סובארו אאוטבק נחשף בגרסת ווילדרנס קיצונית עם מתלים משודרגים, מרווח גחון מוגדל, צמיגי שטח וחבילת עיצוב ייחודית. במקביל החלה סובארו בשיווק הדור החדש של סובארו אאוטבק באירופה
סובארו אאוטבק הוא אחד מהאבות הרוחניים של כל רכבי הפנאי המודרניים. מאז שהוצג הדור הראשון בשנת 1995 הוא מתבסס על גרסאות הסטיישן של סובארו לגאסי, ומציע מרווח גחון מוגדל המשפר את יכולת השטח, הנעה כפולה, ותא נוסעים מרווח ומפנק. הדור הנוכחי והשישי של סובארו אאוטבק נחשף לפני כשנתיים וכעת מציגה סובארו עבור השוק האמריקאי את סובארו אאוטבק ווילדרנס (Wilderness) המתיימר להיות סובארו אאוטבק המחוספס ביותר בהיסטוריה.
סובארו אאוטבק ווילדרנס
העיצוב החיצוני קרבי. הפגושים מציגים משטחי פלסטיק שחור גדולים עם עיטורים בצבע זהב, ומכסה המנוע מקבל עיצוב אגרסיבי ומדבקה שחורה במרכזו. חישוקי הגלגלים בקוטר 17 אינץ' נצבעו בשחור והם עוטים צמיגי כביש שטח ביחס 50:50. חיפויי בתי הגלגלים בולטים ואגרסיביים, ומאחור פגוש פלסטיק שחור אגרסיבי. הגגון המשודרג והמסיבי מסוגל לשאת משקל של עד 317 ק"ג.
סובארו אאוטבק ווילדרנס
המתלים הוגבהו ומעניקים לרכב מרווח גחון של 241 מ"מ (20 מ"מ יותר מהדגם הרגיל). הבולמים מציגים מהלך ארוך יותר בכדי להקטין סיכוי להצלבות והנפת גלגלים באוויר. עיצוב הפגושים משפר את כל זוויות המרכב. זווית הגישה עומדת על 20.0 מעלות, זווית הגחון 23.6 מעלות, וזווית הנטישה 21.2 מעלות. מתחת לרצפת תא המטען גלגל חלופי בגודל מלא שלא יגביל את הנסיעה במקרה של תקר בשטח.
סובארו אאוטבק ווילדרנס
תא הנוסעים שומר על העיצוב המוכר אך מקבל חבילת עיצוב בלעדית עם ריפוד דמוי עור דוחה כתמים, תקרה בצבע שחור, ועיטורים בגוון זהב. עיטורי הכרום הוחלפו בחדשים בגוון כהה. שטיחי הרצפה וחיפוי רצפת תא המטען עשויים אף הם מחומר דוחה נוזלים. הפרט הבולט ביותר בתא הנוסעים הוא מערכת המולטימדיה החדשה של סובארו המכונה סטארלינק עם מסך אנכי בגודל 11.6 אינץ' בסגנון טאבלט.
סובארו אאוטבק ווילדרנס יוצע עם יחידת ההנעה שפגשנו בישראל בסובארו איבולטיס, הכולל מנוע טורבו בנזין בנפח 2.4 ליטרים עם הספק מרבי של 240 כ"ס ומומנט מרבי של 28.2 קג"מ, ותיבת הילוכים אוטומטית רציפה. סובארו התקינה דיפרנציאל אחורי ועדכנה את יחסי ההעברה בתיבת ההילוכים כך שהיא מאפשרת להעביר מקסימום מומנט בסל"ד נמוך בכדי לשפר את יכולת העבירות והזחילה בשטח. מערכת בחירת מצבי נהיגה בשטח X-MODE שודרגה בדגם זה וכוללת מצב ייעודי לשלג ולאבק, ומצב ייעודי לבוץ ולשלג עמוק. המערכת מתנתקת אוטומטית במהירות גבוהה מ- 25 קמ"ש. כאופציה יוצע מיגון תחתון מאלומיניום או פלדה למנוע, תיבת ההילוכים, מיכל הדלק, והדיפרנציאל האחורי.
במקביל הודיעה סובארו כי תחל בקרוב לשווק באירופה את סובארו אאוטבק החדש. השוק האירופאי לא יזכה לקבל את מנוע הטורבו ויסתפק במנוע בנזין בתצורת בוקסר בנפח 2.5 ליטרים בהספק 182 כ"ס המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה.
מאז החל שיווק סובארו אאוטבק באירופה נמסרו למעלה מ- 300,000 עותקים. הדור החדש של סובארו אאוטבק יגיע אל אולמות התצוגה של סובארו באירופה במהלך חודש אפריל השנה.

תפריט נגישות








צביעת ג'נטים לצבע שחור לא מגדילה את הצמיגים. שאר השינויים הם שלויים יחסית.