רכב הפנאי היוקרתי DS 7 עבר מתיחת פנים שהעניקה לו חזית בעיצוב חדש ויחידת הנעה היברידית נטענת מחוזקת
מותג היוקרה הצרפתי DS חושף מתיחת פנים לרכב הפנאי DS 7. בעבר זכה הדגם לסיומת קרוסבק ובמסגרת מתיחת הפנים הוא נפרד ממנה. DS 7 הוצג לראשונה בשנת 2017 כדגם ראשון בדור החדש של דגמי DS, שוויתר על חלק ממאפייני העיצוב הייחודיים ואימץ מראה מעודן יותר, תוך שהוא נכנס לאחד מפלחי השוק המרכזיים על מנת לקרוץ לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים.
DS 7
DS 7 זוכה לחזית בעיצוב חדש. הגריל הדומיננטי עם המסגרת העבה פינה את מקומו לגריל מעודן יותר עם שבכה בדוגמת יהלומים ועיטורים מעודנים. פנסי החזית צרים ומחודדים ביחס לעבר ומהם גולשים פסי לד מעוצבים, בדומה לאלה שהציגה האחות הקטנה DS 4, המעניקים חותמת תאורה ייחודית. מבט מהדופן חושף חישוקים בעיצוב חדש. הזנב הנאה מציג שינויים קלים. בצידי השמשה נוספו צמד בליטות הגולשות אל עבר יחידות התאורה. הפנסים האחוריים שמרו על המראה התלת מימדי והפס המחבר בניהם מעוטר כעת בשם המותג DS Automobiles.
DS 7
תא הנוסעים מסתפק בחומרי דיפון וריפוד עדכניים. בהתאם לרמת הגימור חלק מהדגמים יציעו עור נאפה שחור או אפור, וברמות האבזור הבכירות גם לוח המחוונים ודיפוני הדלתות יחופו בעור נאפה עם סכימת תפירה המזכירה את חותמת תאורת היום מלפנים. את תא הנוסעים תעטר תאורת אווירה עם אפשרות לבחירת גוון ובראש הדשבורד שעון BRM מעוצב עם תאורת רקע. המושבים מכילים חומר מוקצף בצפיפות גבוהה ביחס למקובל על מנת לספק נוחות מקסימלית.
DS 7
גרסת הכניסה של DS 7 תצויד במנוע טורבו דיזל בנפח 1.5 ליטרים עם הספק מרבי של 130 כ"ס, תיבת 8 הילוכים אוטומטית, ומערכת הנעה קדמית. בנוסף יוצעו 3 יחידות הנעה היברידיות נטענות E-TENSE. לגרסת הכניסה מנוע טורבו בנזין בנפח 1.6 ליטרים עם הספק מרבי של 180 כ"ס ומנוע חשמלי עם הספק מרבי של 110 כ"ס. נתון ההספק המרבי המשולב עומד על 225 כ"ס. גרסה זו מצוידת בתיבת 8 הילוכים אוטומטית ובמערכת הנעה קדמית.
DS 7
לגרסת הביניים מנוע טורבו בנזין בנפח 1.6 ליטרים עם הספק מרבי של 200 כ"ס וצמד מנועים חשמליים. הקדמי עם הספק מרבי של 110 כ"ס והאחורי עם הספק מרבי של 112 כ"ס. נתון ההספק המרבי המשולב עומד על 300 כ"ס. גרסה זו מצוידת בתיבת 8 הילוכים אוטומטית ובמערכת הנעה כפולה.
גרסת הקצה החדשה E-TENSE 360 4x4 כוללת את אותה מערכת הנעה עם כיול של חטיבת DS Performance המעניק לה הספק מרבי משולב של 360 כ"ס ותאוצה מעמידה ל- 100 קמ"ש תוך 5.6 שניות. גרסה זו זוכה למערכת ניהול אנרגיה משודרגת המעניקה בלימה רגנרטיבית יעילה יותר, מתלים מונמכים ב- 15 מ"מ, סרן קדמי רחב ב- 24 מ"מ, סרן אחורי רחב ב- 10 מ"מ, ובלמים קדמיים בקוטר 380 מ"מ. מבחוץ תוכלו לזהות אותה באמצעות חישוקים קלים בקוטר 21 אינץ' וצבע אפור מבריק בלעדי.
DS 7
כל הגרסאות ההיברידיות הנטענות מוצעות עם סוללה בקיבולת 14.2 קילוואט המעניקה טווח נסיעה עירוני מרבי של 81 ק"מ וטווח נסיעה משולב מרבי של 65 ק"מ. DS 7 החדש זוכה למערכת מולטימדיה חדשה עם מסך מגע בגודל 12.0 אינץ', ממשק חדש, והפעלה קולית בשפה חופשית באמצעות זיהוי קול טבעי. על המסך הראשי ניתן לבחור וידג'טים לתפעול הניווט, בקרת האקלים והאודיו, וכן לבחור בתצוגה מפוצלת. גם לוח המחוונים הדיגיטלי יוצג על גבי מסך בגודל 12.0 אינץ' עם אפשרות לבחירת תצוגה מותאמת אישית ונתונים אודות זרימת האנרגיה בגרסאות ההיברידיות.
DS 7
על נוחות הנסיעה המעולה אמונים מתלים אדפטיביים מונחי מצלמה הסורקת את תוואי הכביש ומאפשרת את התאמת הבולמים מראש לטובת שיכוך מקסימלי. עוד אלמנט המוכר מהדגם היוצא הוא מערכת לראיית לילה עם תצוגה ייעודית בלוח המחוונים המסמנת ומתריעה מפני הולכי רגל ורוכבי אופניים במרחק של עד 100 מטרים מהרכב. המערכת לניטור עייפות הנהג עושה שימוש במצלמה הסורקת את תנועות העפעפיים ואת הכיוון אליו מתבונן הנהג, ומצלמה נוספת המנטרת את התנהגות הרכב ביחס לסביבה.
DS 7 מיוצר במפעלי DS בעיר מולהאוס בצרפת. פנקסי ההזמנות לדגם החדש יפתחו במהלך חודש אוגוסט 2022 ורכבים ראשונים יגיעו אל אולמות התצוגה בחודש ספטמבר 2022.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.