מכונית העל מזראטי MC20 סיאלו מוותרת על הגג ומצליחה להיות יפה עוד יותר מגרסת הקופה
מזראטי MC20 החזירה את המותג אל עולם מכוניות העל והציגה מרכב נמוך עם מנוע מרכזי עטוף בעיצוב חיצוני אלגנטי ויפייפה. מכונית אחת אף הגיעה ללקוח מאושר במיוחד בישראל. כעת חושפת מזראטי את גרסת הספיידר הפתוחה המכונה סיאלו (Cielo) ומצליחה להיות אפילו יפה יותר מגרסת הקופה.
מזראטי MC20 סיאלו
גרסת סיאלו החדשה שומרת על קווי העיצוב של גרסת הקופה עם חזית נמוכה ועתירת כונסי אוויר, גריל אליפטי נמוך, וחצאיות העשויות סיבי פחמן. גם הדלתות עם פתיחת הפרפר מופיעות כאן. מבט מהדופן יגלה כי חלקו המרכזי של הגג הוסר, מאחורי תא הנוסעים צמד בליטות הממוקמות בסמוך למשענות הראש של הנהג והנוסע, וביניהם משטח שקוע שניתן כאופציה לעטר בסמל מזראטי ענק. עיצוב הזנב נותר זהה עם צמד פנסים צרים ופגוש המשלב פתחי אוורור וצמד יציאות מפלט עגולות. גרסת סיאלו זוכה לצבע תכלת אקווה מרין בלעדי המוצג בתמונות.
מזראטי MC20 סיאלו
החישוקים הקלים בקוטר 20 אינץ' עוצבו מחדש ויהיו זמינים כאופציה גם בגרסת הקופה. עוד תציע היצרנית כאופציה חישוקים קלים עשויים סיבי פחמן אשר תורמים לחסכון של 30 ק"ג ביחס לחישוקי הסגסוגת הקלה.
מזראטי MC20 סיאלו
תא הנוסעים שומר על המבנה המינימליסטי המוכר מגרסת הקופה אך זוכה לריפודים ודיפונים בהירים. סיבי הפחמן המשולבים בתא הנוסעים מגיעים בגימור מט. מול הנהג לוח מחוונים דיגיטלי המוצג על גבי מסך בגודל 10.0 אינץ' ומסך בגודל זהה משמש גם את מערכת המולטימדיה ומופנה קלות אל עבר הנהג. ההגה עוטה אלקנטרה ומרכז את כל פקדי השליטה המרכזיים כולל מתג ההתנעה. כאופציה מוצע כוונון חשמלי לגלגל ההגה כשהמנגנון מוסיף רק 700 גרם למשקלה של המכונית.
מזראטי MC20 סיאלו
לרגל ההשקה תוצע מזראטי MC20 סיאלו במהדורת "פרימה סייר" מיוחדת ב- 60 עותקים בלבד עם צביעה חיצונית בגוון תכלת אקווה מרין, חישוקים קלים בקוטר 20 אינץ' עם גימור מוזהב וחריטה בלייזר, ותגי "פרימה סייר" חיצוניים בגימור ייחודי. בתא הנוסעים ריפוד עור בשילוב אלקנטרה בגוון בהיר עם תפירה בצבע תכלת, ותגי "פרימה סייר" על משענות הראש.
מזראטי MC20 סיאלו
יחידת ההנעה נותרה זהה עם מנוע טווין טורבו בנזין V6 בנפח 3.0 ליטרים עם הספק מרבי של 630 כ"ס ב- 7,500 סל"ד ומומנט מרבי של 73 קג"מ החל מ- 3,000 סל"ד, תיבת 8 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים, ומערכת הנעה אחורית. הביצועים טובים קצת פחות מגרסת הקופה. תאוצה מעמידה ל- 100 קמ"ש אורכת 3.0 שניות, מאית שניה יותר מגרסת הקופה, והתאוצה מעמידה ל- 200 קמ"ש אורכת 9.2 שניות, 0.4 שניות יותר מגרסת הקופה. המהירות המרבית עומדת על 320 קמ"ש, 5 קמ"ש פחות מגרסת הקופה.
מזראטי MC20 סיאלו
הפיכת מכונית קופה לספיידר היא עניין מסובך משום שהיא עשויה לפגוע בקשיחות המרכב באופן שישפיע על התנהגות הכביש, וכן הטמעת מנגנון פתיחת הגג טומנת בחובה תוספת משקל. מזראטי MC20 סיאלו שוקלת רק 65 ק"ג יותר מגרסת הקופה והגג שפותח בשיתוף פעולה עם חברת וובסטו משלב זכוכית אלקטרו-כרומטית חכמה אשר הופכת אותו מאטום לשקוף בלחיצת כפתור ומאפשרת נוף לשמים גם בנהיגה עם גג סגור. פתיחה או סגירה של הגג אורכת 12 שניות בלבד.
מזראטי MC20 סיאלו
חידוש מעניין בגרסת סיאלו הוא תוספת של מערכות בטיחות מתקדמות אשר נעדרות מגרסת הקופה ובאופן כללי אינן נפוצות בקרב מכוניות על. לא מדובר במערך מלא ומקיף כפי שנהוג למצוא היום בכל מכונית משפחתית ואפילו סופר מיני, אך הוא כולל בלימת חירום אוטונומית, ניטור שטחים מתים, זיהוי תמרורים, חיישני חניה, ומערכת מצלמות היקפיות.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.