מיצובישי אקליפס קרוס החדש 2022 - התרשמות ראשונית

מיצובישי אקליפס קרוס 2022 זוכה למתיחת פנים הכוללת עדכוני עיצוב ואבזור בטיחות, ואנו זכינו להתרשמות ראשונית

תגיות: , , ,

מיצובישי אקליפס קרוס החדש 2022, אשר הושק בישראל בנובמבר אשתקד, מגיע אלינו לאחר מתיחת פנים קוסמטית הכוללת גם שדרוג לאבזור הבטיחות. מיצובישי אקליפס קרוס החדש 2022 משווק בישראל עם לא פחות משש רמות אבזור כולל אופציה להנעה כפולה, במנעד מחירים של 154,900 ₪ עד 185,900 ₪. יום נהיגה מגוון אשר נערך ע"י כלמוביל, יבואנית מיצובישי לישראל, הקנה לנו הזדמנות להתרשם מיכולתו של הדגם החדש בכבישי הצפון המוריקים.

מיצובישי אקליפס קרוס 2022מיצובישי אקליפס קרוס 2022

למבחן התייצב מיצובישי אקליפס קרוס החדש ברמת אבזור אקזקיוטיב השנייה בהיררכיית רמות האבזור, הכולל את יחידת ההנעה היחידה המוצעת כרגע וכוללת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים עם הספק מרבי של 152 כ"ס ומומנט מרבי של 24.5 קג"מ, ותיבת הילוכים אוטומטית רציפה CVT עם 8 יחסי העברה קבועים.

מתיחת הפנים אותה עבר מיצובישי אקליפס קרוס, מתמקדת בעיקרה בעיצוב החיצוני המיישר קו עם שפת העיצוב Dynamic Shield אליה נחשפנו באחיו הגדול - מיצובישי אאוטלנדר. החזית בעלת נוכחות רבה עם שבכה קדמית מושחרת, גופי תאורת LED דקיקים, וצמד אלמנטים דקורטיביים בצבע ניקל בוהק בצורת האות C, הכוללים בתוכם את גופי תאורת הדרך המפוצלים. מאחור כולל הדגם החדש חלון אחד לטובת שדה ראייה נקי יותר ביחס לחלון המפוצל בדגם הפורש, תוך שמירה על המראה הדינמי המתקבל באמצעות קו גג וקורה C המשתפלים בחדות בדומה לדגמי קופה. הפגושים החדשים הוסיפו 14 מ"מ לאורך הרכב, ומהצד ניתן להבחין באיפור השטח המתבקש. סקלת הצבעים כוללת בין היתר אפשרות לצבע לבן או אדום "יהלום", הנצבעים בשיטה רב שכבתית ללא תוספת מחיר לעת עתה.

מיצובישי אקליפס קרוס 2022מיצובישי אקליפס קרוס 2022

תא הנוסעים נעים לשהייה ומעוצב בארכיטקטורה דו מפלסית עם סידור נוח הכולל צג מגע בגודל 9 אינץ' למערכת המולטימדיה המריץ ממשק מקומי טוב התומך ב- Apple CarPlay ו- Android Auto. מתחת למסך פקדי מערכת בקרת האקלים המפוצלת, ובין המושבים בורר הילוכים בתצורה קלאסית, מחזיקי כוסות, ופקדים לחימום המושבים. לצד חומרי דיפון איכותיים בחלקים העליונים, צורם למצוא פקדים שזמנם חלף בעשור שעבר, אך הנדסת האנוש פשוטה ויעילה, עם סידור פתחי מיזוג בגובה נכון ולוח מחוונים אנלוגי עם מחשב דרך פשוט ויעיל.

תנוחת הנהיגה שחשובה מאין כמותה לקהל היעד בסגמנט זה, טבעית ושולטת הודות למרווח גחון נדיב בגובה 204 מ"מ (193 מ"מ בדגם הפורש) ושלל אפשרויות כוונון למושב ולהגה. הכניסה והיציאה מלפנים נוחות, אך מאחור גבוהים ידרשו לכיפוף קל בשל קו הגג המשתפל. ישיבה במושב האחורי תהיה נוחה לצמד מבוגרים הודות לבסיס גלגלים באורך 2,670 מ"מ, ואלו יוכלו להטות את משענת הגב בטווח של 16-32 מעלות, ולהזיח את הספסל בטווח של 200 מ"מ. עוד מאחור שקע 12 וולט וחלונות כהים למעט בגרסת הבסיס, אך פתחי מיזוג שכה חשובים בארצנו אינם מוצעים כלל.

מיצובישי אקליפס קרוס 2022מיצובישי אקליפס קרוס 2022

תא המטען סטנדרטי וכולל נפח טעינה של 341 עד 448 ליטרים התלוי במיקום הספסל האחורי, סף הטענה מעט גבוה, ומפתח סביר. ברצפתו נמצא גלגל חלופי. אבזור הבטיחות המשודרג כולל כעת כבר בגרסה הנבחנת בקרת שיוט אדפטיבית עם מנגנון זחילה בפקקים, בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, ניטור שטחים מתים, התראה על תנועה חוצה מאחור, עמעום אורות אוטומטי, והתרעה על סטייה מנתיב הנסיעה. תיקון אקטיבי לסטייה מנתיב הנסיעה אינו מוצע כלל וחבל.

יחידת ההנעה המעודכנת שונמכה ב- 11 כ"ס בהספקה לטובת עמידה בתקנות זיהום האוויר המחמירות, אך עם הספק מרבי של 152 כ"ס ומומנט מרבי של 24.5 קג"מ מתקבלים ביצועים נאותים עם תאוצה מאפס למאה קמ"ש תוך 9.3 שניות בגרסת ההנעה הקדמית. תיבת ההילוכים הרציפה בעלת 8 יחסי העברה קבועים מרגישה בשלה באופן מהותי ביחס לתיבות אחרות ובפרט מדגמים קודמים של מיצובישי. קל לטעות ולחשוב כי מדובר בתיבת הילוכים פלנטרית הודות לתחושה של העברת הילוכים ואפשרות לקיקדאון בעת עקיפה. הישארות ארוכה בסל"ד גבוה ורעש מנוע לא נעים, המוכרית מתיבות הילוכים רציפות, אינם קיימים כאן כלל, וניכר כי עקומת המומנט הזמין ויחסי ההעברה המתוכנתים מהווים פתרון הנדסי מוצלח.

מיצובישי אקליפס קרוס 2022מיצובישי אקליפס קרוס 2022

נסיעה קצרה בדרכים עירוניות גילתה נוחות נסיעה מקובלת עם ריסון יעיל של בורות ושאר מפגעים, אך ביניהם ניתן היה לשמוע מדי פעם רעשי בולמים. בידוד רעשי הרוח והכביש טובים עד למהירות 100 קמ"ש, ומאפשרים יכולת שיוט נעימה המופרעת רק על ידי רגישות קלה לרוחות צד אשר שררו ביום המבחן הסוער. נהניתי מנהיגה בכבישי הצפון המפותלים הודות למנוע גמיש, מתלים אשר שודרגו במסגרת מתיחת הפנים, היגוי מדויק, ומנופי העברת הילוכים מזמינים בגלגל ההגה. צריכת הדלק עמדה על 11.5 ק"מ לליטר במהלך המבחן. לא נורא, ואופטימי יותר מנתון היצרן.

מיצובישי אקליפס קרוס פונה לנישה ייחודית בקטגוריית רכבי הפנאי המשפחתיים, כשהוא מבדיל עצמו בעיצובו הדינמי אשר זוכה לנוכחות בולטת יותר במסגרת מתיחת הפנים. מערכת המולטימדיה לא מצטיינת, צריכת הדלק לא מרנינה, ומערכת לתיקון סטייה מנתיב הנסיעה נעדרת מאבזור הבטיחות, אך מהתרשמות ראשונית ניתן לסכם כי אבזור הבטיחות ואיכות הנסיעה אשר שופרו במסגרת מתיחת הפנים מביאים אל הסגמנט שחקן מעניין המחוזק במוניטין אמינות יפנית, עטיפה מצודדת וייחודית, ותמחור הוגן ביחס לאבזור המוצע בשלל הגרסאות.

מיצובישי אקליפס קרוס 2022 נהיגה ראשונה גלריית תמונות

עדיין מתלבט? נשמח להעניק לך ייעוץ וליווי אישי VIP ברכישת רכב

 מלא פרטים ונחזור אליך בהקדם (שירות הליווי כרוך בתשלום)

תגובות

3 תגובות

בלחיצה על שלח אתה מסכים   לתנאי השימוש

  • 3

    רכב עם רמת בטיחות 2 או 4 זה היה לפני שנים

    • סרגיו17/03/22

    היום רוב הרכבים שעולים חצי מרכב הזה באים עם רמת בטיחות 6.7 כמו כן רמת זיהום גבוהה וצריכת דלק גם כן.במקום להביא רכבים הברידיים\חשמליים מביאים רכב מזהם.גם מחיר לא משקף את רמת רכב.בקיצור להיט בלחברות ליסינג-השכרה.

  • 2

    מערכת המולטימדיה

    • יוסף בלטר13/03/22

    למה כלמוביל מתעקשים להתקין מערכת מולטימדיה עם ממשק מקומי במקום את מערכת המולטימדיה המקורית של מיצובישי ???

  • 1

    המותג מיצובישי נושם את נשימותיו האחרונות

    • חיים פ.13/03/22

    האם החיבור שלו עם רנו- ניסאן יציל אותו? ימים יגידו. בינתיים מדובר במכוניות מיושנות עם בסיס עתיק שרק מותחים ומותחים בלי סוף עקב חוסר תקצוב בפיתוח כלי רכב חדשים. מי שחובב את הסמל וזוכר לו טובה יקנה אותו, כול השאר פשוט יתסכלו הלאה לעבר דגמים מודרניים הרבה יותר טובים.

כתבות נוספות בנושא חדשות רכב 

המס על רכבים חשמליים צפוי לעלות ב- 2026 ...

בהתאם להחלטות שפרסמה רשות המיסים, מס הקנייה על רכבים חשמליים צפוי לעלות ב- 7% החל מינואר 2026, מ- 45...

בוריס רוזנר13 נובמבר 2025

דגמי ריינג' רובר וולאר ואיווק זוכים לגרס...

כחודש לאחר שהשיקה בישראל את הריינג׳ רובר ספורט בגרסת 400 המיועדת לשוק האמריקאי, מודיעה חברת המזרח לש...

בוריס רוזנר13 נובמבר 2025

ספינת הדגל ג'נסיס G90 מושקת בישראל...

כלמוביל, יבואנית ג'נסיס לישראל, משיקה היום את ספינת הדגל של המותג - ג'נסיס G90 אשר תתחרה במרצדס S קל...

בוריס רוזנר11 נובמבר 2025

לקסוס במבצע - נובמבר 2025

לקס מוטורס, יבואנית לקסוס לישראל, יוצאת במבצע ומציעה הנחות של עד 40,000 ₪ ממחיר המחירון לעסקאות מזומ...

קובי זוילי10 נובמבר 2025

מותג IM Motors מושק בישראל

קבוצת לובינסקי משיקה בישראל את מותג IM Motors מבית SAIC הסיני ומתחילה את דרכה בשוק המקומי עם מכונית ...

בוריס רוזנר10 נובמבר 2025

הכירו את טויוטה היילקס 2026 החדש...

טנדר העבודה האייקוני טויוטה היילקס מוצג היום בדורו התשיעי עם שינויים משמעותיים בפלטפורמה, עיצוב קשוח...

בוריס רוזנר10 נובמבר 2025

בעלי מקצוע
השווה
נקה הכל

הוסף עד 4 רכבים להשוואה ולחץ על ׳השווה׳

השווה
נגישות
menu