אחרי שהוצגו בתמונות ראשונות, חושפת דאצ'יה פרטים נוספים על משפחת הדגמים החדשה והחשובה
בתחילת החודש חשפה דאצ'יה תמונות ראשונות של משפחת הדגמים החדשה דאצ'יה סנדרו, דאצ'יה סנדרו סטפווי, ודאצ'יה לוגאן. כעת מפרסמת דאצ'יה את המפרט הטכני של הדגמים החדשים. מדובר בדור שלישי למשפחת הדגמים החשובה עבור היצרנית הרומנית שנמצאת כיום בבעלות רנו. אנשי דאצ'יה מספרים כי הדגמים החדשים ישמרו על התמחור האטרקטיבי תוך שיפור ניכר בתמורה למחיר.
דאצ'יה סנדרו 2021
כפי שכבר נחשף, העיצוב החדש מעניק לדגמים רושם מודרני ומתקדם לעומת הדור היוצא בזכות גריל קדמי בעיצוב תלת מימדי, מכסה מנוע כוחני ומפוסל, ופנסי קדמיים עם תאורת לד כסטנדרט וחותמת תאורת לד בולטת. מהצד ניתן להבחין בבתי גלגלים תפוחים ומודגשים, ומאחור פנסים עם גרפיקה פנימית מעוצבת. דאצ'יה סנדרו סטפווי זוכה לשלל מאפייני שטח מודגשים כגון חיפוי פלסטיק מושחר סביב בתי הגלגלים, פגושים בעיצוב דמוי מגיני גחון, ופסי גגון מאסיביים. לגרסת הסדאן דאצ'יה לוגאן דלת תא מטען גבוהה עם שפה עליונה בולטת ומשחקי נפח בחלק התחתון.
דאצ'יה סנדרו סטפווי 2021
תא הנוסעים נחשף לראשונה ומציג מראה תכליתי. בראש הפאנל המרכזי בולט מתקן לעיגון הטלפון החכם שישמש כתחליף למסך המרכזי בדגמים שלא יצוידו במערכת מולטימדיה, ובסמוך אליו ממוקם שקע USB לטעינת המכשיר. איכות החומרים צפויה לעבור שדרוג משמעותי וכך גם איכות ההרכבה. בדגם סנדרו סטפווי יוצע תא הנוסעים בגימור ייחודי עם הדגשות מעוצבות בצבע כתום. תא המטען בגרסאות ההאצ'בק יציע רצפה מתכווננת ונפח מרבי של 328 ליטרים. לדאצ'יה לוגאן תא מטען בנפח 528 ליטרים.
דאצ'יה סנדרו 2021
ברשימת האבזור יופיעו לראשונה פריטים כגון בקרת אקלים דיגיטלית, חימום למושבים הקדמיים, מפתח חכם, בלם חניה חשמלי, חיישני חניה היקפיים, וגג שמש חשמלי. מערכת המולטימדיה תציע מסך מגע מעל הדשבורד בגודל 8 אינץ' עם תמיכה בממשקי Apple Car Play ו- Android Auto בחיבור אלחוטי בחלק מהגרסאות.
דאצ'יה סנדרו 2021
אחת הבשורות המשמעותיות של הדגמים החדשים היא המעבר לפלטפורמת CMF המודרנית של רנו המאפשרת שילוב מערכות בטיחות אקטיביות מתקדמות. לראשונה תוצענה מערכת לניטור מרחק מלפנים עם בלימה אוטונומית בטווח מהירויות של 4 עד 170 קמ"ש, ומערכת לניטור שטחים מתים עם התרעה ויזואלית במראות הצד. מערכת להתרעה או לתיקון סטייה מנתיב הנסיעה נעדרת מהמפרט, ובישראל תיאלץ היבואנית להוסיף מערכת התרעה בהתקנה מקומית על מנת לעמוד בתקנות הבטיחות של משרד התחבורה.
דאצ'יה לוגאן 2021
היצע יחידות ההנעה מתבסס בשלב זה על מנוע בנזין 3 צילינדרים בנפח 1.0 ליטר. לגרסת הבסיס ללא טורבו הספק מרבי של 65 כ"ס והיא תוצע בשידוך לתיבת 5 הילוכים ידנית. גרסת הטורבו המציעה הספק מרבי של 90 כ"ס רלוונטית יותר לשוק הישראלי ותשודך לתיבת 6 הילוכים ידנית או לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה. נתוני הביצועים וצריכת הדלק טרם פורסמו.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.