רנו קנגו החדש גדול, חזק ומשוכלל יותר מבעבר. יצויד במנועי בנזין ודיזל עם הספקים של 75 עד 130 כ"ס
הדור החדש של רנו קנגו מבוסס על פלטפורמה המשמשת בין היתר את רנו סניק, ומציג עיצוב חיצוני נאה אליו נחשפנו מוקדם יותר השנה. תא הנוסעים חושף עיצוב מרשים כמו ברכבים הפרטיים של המותג, עם חמישה מושבים מלאים ומרווח רגליים אחורי נדיב של 1,521 מ"מ לטובת נוחות הנוסעים. תא הנוסעים מאובזר במסך מגע בגודל 8 אינץ' עם תמיכה בממשקי Apple CarPlay ו- Android Auto, משטח טעינה אלחוטי, שקעי USB מלפנים ומאחור, בקרת אקלים מפולצת עם פתחי מיזוג אחורייים, ובלם חניה חשמלי.
רנו קנגו
השימושיות הגבוהה מודגשת עם שלל תאי אחסון הפזורים בתא הנוסעים בנפח כולל של 49 ליטרים, ותא מטען ענק בנפח 775 ליטרים. עם קיפול המושבים האחוריים מתקבל נפח עצום של 3,500 ליטרים. מפתח תא ההטענה בגובה 1,111 מ"מ וברוחב 1,190 מ"מ.
רנו קנגו
רנו קנגו 2021 מצויד במערכות בטיחות שלא מביישות אף רכב פרטי מודרני וכולל בין היתר בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת אקטיבית למניעת סטייה מנתיב הנסיעה, זיהוי כלי רכב בשטחים מתים, בלימת חירום אוטונומית, ניטור תנועה צולבת בהתקרבות לצומת, זיהוי תמרורים, בקרת עייפות נהג, חיישני חניה היקפיים, ומצלמת נסיעה לאחור.
רנו קנגו
רנו קנגו 2021 ישווק עם מנועי טורבו בנזין ודיזל המשודכים לתיבת 6 הילוכים ידנית או 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים בגרסאות הבכירות. למנוע הטורבו בנזין בנפח 1.3 ליטרים הספק של 100 או 130 כ"ס בהתאם לגרסה. צריכת הדלק הממוצעת בגרסאות הבנזין עומדת על כ- 16.1 ק"מ לליטר לפי נתוני היצרן.
מנוע הדיזל בנפח 1.5 ליטרים עם הספק של 75 , 95 או 115 כ"ס בהתאם לגרסה. צריכת הדלק הממוצעת בגרסאות הדיזל עומדת על כ- 18.8 ק"מ לליטר לפי נתוני היצרן.
רנו מציינת שהשיווק באירופה יחל ביוני הקרוב ומרווח הטיפולים יעמוד על 30,000 ק"מ או שנה, המוקדם מביניהם.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.