בדומה לאחיו התאום יונדאי טוסון החולק עמו פלטפורמה, יוצע קיה ספורטאז' במרכב ארוך עבור השוק הקוריאני והאמריקאי או במרכב קצר עבור השוק האירופאי
הדור הבא של קיה ספורטאז' יחשף במלואו בשבועות הקרובים ובנתיים מספקת לנו קיה הצצה לעיצובו המעניין. תחילה יושק הדגם במרכב ארוך המיועד לשוק הקוריאני והאמריקאי ובספטמבר יוצג קיה ספורטאז' בגרסה קצרה המיועדת לשוק האירופאי והישראלי. קיה ספורטאז' החדש צפוי להגיע אלינו רק בתחילת שנת 2022.
קיה ספורטאז' 2021
קיה ספורטאז' מציג שפת עיצוב חדשה לחלוטין וספורטיבית יותר ביחס לדור היוצא. בחזית גונבת את ההצגה תאורת יום LED בצורת בומרנג. בנוסף ניתן לזהות גריל עליון דקיק, פגוש הכולל גריל גדול ומשלב את יחידות התאורה הראשיות, ומכסה מנוע שטוח. מהצד בולט גג בסגנון צף וקו חלונות מחמיא. מאחור קו כתפיים מודגש uצמד פנסים בעיצוב ייחודי המחוברים ביניהם בפס תאורה דק.
קיה ספורטאז' 2021
בתא הנוסעים מסך ענק וקעור עבור לוח המחוונים ומערכת המולטימדיה, בדומה לקיה EV6 החשמלית. בנוסף ניתן לזהות את גלגל ההגה החדש של קיה, תאורת אווירה צבעונית, בקרת אקלים הנשלטת באמצעות מתגי מגע יעודיים, וגימור דמוי אלומיניום.
קיה ספורטאז' 2021
ניתן להניח כי קיה ספורטאז' ישווק עם היצע מנועים זהה לאחיו התאום יונדאי טוסון אשר נחת לאחרונה בישראל. המנועים הרלוונטים לישראל כוללים מנוע בנזין בנפח 2.0 ליטרים עם הספק מרבי של 156 כ"ס, מנוע טורבו בנזין בנפח 1.6 ליטרים עם הספק מרבי של 180 כ"ס, ויחידת הנעה היברידית הכוללת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.6 ליטרים ומנוע חשמלי עם הספק מרבי משולב של 230 כ"ס או 265 כ"ס בגרסת PHEV.

תפריט נגישות








נראה טוב
העיצוב החדש נראה טוב. עיצוב הפנים לקחו ישר מה- EV6 החשמלית החדשה, אם זה נראה ככה זו קפיצת מדרגה מרשימה.