סאנגיונג טורס הינו רכב פנאי חדש בגודל בינוני שיתברג בין סאנגיונג קורנדו לסאנגיונג רקסטון
סאנגיונג נעה בימים אלה בין סקנדל לפסטיבל. היצרנית הקוריאנית הוותיקה אמורה הייתה לעבור מבעלות מהינדרה ההודית לידי יצרנית האוטובוסים החשמליים אדיסון מוטורס, אולם בשלב זה העסקה לא יצאה לפועל וסאנגיונג השרויה בחובות של מאות מיליוני דולרים עומדת בפני פשיטת רגל. על אף הקשיים מנסה סאנגיונג לשדר עסקים כרגיל וכחצי שנה לאחר שחשפה גרסה חשמלית לרכב הפנאי סאנגיונג קורנדו נחשף גם סאנגיונג טורס (Torres) - רכב פנאי חדש שימלא את החלל בין סאנגיונג קורנדו הקומפקטי לבין סאנגיונג רקסטון הגדול.
סאנגיונג טורס
סאנגיונג טורס החדש זוכה לעיצוב קשוח ועתיר אלמנטים המשדרים שטח. החזית כוללת גריל עם צלעות בולטות מעוטרות כרום, פנסים בעיצוב נאה עם חותמת תאורה ייחודית, ופגוש עם אלמנטים המדמים כונסי אוויר ומגן גחון. גם הדופן מקורית עם בתי גלגלים תפוחים ומעוצבים וקו חלונות שאינו אחיד. תיבות אחסון על קורה C מוסיפות לרושם המסוקס ומזכירות את לנד רובר דיפנדר. הזנב לא נותר שומם ומציג קורות מושחרות שיוצרות מראה של שמשה העוטפת את החלק האחורי, פנסים נאים, ומשטח בולט על דלת תא המטען המזכיר מראה של גלגל חלופי שעיטר את זנבם של כל רכבי השטח בעבר. כמעט כמו כל דגמי סאנגיונג, קשה להישאר אדישים למראהו של סאנגיונג טורס החדש ונצטרך להמתין עד שנראה אותו בגודל אמיתי כדי להחליט האם העיצוב מוצלח או מצועצע.
סאנגיונג טורס
תא הנוסעים מציג מראה מקורי ועדכני ביחס למה שהתרגלנו מסאנגיונג. הדשבורד השטוח מציג חיפוי עם תפרי עור ולוח המחוונים מוצג על גבי מסך רחב. מערכת המולטימדיה כוללת מסך מרכזי צף בגודל 12.9 אינץ' ותחתיו מסך נוסף בגודל 8.0 אינץ' לשליטה בבקרת האקלים, בדומה לחלק מדגמי אאודי, יגואר ולנד רובר. למרות המראה החדשני בורר ההילוכים נותר מסורתי ולא אלקטרוני זעיר. תא המטען גדול בנפח 703 ליטרים או 1,662 ליטרים כשהמושב האחורי מקופל.
סאנגיונג טורס
מפרט האבזור האופציונלי כולל תאורת אווירה, מערכת שמע משודרגת, שפע של שקעי USB וגם פריטים מעניינים יותר כגון אוורור למושבים הקדמיים, ציוד קמפינג כגון מיני בר, וחיפוי לתא המטען לטובת הובלת כלי עבודה או ציוד קמפינג. אבזור הבטיחות יכלול 7 כריות אוויר ומערכות בטיחות אקטיביות.
סאנגיונג לא חושפת את המפרט הטכני המלא אך ניתן לשער כי סאנגיונג טורס יקבל את מנוע הטורבו בנזין המוכר מסאנגיונג קורנדו בנפח 1.5 ליטרים עם הספק מרבי של 163 כ"ס ומומנט מרבי של 28.5 קג"מ, תיבת 6 הילוכים אוטומטית, ומערכת הנעה קדמית או כפולה שתוצע כאופציה בחלק מהגרסאות. ההערכות הן כי סאנגיונג טורס יוצג בהמשך גם עם יחידת הנעה חשמלית.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.