ריינג' רובר וולאר החדש יוצע מעתה גם בגרסת פלאג אין הייבריד עם מערכת מולטימדיה חדשה ומתקדמת
לנד רובר חושפת מתיחת פנים לרכב הפנאי ריינג' רובר וולאר. כמעט 4 שנים חלפו מאז נחשף הדגם לראשונה, אך עיצובו החיצוני עדיין רענן, ייחודי ואלגנטי, על כן הסתפקו אנשי לנד רובר ברענון מגוון הצבעים והוספת גוון ברונזה חדש ובלעדי לדגם. ריינג' רובר וולאר הוא רכב פנאי בגודל בינוני הממוקם בין ריינג' רובר איווק לריינג' רובר ספורט, ומתחרה בדגמים כגון וולבו XC60, אאודי Q5, ומרצדס GLC.
ריינג' רובר וולאר 2021
החדשה העיקרית היא יחידת הנעה היברידית נטענת בגרסת P400e הכוללת מנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטרים ומנוע חשמלי שיציעו הספק משולב של 400 כ"ס ומומנט של 64.0 קג"מ. התאוצה מעמידה ל- 100 קמ"ש אורכת 5.4 שניות בגרסה זו וטווח הנסיעה החשמלי עומד על 53 ק"מ כשהסוללה טעונה במלואה. טעינת הסוללה תמשך כחצי שעה בעמדת טעינה מהירה או שעה וארבעים דקות בשימוש בעמדת טעינה ביתית.
ריינג' רובר וולאר 2021
ריינג' רובר וולאר החדש יוצע גם עם יחידות הנעה הכוללות מערכת סיוע היברידי מתון בהספק 48V. מנוע טורבו בנזין V6 בנפח 3.0 ליטרים עם מגדש על חשמלי יוצע בשתי גרסאות הספק - 340 כ"ס עם מומנט של 48.0 קג"מ, ו- 400 כ"ס עם מומנט של 55.0 קג"מ. באגף לוגמי הסולר יוצע מנוע טורבו דיזל V6 בנפח 3.0 ליטרים בהספק 300 כ"ס עם מומנט של 65.0 קג"מ. גרסאות אלה יוצעו עם מתלי אוויר כסטנדרט.
ריינג' רובר וולאר 2021
בנוסף יוצעו גרסאות כניסה עם יחידות הנעה קונבנציונליות. מנוע טורבו בנזין 4 צילינדרים בנפח 2.0 ליטרים בהספק 250 כ"ס, ומנוע טורבו דיזל בנפח 2.0 ליטרים בהספק 204 כ"ס.
מערכת מולטימדיה חדשה מאפשרת קבלת עדכוני תוכנה ומפות באמצעות חיבור לרשת האינטרנט באופן עצמאי מבלי להגיע למרכז השירות. עוד מתחדש ריינג' רובר וולאר במערכת אקטיבית לנטרול רעשים אשר סורקת את הוויברציות והרעשים שמקורם מחוץ לרכב ומנטרלת אותם באמצעות השמעת צליל נגדי בתוך הרכב.
ריינג' רובר וולאר 2021
כבר בדגם הקודם הציע ריינג' רובר וולאר מפתח חכם המותאם לפעילות ספורטיבית ומעוצב כצמיד. המפתח עוצב מחדש וכעת משלב בתוכו גם שעון ועמיד בפני מים וחבלות.
ריינג' רובר וולאר החדש יגיע לישראל במהלך הרבעון הראשון של שנת 2021.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.