לקסוס ES החדשה מציגה רענון קל לעיצוב החיצוני ורמת אבזור F ספורט בעיצוב וגימור ספורטיבי גם בגרסה ההיברידית
לקסוס חושפת מתיחת פנים למכונית המנהלים לקסוס ES. הדור הנוכחי והשביעי של לקסוס ES הוצג לראשונה בשנת 2018 וחשף עיצוב נאה הנאמן לשפת העיצוב של המותג. לקסוס ES החדשה מציגה שינויים קלים לעיצוב החיצוני. הגריל הקדמי בצורת שעון החול זוכה לשבכה חדשה בצבע אפור גרפיט והפנסים הקדמיים מציגים גרפיקה פנימית חדשה וכהה. בדופן ומאחור לא בוצעו שינויים. גרסת F ספורט מציגה עיצוב אגרסיבי עם גריל מושחר בדוגמת רשת, פגוש קדמי אגרסיבי, חישוקים קלים בקוטר 19 אינץ' בצבע שחור, ופגוש אחורי עם צמד יציאות מפלט מעוצבות.
לקסוס ES 2022
גם בתא הנוסעים בוצעו שינויים קלים. המסך המרכזי יוצע בגדלים 8 ו- 12.3 אינץ' והוא קרוב יותר אל הנהג כעת על מנת לאפשר תפעול קל ונוח. שליטה במערכות הרכב מתאפשרת באמצעות מגע או באמצעות משטח מגע ליד בורר ההילוכים.
לקסוס ES 2022
לקסוס מדווחת על שיפורים שבוצעו במערכות הבטיחות. מערכת הבלימה האוטונומית זוכה למצלמה עם עדשה משופרת וגם רדאר משודרג המאפשרים להרחיב את טווח הפעולה, לזהות קרבה מסוכנת לרכב בעת פניה שמאלה, וכן לזהות הולכי רגל בעת פניות ימינה או שמאלה. על מנת ליצור חווית נסיעה זורמת וחלקה, בקרת השיוט האדפטיבית מסייעת בעת מעבר נתיב ומתחילה להאיץ את הרכב למהירות המרבית שנקבעה (בהתאם לתנאי התנועה) ברגע שהנהג מאותת על מנת לצאת לעקיפה. לבקרת השיוט האדפטיבית נוספה פונקציית הפחתת מהירות בעת כניסה לעיקול. בקרת הסטיה מנתיב הנסיעה עוקבת אחר נתיבי הנסיעה של הרכבים הנעים במקביל ומבצעת תיקוני היגוי זעירים על מנת לנווט את הרכב אל מרכז הנתיב.
לקסוס ES 2022
בתחום הניהוג זוכה לקסוס ES למתלה אחורי משודרג האמור לשפר את ההתנגדות לרכינת המרכב. בחלק מרמות הגימור מתלים אדפטיביים המציעים שיכוך משתנה בהתאם למצב הנהיגה הנבחר. דגש מיוחד ניתן למערכת הבלימה. בדגמי הבנזין הוחלף צילינדר הבלימה הראשי, ומערכת הוואקום עודכנה על מנת לייצר תחושת בלימה לינארית. בדגמים ההיברידיים עודכנה מערכת השליטה האלקטרונית על מנת לשפר את התחושה לאחר שחרור דוושת הבלם. בכל הדגמים הותקנה דוושת בלם גדולה יותר על מנת לשפר את יציבות כף הרגל ולהגביר את תחושת הבטחון של הנהג.
לקסוס ES 2022
הפרסומים של לקסוס לא מתייחסים להיצע יחידות ההנעה וככל הנראה לא בוצעו בו שינויים. בישראל משווק הדור הנוכחי בגרסה ההיברידית בלבד עם מנוע בנזין בנפח 2.5 ליטרים ומנוע חשמלי בהספק משולב של 215 כ"ס, המשודכים לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה ולמערכת הנעה קדמית. מעבר לים מוצעת לקסוס ES גם עם מנוע בנזין 4 צילינדרים בנפח 2.5 ליטרים בהספק 203 כ"ס המשודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית ולמערכת הנעה קדמית או כפולה, וגם עם מנוע V6 בנפח 3.5 ליטרים בהספק 302 כ"ס המשודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית ולמערכת הנעה קדמית או כפולה.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.