רכב הפנאי קופה פולקסווגן טאיגו מושק באירופה
פולקסווגן מציגה באירופה רכב פנאי חדש – פולקסווגן טאיגו. מדובר באח לפולקסווגן טי קרוס המתהדר בעיצוב בסגנון קופה ומבוסס על פלטפורמת MQB המוכרת של פולקסווגן. פולקסווגן טאיגו התחיל את דרכו כפולקסווגן ניבוס שהוצג בשנה שעברה עבור שווקי דרום אמריקה. מדובר בדגם מתחרה לרנו ארקנה שהתחיל את דרכו באופן דומה כדגם המיועד לשוק הרוסי ובהמשך החל שיווקו גם במערב אירופה.
פולקסווגן טאיגו
העיצוב החיצוני נאה וכולל פנסי לד בטכנולוגיית מטריקס לד IQ החוברים אל גריל רחב עם קווי עיצוב הממשיכים את תאורת היום. הפגוש אגרסיבי עם כונס אוויר גדול ועיטורים מושחרים בגרסת R ליין. הפרופיל מזכיר את רכבי הפנאי של פולקסווגן עם קו המותניים המגולף בכנפיים ובדלתות. הגג משתפל לאחור באופן מעודן ומאוחר יחסית כדי לא לפגוע משמעותית במרווח הראש של הנוסעים מאחור, והספוילר האחורי מחזק את הרושם הספורטיבי. מאחור יחידות תאורה מחוברות עם גרפיקה פנימית נאה ופגוש אחורי מוגבה עם עיטורים כסופים בגרסת סטייל או יציאות מפלט מדומות ועיטורים מושחרים בגרסת R ליין.
פולקסווגן טאיגו
תא הנוסעים מציג את המראה המוכר מפולקסווגן טי קרוס אך מכיל מספר עדכונים כגון לוח מחוונים דיגיטלי בעיצוב חדש ובקרת אקלים עם פקדי מגע. מערכת המולטימדיה העדכנית מסדרת MIB3 כוללת תמיכה בשיקוף מסך מהטלפון הנייד באופן אלחוטי, שליטה קולית בשפה טבעית, אפשרות לשימוש בכרטיס סים המעניק גישה לשירותי סטרימינג, ואפשרות להתאמה אישית לפרופיל הנהג הנבחר.
אבזור הבטיחות הסטנדרטי כולל מערכת לניטור מרחק מלפנים עם בלימה אוטונומית בעת חירום, ומערכת התרעה על סטייה מנתיב הנסיעה עם תיקון היגוי אקטיבי. כאופציה מוצעת מערכת בקרת שיוט אדפטיבית עם תמיכה בנהיגה חצי אוטונומית בתנאים מסויימים עד למהירות 210 קמ"ש.
פולקסווגן טאיגו
היצע יחידות ההנעה לא נחשף בשלב זה, אך ניתן לשער כי הוא יכלול את מנועי ה- TSI המוכרים. לגרסת הכניסה מנוע טורבו בנזין 3 צילינדרים בנפח 1.0 ליטרים עם הספק מרבי של 110 כ"ס, ומעליו מנוע טורבו בנזין 4 צילינדרים בנפח 1.5 ליטרים עם הספק מרבי של 150 כ"ס. שני המנועים משודכים לתיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים.
בשלב זה טרם נחשפו המפרטים, המחירים ומועדי תחילת השיווק של פולקסווגן טאיגו באירופה.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.