ניסאן קשקאי החדש יציע עיצוב עדכני, יחידת הנעה היברידית ומערכות בטיחות מתקדמות
ניסאן הייתה מחלוצות קטגוריית רכבי הפנאי המשפחתיים כשהציגה את ניסאן קשקאי בשנת 2007 כתחליף למשפחתית הסטנדרטית והמשעממת. ניסאן מסרה מאז יותר משלושה מיליון רכבי ניסאן קשקאי, והמתחרות שצצו משלל יצרניות הרכב מעידות כי המהלך של ניסאן היה מוצלח במיוחד. עתה חושפת ניסאן את הדור שלישי לרכב הפנאי המוצלח.
ניסאן קשקאי
ניסאן קשקאי החדש חושף עיצוב עדכני וחדש לחלוטין. גריל ה- V המוכר של ניסאן גדל, הפנסים הקדמיים מציגים עיצוב מורכב וכונסי האוויר בפינות הפגוש מחזקים את הרושם הדינמי. הדופן מציגה גג בצביעה דו גונית, קו מותניים החלטי, בתי גלגלים מודגשים, ושקע ספורטיבי בתחתית הדלתות. מאחור פנסים צרים ומעוצבים, כיתוב שם הדגם במרכז דלת תא המטען, ופגוש אגרסיבי.
ניסאן קשקאי
ניסאן קשקאי החדש מבוסס על פלטפורמה משודרגת CMF-C והוא הדגם הראשון העושה בה שימוש באירופה. הוא מציג גידול קל במידות. אורכו 4,429 מ"מ, רוחבו 1,838 מ"מ, גובהו 1,615 מ"מ, ואורך בסיס הגלגלים עומד על 2,666 מ"מ. נפח תא המטען גדל ב- 50 ליטרים ועומד על 460 ליטרים. הרכב מצויד במתלי מקפרסון מלפנים וקורת פיתול מאחור. דגמי ההנעה הכפולה וגרסאות שיצוידו בחישוקים קלים בקוטר 20 אינץ' יצוידו במתלה אחורי רב חיבורי.
ניסאן קשקאי
תא הנוסעים כבר נחשף באופן חלקי ומציג כצפוי התקדמות משמעותית. המראה הכללי אוורירי ביחס לדור היוצא. הדשבורד מציג חיפוי עור נאה עם תפרים בולטים והמסך המרכזי בגודל 9 אינץ' בולט בראש הקונסולה המרכזית. כמו כן כולל ניסאן קשקאי החדש גם בורר הילוכים אלקטרוני, תצוגה עילית על שטח של 10.8 אינץ' ולוח מחוונים דיגיטלי עם מסך בגודל 12.3 אינץ'. ניסאן צמצמה באופן משמעותי את כמות המתגים בתא הנוסעים אך השליטה במערכת המיזוג ובעוצמת השמע עדיין מתבצעת באמצעות הפקדים המוכרים. היצרנית מצביעה על ראות משופרת בזכות קורה A צרה לעומת הדגם היוצא, וכן מראות צד המותקנות על הדלתות במקום במשולש חלון הצד הקדמי.
ניסאן קשקאי החדש ימשיך לעשות שימוש במנוע טורבו בנזין בנפח 1.3 שפותח בשיתוף פעולה עם מרצדס ומותקן גם בדגם הנוכחי. מנוע זה יוצע עם שני הספקים שונים. הראשון עם 138 כ"ס משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית, והשני עם 156 כ"ס שיוצע גם עם תיבת הילוכים אוטומטית רציפה ומערכת סיוע היברידית קלה 12V המאפשרת כיבוי מוקדם של המנוע בגלישה לקראת עצירה. הגרסה החזקה תוצע גם עם הנעה כפולה.
ניסאן קשקאי
בנוסף תוצע יחידת הנעה היברידית הכוללת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים עם הספק מרבי של 154 כ"ס ומנוע חשמלי חזק בהספק מרבי של 187 כ"ס. באופן שונה מהמקובל, מנוע הבנזין משמש כגנרטור בלבד ואינו מניע את הגלגלים, ולכן לא מפרסמת היצרנית נתון הספק משולב. ההנעה באמצעות המנוע החשמלי מאפשרת ליצור זמינות כוח טובה ותאוצה מיידית עם מינימום השהייה. הגרסה ההיברידית מצוידת במערכת בלימה רגנרטיבית עם מספר מצבים לבחירה המאפשרת בלימה ללא שימוש בדוושת הבלם.
ניסאן קשקאי החדש יצויד כצפוי בכל מערכות הבטיחות המוכרות. בקרת השיוט האדפטיבית פעילה עד לבלימה מלאה ומסוגלת להתאים את מהירות הנסיעה לפי תמרורים, מבנה הכביש והעומס בכביש על פי הדיווחים ממערכת הניווט. מערכת לניטור שטחים מתים כוללת תיקון אקטיבי על מנת למנוע התנגשות בעת מעבר נתיב, וכן מתריעה מפני פגיעה בדופן הרכב בעת תמרוני חניה. ניסאן קשקאי החדש יצויד גם בכרית אוויר מרכזית מלפנים האמורה למנוע מגע בין הנהג והנוסע בעת תאונה.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.