יונדאי סטאריה (i800) נחשף בגרסאות הובלה והיסעים VIP, עם עיצוב עתידני ותא נוסעים מודרני
היצרנית חושפת בקוריאה את יונדאי סטאריה (staria), אשר נועד להחליף את יונדאי i800 הוותיק, ומציג עיצוב רבולוציוני ועתידי ביחס לדגם הפורש. העיצוב האווירודינמי בחזית מחבר בקו אחיד את השמשה הקדמית עם מכסה המנוע הקצרצר.
יונדאי סטאריה
מתחת למכסה המנוע פס תאורת יום ארוך ומיוחד, ומתחתיו פגוש גבוה המשלב בתוכו את השבכה הקדמית והתאורה הראשית בעיצוב קוביות קרח. מהצד בולטים חלונות ענק מושחרים ועיצוב חלק ללא קימורים. מאחור גופי תאורה צרים וגבוהים באופן חריג הנמתחים מחלקו התחתון של המרכב ועד לקו הגג.
יונדאי סטאריה
יונדאי סטאריה מוצע בגרסת היסעים יוקרתית (Lounge) המופיעה בתמונות, וכוללת את גופי התאורה הייחודיים עם תאורת פיקסלים מאחור, שבכה קדמית מחוררת באליפסות, תאורת קוביות קרח, ועיטורי ברונזה על חישוקי הגלגלים ומראות הצד כאילו היה המיניוואן הקוראני רכב קופרה לוהט.
יונדאי סטאריה
יונדאי סטאריה מבוסס על פלטפורת קיה קרניבל החדש, וכולל מבחר גרסאות מסחריות עם שלושה או חמישה מושבים ומקום למטען, גרסאות היסעים עם 9 או 11 מושבים בתצורת ארבע שורות, וגרסאות Lounge יוקרתיות בתצורת 7 או 9 מושבים. המידות צמחו ביחס לדגם הפורש. אורכו של יונדאי סטאריה 5,255 מ"מ, רוחבו 1,995 מ"מ, וגובהו 1,990 מ"מ. יחידות ההנעה כוללות מנוע טורבו דיזל בנפח 2.2 ליטרים, או מנוע בנזין V6 בנפח 3.5 ליטרים עם אפשרות מילוי בגז LPG.
תא הנוסעים מזכיר בארכיטקטורה את יונדאי טוסון החדש עם דשבורד דו מפלסי בעיצוב עוטף בחלקו העליון, הכולל גם את פתחי המיזוג. צג מערכת המולטימדיה צף מהמפלס השני בגדלים של 8, 10.25 או 12.3 אינץ', ולצידו פקדי ההילוכים המחליפים את הבורר המסורתי. לוח המחוונים דיגיטלי גם הוא, וצף ללא סוכך אל מול הנהג בחלקו העליון של הדשבורד. גרסאות ההיסעים היוקרתיות מוסיפות בין היתר תאורת אווירה ב- 64 גוונים, מיני בר, וכורסאות קפטן חשמליות. אבזור הבטיחות מקיף וכולל את כל המערכות המוכרות מדגמי היצרנית, בהתאם לרמת האבזור.

תפריט נגישות








איפה נמצא המנוע ?