גרסת הפלאג-אין הייבריד של פיג'ו 508 מושקת ברמת אבזור GT הגבוהה, בהספק של 225 כ"ס וטווח נסיעה חשמלי של עד 57 ק"מ. המחיר החל מ- 244,990 ₪
קבוצת לובינסקי, יבואנית פיג'ו לישראל, מודיעה על השקת דגם PHEV נוסף, הפעם במשפחתית הגדולה והייחודית, פיג'ו 508 PHEV GT. יחידת ההנעה ההיברידית הנטענת משלבת מנוע טורבו בנזין 4 צילינדרים בנפח 1.6 ליטרים בהספק 180 כ"ס עם מנוע חשמלי בהספק 110 כ"ס, המספקים יחדיו 225 כ"ס ומומנט של 36.7 קג"מ. המנועים משודכים לתיבת 8 הילוכים אוטומטית פלנטרית ומספקים תאוצה 0-100 קמ"ש תוך 7.9 שניות, מהירות מרבית של 240 קמ"ש, וצריכת הדלק משולבת של 1.4 ליטר למאה ק"מ כאשר הסוללה טעונה, על פי תקן WLTP. הסוללה הינה מסוג לתיום-יון בקיבולת 13.2 קוט"ש, ומאפשרת טווח נסיעה חשמלי של 57 ק"מ עד למהירות 135 קמ"ש. טעינה מלאה בעמדת DC מהירה אורכת 1.6 שעות, וטעינה מלאה מעמדה ביתית אורכת 5.5 שעות. בורר מצבי נהיגה מאפשר לנהג לשמר את טווח הנסיעה החשמלי ולהפעילו באופן יזום בתוך העיר.
פיג'ו 508 PHEV GT
פיג'ו 508 PHEV משווקת ברמת האבזור GT הכוללת בין היתר מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 8 אינץ' ותמיכה בממשקי Android Auto ו-AppeleCarPlay, משטח טעינה אלחוטי, לוח מחוונים דיגיטלי עם תצוגה בשפה העברית, מערכת שמע עם 10 רמקולים מבית FOCAL, גג זכוכית פנורמי, מנופים להעברת הילוכים מגלגל ההגה, מושב נהג מתכוונן חשמלית, ריפוד עור תעשייתי משולב אלקנטרה, עיסוי במושבים הקדמיים, דלת תא מטען חשמלית עם פתיחה במחוות רגל, תאורת LED פנימית, חיישני חניה היקפיים עם תצוגה גרפית, חיישני אור וגשם, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי מיזוג אחוריים, מפתח חכם לכניסה והתנעה ללא מפתח, מתלים אדפטיביים, מראות מושחרות עם קיפול חשמלי, מראה ימנית מתכווננת מטה בנסיעה לאחור, יציאות מפלט עם בגוון כרום, וחישוקי 18 אינץ'.
פיג'ו 508 PHEV GT
אבזור הבטיחות כולל בין היתר מערכת לניטור מרחק מלפנים עם זיהוי הולכי רגל, בלימה אוטונומית במהירות 5-140 קמ"ש, תיקון סטייה מנתיב הנסיעה עם מרכוז נתיב, ניטור שטחים מתים עם תיקון היגוי אקטיבי, בקרת שיוט אדפטיבית, זיהוי תמרורי מהירות, התרעת עייפות נהג, מצלמות 360 מעלות, ושש כריות אוויר.
פיג'ו 508 PHEV GT
פיג'ו 508 PHEV GT משווקת עם אחריות למשך 3 שנים או עד 100,000 ק"מ, והסוללה זוכה לאחריות למשך 8 שנים או עד 160,000 ק"מ, המוקדם מביניהם. מחירה של פיג'ו 508 PHEV GT עומד על 244,900 ₪. המזמינים בתקופת ההשקה עד לסוף השנה יקבלו במתנה עמדת טעינה (ללא התקנה), ובנוסף 5,000 ₪ הנחת מזומן, או הלוואה בסך 130,000 ₪ ללא ריבית והצמדה, או טרייד-אין במחיר מחירון בהתאם לתקנון.

תפריט נגישות








פיגו 508 הייבריד פלאג אין רכב מושלם
אני נוסע בפיגו 508 2022 מזה כחודשיים הדגם הוא טורבו הייבריד פלאג אין,רכב מושלם הנדסת אנוש הכי מתקדמת שחוויתי מכל מכונית אחרת,מהכניסה למכונית המושבים החשמליים מראה הפנורמי שמשתקף לנהג מהשימשה הקדמית דרך הצדדים והחלק האחורי שמעניקים לך חווית נהיגה בטוחה שליטה על כל ציר הנהיגה של הנהג התקדמות המכונית ומרחב הנסיעה עם מכוניות אחרות וזה עוד לפני החיישנים שפועלים מכל כיוון 360 מעלות קדימה אחורה ולצדדים שליטה מלאה בהילוך האחורי ,הרוורס,דרך נהיגה שקטה ביותר ללא חדירת זרמי רוח אויר \מיזוג אויר מלא אול אראונדכולל מושב אחורי עבור לנוחות הישיבה,מערכת שמע אקוסטית שנובעת מתוך 14 רמקולים כיוונון הגה אופטימאלי ושליטה בכל מערכות הרכב הנחוצות מתוך ההגה מה שמאפשר לנהג להשאיר את שתי כפות ידיו על ההגה כל העת ולבצע פעולות נדרשות מתוך ההגה בנוסף מערכת הבלימה היא מעניינת,לא לחיצות תכופות עצירה מכווננת שמאפשרת לרכב לגלוש עד עמדת העצירה שהנהג בוחר,בנוסף קיימת אופציית הילוכים בי לחיצה במנוף ההילוכים מתחת לדי ומופיעה האות בי שמאפשר לרכב נסיעה חצי אוטומאטית עם בלימת הרכב באופן עצמוני ללא התערבות הנהג,מה שמאפשר לנהג לאחר שהוא מתרגל לאופציית הנסיעה הזו,יותר בטחון על הכביש במיוחד שיש עומס תנועה בנתיב הנסיעה שמאפשר תנועה ובלימה בלל עומס או בגלל מעבר נסיעה משלושה מסלולים לשני מסלולים ועוד.לא ברור לי מדוע פיגו לא מייבאים את הרכב לישראל,ולדעתי הוא נוסע מצויין וטוב יותר ממתחרות שלו כמו הב.מ.וו מרצדס וולוו ואחרות.