מ פחות). בסיס הגלגלים באורך 2,840 מ״מ (35 מ״מ יותר).
יונדאי סונטה הייבריד
יחידת ההנעה החדשה משלבת מנוע בנזין ארבעה צילינדרים בנפח 2.0 ליטרים בהספק 152 כ״ס ומומנט של 19.2 קג״מ, יחד עם מנוע חשמלי בהספק 51 כ״ס. שני המנועים בהספק משולב של 192 כ״ס ב- 6,000 סל״ד ומומנט מרבי של 37.5 קג״מ ב- 1,770 סל״ד. תאוצה מאפס למאה אורכת 9.2 שניות והמהירות המרבית עומדת על 192 קמ״ש. יחידת הנעה זו משודכת לתיבה 6 הילוכים אוטומטית. על פי נתוני היצרן עומדת צריכת הדלק על 18.8 ק״מ לליטר בנסיעה עירונית ו- 21.9 ק״מ לליטר בנסיעה בינעירונית. טווח הנסיעה למעלה מ- 1,000 ק״מ למיכל דלק.
אבזור נוחות ובטיחות
יונדאי סונטה מושקת בישראל בשתי רמות אבזור. רמת אבזור פרימיום נדיבה מאוד וכוללת תאורת יום מסוג LED, תאורה קדמית ואחורית בטכנולוגית LED, מפתח חכם, כניסה והתנעה ללא מפתח, תא מטען עם פתיחה חכמה, חישוקי 17 אינץ׳, מערכת מולטימדיה מקורית הכוללת מסך בגודל 8 אינץ׳, שליטה מגלגל ההגה ותמיכה ב- Apple CarPlay ו- Android Auto, מסך לוח מחוונים בגודל 8 אינץ׳ ברזולוציית HD המאפשר לנהג לתקשר בקלות עם פונקציות האודיו, וידאו ומערכת הניווט, תצוגה עילית על גבי השמשה, כיוונון חשמלי למושב הנהג, חימום כל המושבים, חימום הגה, תאורת אווירה, בלם יד חשמלי, ומערכת סאונד של חברת BOSS הכוללת לא פחות מ- 12 רמקולים עם סינכרון גלי הקול בכדי להעביר חווית שמע איכותית.
יונדאי סונטה הייבריד
רמת האבזור לימיטד מוסיפה לרשימה מסך לוח מחוונים בגודל 12.3 אינץ׳ הניתן להתאמת מצבי הנהיגה ופונקציות נוספות, כיוונון חשמלי למושב הנוסע הקדמי, זכרונות למושב הנהג, מושבים קדמיים מאווררים, גג פנורמי, ומערכת מצלמות היקפית.
אבזור הבטיחות עודכן גם הוא ומצויד ב- 3 חיישני מכ״מ, 12 חיישני קול, 5 מצלמות, 9 כריות אוויר, מערכת בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, תיקון סטיה מנתיב הנסיעה, ניטור שטחים מתים עם תיקון אקטיבי, ומערכת למניעה שכחת ילדים ברכב. גרסת לימיטד מוסיפה לרשימה מערכת אקטיבית להתרעה מפני התנגשות, והצגת וידאו של השטח המת בצדדים על גבי מסך לוח המחוונים, בעת הפעלת איתות.
כלמוביל מעניקה אחריות של 5 שנים או 100,000 ק״מ על יונדאי סונטה הייבריד החדשה, ו- 7 שנים או 150,000 ק״מ על המערכת ההיברידית.
מחירון יונדאי סונטה הייבריד:
יונדאי סונטה הייבריד פרימיום 2.0 אוטומט - 181,900 ₪
יונדאי סונטה הייבריד לימיטד 2.0 אוטומט - 195,900 ₪

תפריט נגישות








יקר,יקר,יקר,
בפחות ממחיר הזה אפשר לרכוש לקסוס ; CT200 H ,איכותי ,מותג יוקרה,צריכת דלק זהה,שרות סגנון אמריקה,אין שרות כזה בארץ. ב-10000 ש"ח יותר ניתן לרכוש גיפון לקסוס UX ,מפואר ,איכותי ויוקרתי יונדאי לא יכולה להתחרות בלקסוס נקודה.
אין על..
אני מעדיף את הקיה אופטימה, היא הרבה יותר משלמת מבחינת המחיר והרבה יותר נוח. מקווה שיביאו גם את הK5 לארץ, היא מטורפת