מותגי העל רימאק ובוגאטי מתאחדים לטובת יצירת מכוניות על חשמליות מהשורה הראשונה ופורשה דווקא נהנית מהמהלך
שיתוף הפעולה בין מותג רימאק הקרואטי למותג בוגאטי הצרפתי נחתם רשמית. המיזם החדש שנקרא פשוט 'רימאק-בוגאטי' נמצא בבעלות קבוצת רימאק (55%) ופורשה (45%) האחראית על בוגאטי ולכן יש לה חלק משמעותי בעסקה. שימו לב כי פורשה מחזיקה גם ב- 22% ממניות רימאק כך שלמעשה היא בעלת המניות העיקרית במיזם. בעלי מניות נוספים בקבוצת רימאק הם מאטה רימאק מייסד החברה (35%), יונדאי (11%), ומשקיעים נוספים המחזיקים ביתר המניות.
מאטה רימאק
מאטה רימאק בן ה- 33 נכנס לתפקיד מנכ"ל (CEO) רימאק-בוגאטי וימשיך לתפקד גם כמנכ"ל 'רימאק טכנולוגיות' שהינה מנוע הצמיחה של הקבוצה המספקת שרותי ייעוץ בתחום ההנעה החשמלית עבור יצרניות אחרות ביניהן קונצרן יונדאי שכאמור מחזיק בחלק נכבד ממניות החברה הקרואטית. סטפן וינלקמן, מנכ"ל בוגאטי היוצא, ישמש כעת כמנכ"ל למבורגיני שגם היא כמו פורשה ובוגאטי נמצאת תחת כנפי קונצרן הענק פולקסווגן.
רימאק ובוגאטי
למרות האיחוד ברמה הניהולית, כל מותג ישמור על זהותו הייחודית ועל צוות העובדים אך מטה רימאק-בוגאטי יעבור לקאמפוס החדש של רימאק שיפתח בקרואטיה בשנת 2023. שם יתמקד פיתוח יחידות ההנעה והפלטפורמות עבור דגמי העתיד של רימאק ובוגאטי כולל דגם חשמלי או היברידי שיחליף את בוגאטי שירון. ממותגים שחרטו על דגלם לייצר את מכוניות הספורט הכי חזקות ומהירות אנו מצפים כי הדגמים הבאים יהיו לא פחות ממדהימים.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.