סיטרואן C5 איירקרוס עובר מתיחת פנים קלה ומציג חזית חדשה ומסך מרכזי חדש בגודל 10.0 אינץ'
סיטרואן חושפת מתיחת פנים לרכב הפנאי סיטרואן C5 איירקרוס. רכב הפנאי המשפחתי של סיטרואן הוצג בשנת 2017 והוא חולק שלדה ומכלולים עם פיג'ו 3008 ואופל גרנדלנד. לובינסקי, יבואנית סיטרואן לישראל, מסרה כי סיטרואן C5 איירקרוס החדש יגיע לישראל בתחילת השנה הבאה.
סיטרואן C5 איירקרוס
במסגרת מתיחת הפנים זכה סיטרואן C5 איירקרוס לעיצוב רענן ועדכני. פנסי החזית והגריל הקדמי שפוצלו בעבר לשתי קומות שולבו ליחידה אחת המייצרת מראה נאה והרמוני. פסי תאורת היום ממשיכים את קווי המתאר של הגריל אל תוך הפנסים. הפגוש מציג כונסי אוויר בעיצוב חדש עם שילוב מעודן של חבילות הצבע האופציונליות כעת בגווני שחור מבריק, כרום כהה, ברונזה, או כחול. מבט מהדופן חושף חישוקים קלים בעיצוב חדש, ומאחור פנסים עם גרפיקה פנימית במראה תלת מימדי.
סיטרואן C5 איירקרוס
כניסה אל תא הנוסעים חושפת שינוי משמעותי. המסך המרכזי טיפס מעלה ומציג כעת מראה מרחף מעל הקונסולה, בדומה לזה שהוצג בסיטרואן C4 ובסיטרואן C5 X החדשות. פתחי המיזוג ששכנו מצדיו נדחקו כעת מטה. בשונה מדגמי סיטרואן העדכניים פקדי המיזוג עדיין משולבים במסך המרכזי ולא זוכים לפקדי הפעלה פיזיים. לוח המחוונים הדיגיטלי מוצג על גבי מסך בגודל 12.3 אינץ'. גם הקונסולה בין המושבים עוצבה מחדש. בורר ההילוכים בצורת ג'ויסטיק של הדגם הנוכחי הוחלף בפקד אלקטרוני זעיר המפנה שפע של מקום עבור תאי אחסון שימושיים ומטען אלחוטי לטלפון הסלולרי. תא הנוסעים יוצע בגימורים חדשים עם חבילות צבע עדכניות.
סיטרואן C5 איירקרוס
סיטרואן C5 איירקרוס החדש מצויד במושבי הנוחות העדכניים של המותג עם שכבת חומר מוקצף בעובי 15 מ"מ המונע את שקיעת המושב בנסיעות ארוכות. כאופציה יוצעו מושבים קדמיים עם חימום ועיסוי, ורמות האבזור הבכירות יוצעו עם ריפודי אלקנטרה חדשים או עם ריפודי עור מחורר. מלפנים שמשות אקוסטיות המשפרות את בידוד הרעשים. מאחור 3 מושבים נפרדים הנעים על מסילה ומאפשרים להגדיל את נפח תא המטען על חשבון מרווח הרגליים.
סיטרואן C5 איירקרוס
היצע יחידות ההנעה לא השתנה במסגרת מתיחת הפנים. הדגם יוצע כבעבר עם מנוע טורבו בנזין וטורבו דיזל בהספקים הנעים בין 130 ועד 180 כ"ס. בנוסף תוצע גרסה היברידית נטענת על בסיס מנוע טורבו בנזין בנפח 1.6 ליטרים עם מנוע חשמלי המציעים הספק מרבי משולב של 225 כ"ס ומומנט מרבי משולב של 36.2 קג"מ. סוללת ליתיום יון בקיבולת 13.2 קוט"ש מספקת טווח נסיעה חשמלי של כ- 55 ק"מ.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.