קיה פיקנטו, יונדאי i10 ושברולט ספארק בעימות ראש בראש. מי מהן מכונית המיני עם יחידת ההנעה הנעימה והמוצלחת ביותר?
בחלק הראשון בסדרת כתבות זו הציגו תומר גלב ובני הרניק את שלושת רכבי המיני הפופולריים ביותר בישראל והתמקדו בהסבר טכני על תיבת ההילוכים הרובוטית בקיה פיקנטו וביונדאי i10, ותיבת ההילוכים הרציפה בשברולט ספארק.
בחלק השני יצאו שלושת הרכבים למירוץ דראג, במסגרתו בדק הצוות מי היא מכונית המיני המהירה והחזקה מבין השלוש.
בחלק השלישי והאחרון ממחישים תומר ובני את ההבדלים בין תיבות ההילוכים במהלך נהיגה, ומכריזים על מכונית המיני עם יחידת ההנעה המוצלחת והנעימה ביותר לנהיגה.
לתיאום נסיעת מבחן במכונית המנצחת
סרטון 3 - קיה פיקנטו מול יונדאי i10 מול שברולט ספארק - הטובה מבין השלוש

תפריט נגישות








תגובה לכתבה
הבחינה שלו כמו לבדוק קיק דאון בגיר רובוטי שטות גמורה בגיר הרובוטי הגיר נועד לחיסכון וכידוע ברכב שחוסכים הביצועים נפגעים פיקנטו 2021-2022 גיר אוטומט רגיל נותנת חוויה של מכונית הרבה יותר גדולה וחזקה אחזקת כביש הרבה יותר טובה מספרק כניסה לסיבוב לא רואים את נפילץת הסלד אין בעיות בהגה גם מהירות 90 בכניסה לפניה ב 90 מעלות שהספרק ב80 רמש התחילה להזרק לצד הפיקנטו מפגינה נהיגה ספורטיבית וקלה לשליטה זו הסיבה המכל האוכלוסיה מעדיפים אותה מאחרות....