רכב הפנאי של מזראטי מקבל יחידת הנעה חדשה וצנועה עם סיוע היברידי מתון
מזראטי חושפת יחידת הנעה חדשה לרכב הפנאי הגדול מזראטי לבנטה. בדומה לאחות הסלונית מזראטי גיבלי, הוא מקבל לראשונה מנוע 4 צילינדרים. מדובר במנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטרים עם מערכת סיוע היברידית קלה במתח 48V. ההספק המרבי עומד על 330 כ"ס והמומנט המרבי 45.9 קג"מ. המנוע משודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית ולמערכת הנעה כפולה 4x4. התאוצה מעמידה ל- 100 קמ"ש אורכת 6.0 שניות והמהירות המרבית גבוהה מ- 240 קמ"ש. נתוני צריכת הדלק טרם פורסמו.
מזראטי לבנטה
המערכת ההיברידית מורכבת מאלטרנטור-מתנע וסוללה קטנה האוגרת אנרגיה בזמן האטה ובלימה. בנוסף משלבת המערכת מגדש על חשמלי המעניק גיבוי למצבים בהם מגדש הטורבו הסטנדרטי פחות אפקטיבי, בעיקר בסל"ד נמוך ובסל"ד גבוה. הגרסה החדשה שוקלת פחות מגרסאות הבנזין והדיזל 6 צילינדרים ורכיבי המערכת ההיברידית מוקמו מאחור על מנת לשפר את חלוקת המשקל.
מזראטי לבנטה
מזראטי לבנטה הייבריד נחשף בגוון צבע חדש - אזורו אסטרו, מעין אפור-כחול כהה. הצבע אשר מיושם בתהליך צביעה תלת שכבתי יהיה זמין ללקוחות כחלק מתוכנית התאמת עיצוב אישית. בדומה לגרסה ההיברידית של מזראטי גיבלי, גם מזראטי לבנטה יקבל פריטי עיצוב ודגשים בגוון כחול. פתחי האוורור בכנף הקדמית, הקאליפרים של הבלמים, והסמל על קורה C יצבעו בכחול. גם בתא הנוסעים דגשים עיצוביים בכחול ותפרים כחולים לריפודי העור.
מזראטי לבנטה
מזראטי חושפת גם אפליקציה חדשה בשם מזראטי קונקט שתאפשר קבלת התראות כשהרכב נזקק לטיפול תקופתי, ולקבלת מידע על הרכב באמצעות סמארטפון, שעון חכם, או באמצעות עוזרת אישית וירטואלית - אלכסה של אמזון או גוגל אסיסט.
מזראטי לבנטה הייבריד יוצג באופן רשמי מול קהל חי בתערוכת הרכב בשנגחאי. בנוסף יערך אירוע השקה וירטואלי באתר המדיה של מזראטי.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.