הונדה סיוויק סדאן החדשה כוללת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים עם הספק מרבי של 180 כ"ס, מרווח פנים נדיב, ושלל טכנולוגיות מודרניות
הונדה סיוויק סדאן המיועדת בעיקר לשוק האמריקאי, הושקה היום בדור ה- 11 וחושפת קו עיצוב שמרני ובוגר יותר ביחס לדור היוצא, המכוון לטעמם של ותיקי המותג. העיצוב מתאפיין בקווים נקיים עם צמד גופי תאורה צרים ומלוכסנים הנושקים לשבכה קדמית צרה עם סמל המותג במרכזה. תחתם נמצא פגוש עם פתח אוורור גדול. מאחור בולטים צמד גופי תאורה גדולים וארוכים, ספוילר אחורי מובנה בדלת תא המטען, ופתח מפלט בגוון כרום.
הונדה סיוויק סדאן
הפלטפורמה מבוססת על הדגם הפורש אך כוללת שלל שדרוגים לטובת קשיחות ועמידות גבוהה יותר בפיתול, כמו גם NVH משופרים. המתלים כוללים חלקי אלומיניום ותותבים קשיחים יותר, ומערכת ההיגוי לדברי הונדה כוילה לחדות נהיגה. המכונית באורך 4,764 מ"מ, רוחבה 1,800 מ"מ, ובסיס הגלגלים באורך 2,736 מ"מ. הונדה מבטיחה מרחב נדיב לנוסעים, תוך שימת דגש על איכות החיים של היושבים מאחור.
הונדה סיוויק סדאן
תא הנוסעים של הונדה סיוויק סדאן החדשה זכה לעיצוב נקי בארכיטקטורת מפלס בודד, הכולל פתחי אוורור צרים ופקדים פיזיים למערכת בקרת האקלים. מעליו צף צג מערכת מולטימדיה בגודל 7 או 9 אינץ', עם תמיכה בממשקי Apple Car Play ו- Android Auto, ועדכוני OTA. לוח המחוונים הדיגיטלי מוצע בגודל 7 או 10.2 אינץ' וכולל תצוגה משתנה, כולל אפשרות להצגת פעולת מערכות הבטיחות. בורר ההילוכים נותר בתצורה קלאסית ולא אלקטרוני כפי שמקובל אצל המתחרות הצעירות.
הונדה סיוויק סדאן
אבזור הנוחות כולל תאורת אווירה, בלם חניה חשמלי עם פונקציית HOLD, בקרת אקלים מפוצלת, משטח טעינה אלחוטי, אופציה למערכת שמע מבית BOSE עם 12 רמקולים, ותאורת LED מלאה. אבזור הבטיחות כולל את הדור החדש של מערכות הבטיחות המתקדמות Honda Sensing, לרבות עשר כריות אוויר, ביניהן אחת מרכזית בין הנהג לנוסע.
יחידת ההנעה כוללת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים עם הספק מרבי של 180 כ"ס ומומנט מרבי של 24.5 קג"מ בטווח 1,700-4,500 סל"ד, המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה CVT. יחידת ההנעה המוכרת מהדור הקודם קיבלה בדור זה מגדש חדש ויעיל יותר, תזמון שסתומים VTEC בגרסה חדשה, וכן שדרוג לתיבת ההילוכים כדי שתתאים למומנט המוגדל ביחס לדור הקודם.
יחידת הנעה נוספת כוללת מנוע בנפח 2.0 ליטרים עם הספק מרבי של 158 כ"ס ומומנט מרבי של 19.0 קג"מ, המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה CVT או לתיבת 6 הילוכים ידנית.

תפריט נגישות








הונדה סיויק
מתי אמורה להגיע לארץ