פיגו 3008 החדש 2021 מוצע במכירה מוקדמת עם עיצוב עדכני ומפרט משופר. היצע המנועים נותר ללא שינוי
חברת לובינסקי, יבואנית פיג'ו לישראל, תחל במכירה מוקדמת של פיג'ו 3008 החדש שזכה למתיחת פנים. הדור השני של פיגו 3008 שהושק בשנת 2016 הוא אחד הדגמים החשובים ביותר בארסנל של פיג'ו שהפך למנוע צמיחה משמעותי עבור המותג הצרפתי. המחיר עומד על החל מ- 154,990 ₪ והמסירות הראשונות בישראל יחלו במהלך הרבעון הראשון של 2021.
פיג'ו 3008 2021
מעצבי פיג'ו התמקדו במתיחת הפנים בעיקר בחזית אשר נושאת את הקו העיצובי הנוכחי של היצרנית עם פנסי לד צרים ופסי לד הגולשים מטה אל הפגוש ומדמים ניבי אריה. הגריל הקדמי מציג עיצוב מקורי ובולט אשר משתלב בפגוש הקדמי. עיצוב הפרופיל נותר כשהיה אך עודכן באמצעות חישוקי גלגלים בעיצוב חדש. מאחור הותקנו פנסים חדשים עם גרפיקה פנימית בעיצוב תלת ממדי.
תא הנוסעים מציג את אותו עיצוב מקורי דמוי קוקפיט במטוס עם חלוקה ברורה בין הנהג והנוסע הקדמי וקונסולה אשר פונה אל הנהג, גלגל הגה קטן הממוקם נמוך ביחס למקובל, לוח מחוונים דיגיטלי הממוקם גבוה, ומסך מרכזי מרחף השולט במרבית הפונקציות. במסגרת מתיחת הפנים עודכנה מערכת המולטימדיה עם מסך מרכזי בגודל 8 אינץ' שיציע כבעבר תמיכה בממשקי Apple CarPlay.
פיג'ו 3008 2021
היצע המנועים נותר ללא שינוי וכולל מנוע טורבו בנזין בנפח 1.2 ליטרים בהספק 130 כ"ס, מנוע טורבו בנזין בנפח 1.6 ליטרים בהספק 180 כ"ס, ומנוע טורבו דיזל בנפח 1.5 ליטרים בהספק 130 כ"ס. כל יחידות ההנעה מוצעות עם תיבת 8 הילוכים אוטומטית. גרסאות ה- PHEV זמינות בשלב זה בדגם טרום מתיחת הפנים, ורק לקראת המחצית השניה של 2021 יגיעו בדגם לאחר מתיחת פנים.
פיגו 3008 החדש 2021 מוצע בשלוש רמות אבזור. רמת הכניסה אקטיב כוללת בין היתר בלימה אוטונומית הכוללת זיהוי הולכי רגל ורוכבי כלים דו גלגליים בשעות היום וגם בשעות הלילה במהירות של עד 85 קמ"ש, זיהוי תמרורים עם המלצה לשינוי מהירות בהתאם, מערכת התרעה על סטייה מנתיב הנסיעה, מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 8 אינץ', תמיכה ב- Apple CarPlay, לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ', מנופי העברת הילוכים מגלגל ההגה, כניסה והתנעה ללא מפתח, מראה פנימית מתכהה אוטומטית, בלם חניה אלקטרוני, בקרת שיוט, קיפול מראות חשמלי, חיישני רוורס עם תצוגה דינמית, כיוונון גובה למושבים הקדמיים, חלונות אחוריים כהים, תאורת יום מסוג LED, מוטות גג מסגסוגת קלה, וחישוקי 18 אינץ'.
רמת אקטיב פק מוסיפה לרשימה בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת בלימה אוטונומית בטווח מוגדל עד 140 קמ"ש, מערכת אקטיבית לשמירה על נתיב הנסיעה, ומעבר אוטומטי בין אור דרך למעבר למניעת סנוור נהגים אחרים.
פיג'ו 3008 2021
רמת האבזור פרימיום כוללת בנוסף מערכת לניטור שטחים מתים, מנגנון זחילה בפקקים בבקרת השיוט, גג שמש פנורמי, פתיחה חשמלית לדלת תא המטען, בקרת אקלים דו-אזורית עם פתחי מיזוג לאחור, מראות צד מתקפלות חשמלית עם תאורת LED להארת איזור הכניסה לרכב והטיה מטה בנסיעה ברוורס, משטח טעינה אלחוטי, חימום למושבים הקדמיים, מושב נהג חשמלי עם זכרונות, ריפודים משולבים עור מלאכותי ובד, אפשרות להארכת בסיס המושבים הקדמיים, תאורת אווירה, וצביעה דו-גונית למרכב.
מלובינסקי נמסר כי: "פיג'ו 3008 הוא אחד מכלי הרכב המובילים והמצליחים בקבוצת PSA. מאז הושק בסוף שנת 2016, הוא זכה בלמעלה מ- 70 פרסים בינלאומיים, בהם גם "מכונית השנה 2017" ופרסי עיצוב, וממנו יוצרו למעלה מ- 800,000 יחידות. גם בישראל נהנה ה- 3008 מהצלחה גדולה עם 11,721 יחידות שנמכרו מאז הושק בישראל, מהן 5,620 עם מנועי דיזל ו-6,101 עם מנועי בנזין, 6,545 ברמת האבזור אקטיב, 5,088 ברמת אבזור פרימיום ו- 88 ברמת אבזור GT. פיגו 3008 נהנה מהצלחה גדולה לא רק כרכב חדש, אלא גם מביקוש גבוה מאוד כרכב משומש, הנמכר במקרים רבים מעל מחיר המחירון ובזמן הקצר ביותר בקבוצתו".
מחירון פיגו 3008 2021:
פיגו 3008 1.2 טורבו בנזין אקטיב – 154,990 ₪
פיגו 3008 1.2 טורבו בנזין אקטיב פק – 157,990 ₪
פיגו 3008 1.2 טורבו בנזין פרימיום – 169,990 ₪
פיגו 3008 1.6 טורבו בנזין אקטיב – 169,990 ₪
פיגו 3008 1.6 טורבו בנזין פרימיום – 189,990 ₪
פיגו 3008 1.5 טורבו דיזל אקטיב – 163,990 ₪
פיגו 3008 1.5 טורבו דיזל אקטיב פק – 166,990 ₪
פיגו 3008 1.5 טורבו דיזל פרימיום – 187,990 ₪

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.