סקודה קודיאק עבר מתיחת פנים ועושה דרכו לישראל, מאובזר אך גם יקר יותר מהדגם היוצא. מחירון סקודה העדכני חושף התייקרויות גם בדגמים נוספים
סקודה קודיאק הוא אחד הדגמים המבוקשים ביותר של היצרנית הצ'כית בישראל. מאז הושק בשנת 2017 הוא נהנה מביקוש גבוה שגרם לזמני אספקה ארוכים. הוא ניהל קרב עיקש עם מיצובישי אאוטלנדר ובשנת 2020 היה רכב הפנאי 7 מושבים הנמכר ביותר בישראל. סקודה קודיאק עבר מתיחת פנים שנחשפה בחודש אפריל האחרון ובקרוב יגיע לישראל. לקראת ההשקה נחשפו המחירים והמפרטים של הדגם המעודכן, המעידים על התייקרות של 6,500-16,000 ₪ ביחס לדגם היוצא.
סקודה קודיאק
המחירון החדש של סקודה מעיד על שורת התייקרויות נוספת. סקודה אוקטביה התייקרה באופן רוחבי ב- 2,000 ₪ בכל הגרסאות, סקודה אוקטביה RS התייקרה ב- 3,000 ₪, סקודה קאמיק התייקר ב- 1,000 ₪ בכל הגרסאות, וסקודה סופרב רושמת התייקרות של 4,500-6,000 ₪.
סקודה קודיאק ימשיך להציע מבחר יחידות הנעה. לגרסת הכניסה מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים עם הספק מרבי של 150 כ"ס ומומנט מרבי של 25.4 קג"מ. לגרסת הבנזין החזקה מנוע טורבו בנפח 2.0 ליטרים עם הספק מרבי של 190 כ"ס ומומנט מרבי של 32.6 קג"מ. באגף הדיזל יוצע מנוע טורבו דיזל בנפח 2.0 ליטרים עם הספק מרבי של 150 כ"ס ומומנט מרבי של 36.7 קג"מ. מעליו מוצעת גרסה מחוזקת של אותו מנוע עם הספק מרבי של 200 כ"ס ומומנט מרבי של 40.7 קג"מ. כל המנועים משודכים לתיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים. גרסאות הדיזל והבנזין החזקות מצוידות במערכת הנעה כפולה 4x4.
סקודה קודיאק
רמת האבזור ביזנס כוללת בין היתר מערכת לניטור מרחק מלפנים עם בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב הנסיעה, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת מולטימדיה בשפה העברית עם תמיכה בממשקי Apple Car Play ו- Android Auto, שמשות אחוריות כהות, תאורת לד מלפנים ומאחור, וחישוקים קלים בקוטר 17 אינץ'.
סקודה קודיאק
רמת האבזור אמבישן כוללת בנוסף מערכת לניטור שטחים מתים, חיישני חניה אחוריים, התרעה על תנועה חוצה מאחור, בלימה אוטונומית בעת נסיעה לאחור, מצלמת רוורס, מפתח חכם, מערכת לבחירת מצבי נהיגה, תא אחסון למטריה בדלתות הקדמיות, שקע חשמל 230V, ופנסים קדמיים עם תאורת מטריקס לד המסתגלת לתנאי הדרך.
סקודה קודיאק
רמת האבזור סטייל כוללת בנוסף חיישני חניה קדמיים, מערכת לבלימה אוטונומית במהירות חניה בנסיעה לפנים, בקרת אקלים עם שליטה נפרדת במושב האחורי, לוח מחוונים דיגיטלי, טעינה אלחוטית לטלפון הסלולרי, מנופים להעברת הילוכים מגלגל ההגה, וילונות גלילה בחלונות האחוריים, תאורת אווירה בתא הנוסעים, פתיחה וסגירה חשמלית לדלת תא המטען, וחישוקים קלים בקוטר 18 אינץ'.
סקודה קודיאק
צמד רמות האבזור הבכירות ספורטליין ולוריין וקלמנט מוצעות עם יחידות ההנעה החזקות בלבד. רמת האבזור ספורטליין מציעה עיצוב חיצוני ספורטיבי עם גימורים בצבע שחור מבריק, וכוללת בנוסף מערכת מצלמות היקפיות, סייען חניה, מערכת שמע מבית Canton, מושבי ספורט, ופתיחה/סגירה חשמלית לתא המטען באמצעות מחוות רגל. רמת האבזור לוריין וקלמנט מוותרת על הגימור הספורטיבי אך נבדלת גם היא בעיצוב חיצוני ייחודי עם גימורים בצבע המרכב, וכוללת בנוסף חימום ואוורור למושבים הקדמיים.
מחירון סקודה קודיאק 2021:
סקודה קודיאק 1.5 טורבו 150 כ"ס ביזנס אוטומט – 181,990 ₪
סקודה קודיאק 1.5 טורבו 150 כ"ס אמבישן אוטומט – 195,990 ₪
סקודה קודיאק 1.5 טורבו 150 כ"ס סטייל אוטומט – 215,990 ₪
סקודה קודיאק 2.0 טורבו דיזל 150 כ"ס אמבישן אוטומט – 210,990 ₪
סקודה קודיאק 2.0 טורבו דיזל 150 כ"ס סטייל אוטומט – 225,990 ₪
סקודה קודיאק 2.0 טורבו בנזין 190 כ"ס סטייל 4x4 אוטומט – 244,990 ₪
סקודה קודיאק 2.0 טורבו בנזין 190 כ"ס ספורטליין 4x4 אוטומט – 271,990 ₪
סקודה קודיאק 2.0 טורבו בנזין 190 כ"ס לוריין וקלמנט 4x4 אוטומט – 271,990 ₪
סקודה קודיאק 2.0 טורבו דיזל 200 כ"ס סטייל 4x4 אוטומט – 250,990 ₪
סקודה קודיאק 2.0 טורבו דיזל 200 כ"ס לוריין וקלמנט 4x4 אוטומט – 277,990 ₪

תפריט נגישות








מחיר מטורף
מחיר של הרכב הוא מטורף. אל תקנו והמחירים ירדו לא תהיה להם ברירה
היורו ירד ל 3.77. מה ההגיון להעלות מחירים של רכב אירופאי?
החמדנות של יבואני הרכב לא יודעת גבולות
הטרוף נמשך ואין מי שיעצור אותו
פעם, לא מזמן, היבואנים היו מעדכנים מחירונים בתחילת שנה. מדד, יצרן, קופון יבואן וכו גרמו תמיד למחירים לעלות. נכון, תמיד יש מבצעים ואין מה למהר לקנות רכב אבל העסק ברור. בבקשה תענו, מה הסיבה המופרכת יש לציין המצדיקה 2-3 פעמים בשנה לעלות מחירים? חוסר עולמי בשבבים? קורונה? נסיון לכפר על שנה אבודה? זמני תובלה ארוכים? עליית מחיר התובלה? בואו, תענו. מילא לעדכן פעם אחת אבל למה יותר מזה? מה הסיבה לדוגמא שטסלה העלתה 4 פעמים את מחיר הרכב שלה תוך כמה חודשים? כמעט כול אתרי הרכב מפרסמים בשקיקה את נתוני המסירות, מתפארים בזה וגאים בזה. למי זה תורם? לסביבה, לזמני הנסיעה, למקומות החניה? ברור שלא. זה תורם לאוצר המדינה מכול הבחינות( מס קניה, בלאי, דלק וכו). הישראלי המצוי לא יכול להתאפק וחייב לרוץ לקנות רכב. כולם בוכים שאין כסף אבל המדובר ברכב לכולם יש. חצי מנתוני המסירות הן של חברות הליסינג שרוכשות בלי סוף רכבים,( ותכלס רובן אפילו לא על הכביש אלא במגרשי אחסנה). אז מה הרעיון?