שברולט סילברדו מקבל עדכון של אמצע החיים וזוכה גם לגרסת ZR2 קרבית וייעודית לשטח
שברולט חושפת מתיחת פנים לגרסאות הכניסה הקלות של הטנדר שברולט סילברדו 1500. בשלב זה מקצה השיפורים אינו רלוונטי לדגמי סילברדו HD הכבדים המשווקים בישראל אך סביר להניח שרובם יגיעו גם לאלו בהמשך. בארצות הברית מדובר באחד הסגמנטים התחרותיים ביותר שהמתחרים בו מככבים באופן קבוע בראש טבלת המסירות.
שברולט סילברדו
שברולט סילברדו 1500 החדש זוכה לעיצוב עדכני הכולל גריל מרכזי החולש כמעט לרוחב כל החזית ומעוטר בפסי כרום אופקיים. פנסי החזית הקטנים נדחקו הצידה ומכילים אלמנט תאורה בצורת בומרנג. עיצוב המותן נאה עם שבירה של קו המותניים מאחורי הגלגל הקדמי. מאחור השינויים מינוריים עם הטבעה בולטת יותר של שם המותג שברולט לרוחב דלת הארגז.
כניסה פנימה חושפת שינויים משמעותיים בתא נוסעים המציג מראה מתקדם ואפילו יוקרתי. העיצוב מאופיין באלמנטים אופקיים הנמתחים לרוחב תא הנוסעים ומעניקים לקבינה מראה גדול ומרווח יותר. המסך המרכזי הענקי בגודל 13.4 אינץ' משתרע לרוחב הקונסולה המרכזית ומופנה אל עבר הנהג. לוח המחוונים הדיגיטלי בגודל 12.3 אינץ' מאפשר תצוגה מותאמת אישית. כבעבר מוצע שברולט סילברדו עם אופציה למושב קדמי בתצורת ספסל המציע מקום לשלושה נוסעים. בגרסאות עם מושבים מפוצלים מוצע בורר הילוכים אלקטרוני חדש על הקונסולה המרכזית בין המושבים הקדמיים. רמת האבזור הבכירה 'היי קאנטרי' מציעה מאפייני פרימיום עם גימורי עץ, מערכת שמע מבית BOSE עם כיסויי רמקולים בגימור מתכתי מוברש, ומושבי עור בגוון שחור או כחול כהה.
שברולט סילברדו
מערכת המולטימדיה החדשה מאפשרת שליטה בפונקציות נבחרות ברכב כגון שינוי טמפרטורה בבקרת האקלים באמצעות פקודות קוליות בשפה חופשית עם אמירת הפתיח "היי גוגל" או בלחיצה על כפתור הפיקוד הקולי על גלגל ההגה. היא מאפשרת בנוסף חיוג קולי, הכתבת הודעות טקסט, וקביעת תזכורות ביומן. בנוסף כוללת המערכת תמיכה בממשקי Apple Car Play ו- Android Auto בחיבור אלחוטי, וכן בסייעת הקולית אלקסה מבית אמזון.
שברולט סילברדו
גרסת ZR2 החדשה בהיצע זוכה למראה קרבי ייעודי לשטח עם עיטורים חיצוניים בצבע שחור מבריק, פגוש קדמי מינימליסטי מפלדה המאפשר זווית גישה של 31.8 מעלות, אוזני גרירה מסיביות, וחישוקים מושחרים בקוטר 18 אינץ' עם צמיגי שטח בקוטר 33 אינץ'. לגרסה זו בולמים עם 3 שסתומים וחלוקה פנימית לשלושה תאים המספקים מהלך מתלה ארוך במיוחד. מערכת בחירת מצבי הנהיגה כוללת מצב זחילה המאפשר טיפוס על סלעים בשימוש בדוושה אחת בלבד.
אבזור הבטיחות כולל מערכת לניטור מרחק מלפנים עם זיהוי הולכי רגל, בלימה אוטונומית בעת חירום, התרעה על סטייה מנתיב הנסיעה עם תיקון היגוי אקטיבי, ושליטה אוטומטית באורות הגבוהים. רמות האבזור הבכירות יציעו את מערכת הסופר קרוז של שברולט שהינה למעשה בקרת שיוט אדפטיבית המאפשרת נהיגה אוטונומית מלאה בכבישים בין עירוניים נבחרים בארה"ב ובקנדה. המערכת עושה שימוש בנתוני הניווט, חיישן Lidar מתקדם, ומערכת מבוססת מצלמה ואינפרא אדום על מנת לנטר את עירנות הנהג ולוודא שהוא מרוכז בנסיעה. במידה והנהג מסיט את מבטו מהדרך לאורך לזמן רב, מספקת המערכת התרעות ויזואליות וקוליות על מנת למשוך את תשומת ליבו. בהתאם לייעודו של הרכב כוללת המערכת גם מצב נסיעה עם נגרר.
שברולט סילברדו
שברולט מדווחת כי היצע המנועים עודכן לטובת פעולה שקטה יותר ויכולת גרירה משופרת אך טרם חשפה פרטים טכניים מלאים. גרסאות הכניסה מצוידות במנוע טורבו בנזין בנפח 2.7 ליטרים, מעליו מנוע טורבו דיזל בנפח 3.0 ליטרים, ומנוע בנזין V8 בנפח 5.3 ליטרים. בראש ההיצע מנוע בנזין V8 אטמוספרי בנפח 6.2 ליטרים עם הספק מרבי של 420 כ"ס ומומנט מרבי של 63.5 קג"מ, המשודך לתיבת 10 הילוכים אוטומטית. גרסת ZR2 תוצע עם מנוע זה כסטנדרט.

תפריט נגישות








סילברדו 1500
האם ניתן ליבא ביבוא אישי? האם הוא מוכר במס מהשקל הראשון? כמה המשקל הכולל שלו?