מתיחת הפנים המקיפה לה זוכה יונדאי קונה החשמלי כוללת עדכוני עיצוב, תא נוסעים, ומערכות בטיחות
לאחר מתיחת הפנים אותה קיבל יונדאי קונה מגיעה גם מתיחת הפנים הצפויה לגרסה הכל חשמלית - יונדאי קונה אלקטריק, אשר אינה משווקת בישראל לעת עתה עקב חוסר מלאים בשל דרישות השוק באירופה. יונדאי קונה אלקטריק מתמודד מול פיז'ו 2008 e, אופל מוקה e, ודומיהם.
יונדאי קונה אלקטריק
הגרסה החשמלית מונעת באמצעות מנוע חשמלי בהספק 136 כ"ס, המשודך לסוללת ליתיום פולימר בקיבולת 39.2kWh, ומספק טווח נסיעה של 305 ק"מ, תאוצה מאפס למאה קמ"ש תוך 9.9 שניות, ומהירות מרבית שך 155 קמ"ש. הגרסה החזקה יותר כוללת מנוע בהספק של 204 כ"ס, המשודך לסוללת ליתיום פולימר בקיבולת 64kWh, ומספק טווח נסיעה של 484 ק"מ, תאוצה מאפס למאה קמ"ש תוך 7.9 שניות, ומהירות מרבית שך 167 קמ"ש. טעינת הסוללה לקיבולת של 80% אורכת 47 דקות באמצעות עמדת טעינה מהירה בזרם ישיר DC בהספק 100kW. טעינה מלאה משקע ביתי אורכת כ- 8 שעות.
יונדאי קונה אלקטריק
מנופים הממוקמים בגלגל ההגה מאפשרים שליטה ידנית ברמת הבלימה הרגנרטיבית, המנתבת את האנרגיה הקינטית של בלימת הרכב לטובת טעינת הסוללה, לצד הפחתת הבלאי בבלמים.
יונדאי קונה אלקטריק
עדכוני העיצוב כוללים חזית בעלת שבכה קדמית אטומה, סמל המותג בקצה מכסה המנוע, פגושים חדשים, וגופי תאורה ראשיים חדשים. אל סקאלת הצבעים נוספו תשעה חדשים.
תא הנוסעים כולל כעת מערכת מולטימדיה עם צג בגודל 10.25 אינץ', חיווי קולי, חיבור אינטרנטי, צימוד ל - Android Auto ו-AppeleCarPlay, ולוח מחוונים דיגיטלי בגודל 10.5 אינץ'. אפליקציה ייעודית מאפשרת לנהג הפעלה מרחוק של בקרת האקלים וקבלת מידע אודות מצב הסוללה והטעינה.
אבזור הבטיחות שודרג וכולל עתה מערכת ניטור שטחים מתים עם בלימה אקטיבית ומניעת פתיחת דלת בעת חציית רכב במקביל, התרעה על שכחת ילדים במושב אחורי, מערכת בקרת שיוט אדפטיבית עם אפשרות זחילה בפקקים, מרכוז נתיב הנסיעה, והתרעה על תחילת תנועה של הרכב מלפנים.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.