מרצדס GLC החדש חושף עיצוב מלוטש ויוצע עם ליין יחידות הנעה מחושמלות
מרצדס חושפת את הדור החדש של מרצדס GLC המבוסס על מרצדס C קלאס החדשה. רכב הפנאי המשפחתי של מרצדס התחיל את דרכו בשנת 2008 בתור מרצדס GLK שלא זכה להצלחה מרובה, ובמסגרת ארגון מחדש של ליין דגמי מרצדס הושק הדור השני בשנת 2015 תחת השם מרצדס GLC. שינוי השם כנראה עבד, שכן מרצדס GLC שהוצע במרכב SUV או במרכב קופה 4 דלתות הפך לדגם הנמכר ביותר של מרצדס.
מרצדס GLC
מרצדס GLC החדש חושף עיצוב חיצוני רענן ברוח שפת העיצוב העדכנית של מרצדס, אבל לא מדובר במהפיכה עיצובית ביחס לדור היוצא המצליח. פנסי החזית המעוצבים זוכים לחותמת תאורה מעוצבת ועיטורים בגוון כחול. השבכה הקדמית ועיצוב הפגוש משתנים בהתאם לחבילת העיצוב הנבחרת, אך בכל מקרה במרכז הגריל יופיע סמל מרצדס ענקי. בחבילת העיצוב אוונטגארד חצאיות פלסטיק מושחרות ועיטור כסוף סביב כונס האוויר התחתון. גרסאות AMG ליין מציגות כונסי אוויר מוגדלים ומושחרים, ולראשונה חיפוי בתי גלגלים בצבע הרכב. הדופן אלגנטית עם קו מותניים מעודן ומשטח שקוע במרכז הדלתות. השמשה האחורית הקטנה מעוטרת בספוילר מעודן, הפנסים האחוריים הצרים מחוברים באמצעות פס מושחר, והפגוש מעוצב בהתאם לחבילת העיצוב.
מרצדס GLC
לעומת העיצוב החיצוני תא הנוסעים חושף מהפיכה של ממש ומאמץ את ממשק השליטה MBUX העדכני של מרצדס המבוסס על מסך מגע אנכי בגודל 11.9 אינץ' המותקן בשיפוע על גבי הקונסולה המרכזית ופונה קלות אל עבר הנהג. מתחת למסך מסתתר סורק טביעות אצבע המזהה את הנהג ומאפשר רכישות באמצעות אפליקציית מרצדס. מערכת MBUX מאפשרת קבלת עדכונים OTA ומספקת התרעה לנהג אודות זמינות עדכונים חדשים. כאופציה מוצעת מערכת ניווט עם תצוגת מציאות רבודה אודות תמרורים, חיצי הכוונה, והמלצות לשינוי נתיב הנסיעה. על גלגל ההגה הספורטיבי שלל פקדי מגע לשליטה בפונקציות מרכזיות. מול עיני הנהג לוח מחוונים דיגיטלי המוצג על גבי מסך בגודל 12.3 אינץ'.
מרצדס GLC
הסייעת הקולית של מרצדס מאפשרת כעת הפעלת פונקציות מסוימות ללא קריאת "היי מרצדס" עבור קבלת שיחה נכנסת למשל, וגם חיבור מרחוק למערכות בית חכם. היא מספקת הסברים אודות הפונקציות השונות באמצעות הקריאה "Help" ומסוגלת לזהות את הנוסעים השונים ברכב באמצעות קולם. לקוחות שוחרי אקטואליה יוכלו לבחור את התחומים שמעניינים אותם באפליקציית Mercedes Me ולקבל מהסייעת הקולית דיווח חדשותי קולי באורך של עד 2 דקות.
מרצדס GLC
כל יחידות ההנעה של מרצדס GLC החדש ייהנו מסיוע חשמלי כלשהו, מערכת סיוע היברידית קלה במתח 48V או מערכת הנעה היברידית נטענת. לגרסת הכניסה מרצדס GLC 200 מנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטרים עם הספק מרבי של 204 כ"ס ומומנט מרבי של 32.6 קג"מ, תיבת 9 הילוכים אוטומטית, ומערכת הנעה כפולה. גרסה זו מאיצה מעמידה ל- 100 קמ"ש תוך 7.8 שניות, וצריכת הדלק המשולבת נעה בין 12.2 ל- 13.7 ק"מ לליטר. למרצדס GLC 300 מנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטרים עם הספק מרבי של 258 כ"ס ומומנט מרבי של 40.8 קג"מ, תיבת 9 הילוכים אוטומטית ומערכת הנעה כפולה. גרסה זו מאיצה מעמידה ל- 100 קמ"ש תוך 6.2 שניות, וצריכת הדלק המשולבת נעה בין 12.2 ל- 13.7 ק"מ לליטר.
מרצדס GLC
באגף הדיזל יוצע מרצדס GLC 220 d עם מנוע טורבו דיזל בנפח 2.0 ליטרים עם הספק מרבי של 197 כ"ס ומומנט מרבי של 44.8 קג"מ, תיבת 9 הילוכים אוטומטית, ומערכת הנעה כפולה. גרסה זו מאיצה מעמידה ל- 100 קמ"ש תוך 8.0 שניות, וצריכת הדלק המשולבת נעה בין 16.9 ל- 19.2 ק"מ לליטר.
מרצדס GLC החדש יוצע עם 3 יחידות הנעה היברידיות נטענות, כולן עם סוללה בקיבולת 31.2 קוט"ש. למרצדס GLC 300e מנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטרים ומנוע חשמלי עם הספק מרבי משולב של 313 כ"ס ומומנט מרבי משולב של 56.1 קג"מ, תיבת 9 הילוכים אוטומטית ומערכת הנעה כפולה. גרסה זו מאיצה מעמידה ל- 100 קמ"ש תוך 6.7 שניות, וטווח הנסיעה החשמלי נע בין 104 ל- 120 ק"מ. למרצדס GLC 400e מנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטרים ומנוע חשמלי עם הספק מרבי משולב של 381 כ"ס ומומנט מרבי משולב של 66.3 קג"מ, תיבת 9 הילוכים אוטומטית ומערכת הנעה כפולה. גרסה זו מאיצה מעמידה ל- 100 קמ"ש תוך 5.6 שניות, וטווח הנסיעה החשמלי נע בין 104 ל- 120 ק"מ.
מרצדס GLC
בנוסף יוצע מרצדס GLC 300de עם מנוע טורבו דיזל בנפח 2.0 ליטרים ומנוע חשמלי עם הספק מרבי משולב של 335 כ"ס ומומנט מרבי משולב של 76.5 קג"מ, תיבת 9 הילוכים אוטומטית ומערכת הנעה כפולה. גרסה זו מאיצה מעמידה ל- 100 קמ"ש תוך 6.4 שניות, וטווח הנסיעה החשמלי נע בין 102 ל- 117 ק"מ. בניגוד לרכבי PHEV רבים, מרצדס GLC תומך בטעינה מהירה בהספק של עד 60 קילוואט בעמדות DC. טעינה מלאה בעמדה מהירה תמשך כ- 30 דקות. מערכת הבלימה הרגנרטיבית מציעה 3 דרגות עוצמה הנשלטות באמצעות פקדים מאחורי גלגל ההגה.
כמו באחותו מרצדס C קלאס, גם מרצדס GLC החדש יוצע כאופציה עם היגוי אחורי בזווית של עד 4.5 מעלות המאפשר להקטין את רדיוס הסיבוב בכ- 40 ס"מ ל- 11.0 מטרים. במהירות של עד 60 קמ"ש הגלגלים האחוריים יפנו בכיוון הפוך לגלגלים הקדמיים, ומעל 60 קמ"ש יפנו הגלגלים האחוריים בהתאם לכיוון של הגלגלים הקדמיים ויסייעו בהגברת היציבות הכיוונית.
מרצדס GLC
בנוסף לאבזור הבטיחות המקובל מציע מרצדס GLC החדש מערכת זיהוי תמרורים מורחבת אשר מזהה תמרורים מותנים כגון תמרורים התקפים במזג אוויר מסוים, התרעה מפני תמרורי עצור, וזיהוי רמזורים אדומים. מערכת המצלמות ההיקפיות כוללת פונקציית מכסה מנוע שקוף המסייעת בהימנעות ממכשולים מתחת לרכב בנסיעה בשטח. אופציות נוספות הם מתלי אוויר אקטיביים וחבילת שטח הכוללת בין היתר מתלים מוגבהים, תצוגה ייעודית במסך המרכזי עם מידע אודות שיפוע המרכב, קואורדינטות המיקום, מצפן, וזווית ההיגוי של הגלגלים הקדמיים והאחוריים.

תפריט נגישות








החלפת רכב
היי ויקטור, העברנו את פרטיך למרצדס והם יצרו איתך קשר
החלפת רכב
אני נכה צהל ברשותי מרצדס 4 שנים אני מעונין להחליף למרצדס ולדעת מחירים ויקטור שממה (הסרנו את מספר הטלפון מהתצוגה)