מקלארן 765LT ספיידר הינה הגרסה הפתוחה של מכונית העל המרשימה, עם 765 כ"ס ותאוצה 0-100 קמ"ש תוך 2.8 שניות. המחיר 1.4 מיליון ₪ לפני מיסים
מקלארן 765LT ספיידר הינה גרסת קיצון פתוחה למקלארן 765LT עם גג קרבון קליל המאפשר משקל כולל של 1,388 ק"ג, רק 49 ק"ג יותר ממקלארן 765LT. מנוע ה- V8 המרכזי מצויד בצמד מגדשי טורבו עם הספק מרבי של 765 כ"ס ומומנט מרבי של 80 קג"מ. המנוע משודך לתיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים רטובים ולמערכת הנעה אחורית. תאוצה מעמידה ל- 100 קמ"ש אורכת 2.8 שניות, ל- 200 קמ"ש 7.2 שניות, ול- 300 קמ"ש 12.8 שניות. המהירות המרבית עומדת על 330 קמ"ש או 403 קמ"ש לאחר בחירה במצב "מהירות" בבורר מצבי הנהיגה המנמיך את המרכב ב- 35 מ"מ.
מקלארן 765LT ספיידר
גג הקרבון מתקפל אל תוך המרכב עד למהירות 50 קמ"ש ותוך 11 שניות בלבד הודות לשמונה מנועים חשמליים. כאשר הגג סגור, יכולים צמד נוסעי המקלארן לפתוח את החלון האחורי בגג על מנת להתענג על סימפוניית שמונת הצילינדרים הבוקעת ממפלט הטיטניום השוקל 10.9 ק"ג בלבד, 40% פחות מאשר מפלט נירוסטה מקביל.
מקלארן 765LT ספיידר
שלדת קרבון אחודה מאפשרת עמידות כה גבוהה בפיתול, שמייתרת את החיזוקים הנחוצים במרכב נטול גג ביחס לגרסת הקופה. העיצוב האווירודינמי מייצר כוח הצמדה גבוה ב- 25% ביחס לאחותה מקלארן 720S.
מקלארן 765LT ספיידר
תא הנוסעים כולל צג מרכזי אנכי בגודל 8 אינץ' וכאופציה ניתן להוסיף לוח מחוונים דיגיטלי. חומרי הדיפון כוללים שלל דיפוני קרבון ואלקנטרה. מערכת שמע מוצעת רק כאופציה מטעמי חיסכון במשקל.
לחובבי המסלול מוצעת חבילת MSO קלאבספורט הכוללת מושבי קרבון קלי משקל ובלמים קרמיים. חבילת בלאק פק מוסיפה אלמנטים עיצוביים מושחרים לטובת מראה קרבי, כגון דיפיוזר, ספוילר קדמי ומסיטי רוח.
מקלארן 765LT ספיידר תיוצר באופן ב- 765 יחידות בלבד, כאשר המחיר באנגליה עומד על 310,500 ליש"ט שהם 1.4 מליון ₪ לפני מיסים. לאכזבתכם כנראה, כולן כבר נמכרו מראש.

תפריט נגישות








טסלה משאירה לה אבק
בשליש מחיר, טסלה מודל S plaid מגיעה מאפס למאה קמ״ש ב 1.98 שניות. שלא לדבר על חיסכון בדלק ותחזוקה. מבחינה צורנית,הקורבט C8 לדעתי ניראתטוב יותר (800 אלף אחרי מיסים בארץ)