קיה פיקנטו מושקת בישראל לאחר מתיחת פנים עם תיבת הילוכים רובוטית חדשה. המחיר החל מ- 84,500 ₪
קיה פיקנטו הושקה בישראל בשנת 2012 עם התעצמות קטגוריית המיני, השתלטה במהירות על צמרת הסגמנט, ואף הייתה המכונית הנמכרת ביותר בישראל בתקופות מסויימות. הדור הנוכחי של קיה פיקנטו הושק בשנת 2016 ובישר על הגעתן של מערכות הבטיחות האקטיביות אל קטגוריית המיני, כשצוייד לראשונה בסגמנט במערכת בלימה אוטונומית. כעת משיקה טלקאר, יבואנית קיה לישראל, את קיה פיקנטו החדשה 2021 לאחר מתיחת פנים הכוללת בעיקר שינויים מכניים משמעותיים.
קיה פיקנטו 2021 - שינויי עיצוב קלים
קיה פיקנטו המעודכנת מסתפקת בשינויי עיצוב קלים למדי. גרסאות LX ו- EX מציגות עיצוב כמעט זהה לדגם היוצא מלבד פנסים וחישוקים חדשים. גרסת GT Line זכתה לגריל קדמי חדש עם עיטור בצבע אדום, ופגוש בעיצוב חדש עם מסגרות כרום עבות לפנסי הערפל. גם הפגוש האחורי עוצב מחדש כשבקצהו עיטורי כרום המדמים יציאות מפלט. גרסת X Line מגיעה עם פגוש קדמי הכולל עיטורים מודגשים בגוון כסוף, בתי גלגלים עם חיפוי מושחר בהשראת דגמי פנאי, חישוקים בעיצוב חדש, ופגוש אחורי שונה עם עיטורי כרום המדמים יציאות מפלט.
קיה קיה פיקנטו 2021 - מבט מהצד
קיה פיקנטו תשווק מעתה עם יחידת הנעה חדשה הכוללת מנוע בנזין אטמוספרי 4 צילינדרים מסדרת סמארט סטרים בנפח 1.2 ליטרים עם הספק מרבי של 84 כ"ס ומומנט מרבי של 12.0 קג"מ. בדומה לתהליך שעברה האחות יונדאי i10 החדשה, הוחלפה תיבת 4 ההילוכים האוטומטית האהובה על הקהל הישראלי, בתיבת 5 הילוכים רובוטית חד מצמדית. תאוצה 0-100 קמ"ש אורכת 15.7 שניות לעומת 13.7 שניות בדגם היוצא, והמהירות המרבית עומדת על 172 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת בדגמי LX ו- EX השתפרה ועומדת על 17.2 ק"מ לליטר לעומת 15.4 ק"מ לליטר בדגם היוצא.
קיה קיה פיקנטו החדשה - מבט מבפנים
קיה פיקנטו החדשה תוצע בארבע גרסאות אבזור. גרסת הכניסה LX מיועדת לציי רכב וכוללת בין היתר מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 8 אינץ' הנשלטת גם מגלגל ההגה, תמיכה בממשקי Apple Car Play ו- Android Auto, וחישוקי 15 אינץ'.
גרסת EX כוללת בנוסף בקרת אקלים דיגיטלית, גלגל הגה וידית הילוכים בחיפוי עור, מפתח חכם, חיישני רוורס, שמשות אחוריות כהות, ופנסי ערפל.
גרסת X Line כוללת בנוסף ריפוד דמוי עור, קיפול חשמלי למראות הצד, חישוקי 16 אינץ', ופגושים וחצאיות צד בחיפוי פלסטיק מושחר. גרסת GT Line נבדלת בעיצוב חיצוני ספורטיבי עם עיטורים בגוון כסוף או אדום (בהתאם לצבע המרכב) וכוללת ריפוד בד בצבעים אדום ושחור, וגג שמש חשמלי.
אבזור הבטיחות אחיד בכל רמות האבזור וכולל בין היתר 7 כריות אוויר, מערכת לניטור מרחק מלפנים עם זיהוי הולכי רגל, מערכת בלימה אוטונומית למניעת התנגשות, מערכת אקטיבית למניעת סטייה מנתיב הנסיעה וסיוע בשמירה על מרכז הנתיב, והתרעה על עייפות הנהג.
קיה פיקנטו נהנתה עד כה מפופולריות גבוהה בשוק הישראלי אך אחותה יונדאי i10 חוותה ירידה משמעותית בכמות המסירות עם המעבר לתיבת הילוכים רובוטית. יהיה מעניין לראות כיצד תושפע מכך קיה פיקנטו.
מחירון קיה פיקנטו 2021:
קיה פיקנטו 1.2 LX רובוטית – 84,500 ₪ (התייקרות של 2,000 ₪)
קיה פיקנטו 1.2 EX רובוטית – 84,900 ₪ (התייקרות של 2,000 ₪)
קיה פיקנטו 1.2 X Line רובוטית – 86,900 ₪ (התייקרות של 1,000 ₪)
קיה פיקנטו 1.2 GT Line רובוטית – 86,900 ₪ (התייקרות של 1,000 ₪)

תפריט נגישות








גרוטאה איטית
הרגו את הרכב. מנוע חלש. תיבה רובוטית חד מצמדית!!!בפקקים זה סיוט עם תיבה כזאת. והרכב איטי בצורה מביכה. או גיר רגיל או תקנו משהו אחר. בעל מקרה שלא תעיזו לקנות לפני נסיעת מבחן. מכיר כאלה שקנו את ה איי10 התאומה ומצטערים כי הרכב לא סוחב והתיבה מזעזעת
הרסו את המכונית כששמו לה גיר רובוטי !
וואלה לא מפתיע שעברו לרובוטי
שמתי לב שהיום חברות רבות עברו לרובוטי כדי לשפר צריכת דלק, והיא תמשיך למכור יפה כי מספקת את הצרכים של הרבה אנשים, קטנה, מאובזרת ואמינה מאוד