הטנדר פולקסווגן אמרוק זוכה לדור חדש כחלק משיתוף פעולה עם פורד ומציג עיצוב ספורטיבי ויכולות משופרות ביחס לדור הקודם
לאחר כעשור זוכה הטנדר פולקסווגן אמרוק לדור חדש המבוסס על פורד ריינג'ר אשר נחשף בסוף 2021. בישראל לא זכה פולקסווגן אמרוק לפופולריות גבוהה עקב תמחור יקר וקהל יעד השומר אמונים לדגמים המתחרים טויוטה היילקס, איסוזו דימקס ומיצובישי טריטון, למרות שמדובר ברכב עבודה ופנאי פופולרי בשווקים כגון אוסטרליה, ניו זילנד ודרום אפריקה. פולקסווגן אמרוק החדש מיוצר במפעלי פורד בדרום אפריקה כחלק משיתוף הפעולה בין היצרניות.
פולקסווגן אמרוק 2023
בניגוד למקובל בשיתופי פעולה ליצור רכבים מסחריים בהם הרכבים זהים לחלוטין למעט סמל המותג, פולקסווגן אמרוק נראה שונה מאחיו האמריקאי. בחזית פנסי לד עם חתימת תאורה בצורת שני פסים ואופציה לתאורת לד מטריקס, שני פסי כרום רוחביים, ופגוש בולט. מהצד בתי גלגלים מודגשים, ומאחור פנסים בצורת C ושם הדגם מוטבע באותיות גדולות על דלת הארגז. הדגם יוצע במרכב קבינה יחידה או קבינה כפולה עם יכולת העמסה של 1.16 טון, יכולת נשיאת משקל של 350 ק"ג על הגג וכושר גרירה של 3.5 טון.
פולקסווגן אמרוק 2023
חובבי השטח ישמחו לגלות כי גם בתחום זה בוצעו שיפורים ביחס לדור הקודם. עם זווית גישה של 29 מעלות, זווית נטישה של 21 מעלות, ואפשרות לצליחת מים בעומק 800 מ"מ תוכלו לטייל עם פולקסווגן אמרוק רחוק יותר. עוד תציע פולקסווגן קשת לארגז, כיסוי ארגז קשיח ונגלל בתפעול ידני או חשמלי, ארגזי כלים עם נעילה, מיגון תחתון, ושנורקל בתוספת תשלום.
פולקסווגן אמרוק 2023
תא הנוסעים בעיצוב מינימליסטי למדי ומשדר איכות ושרידות לאורך זמן כיאה לפולקסווגן. פתחי המיזוג מותקנים לצד מסך מרכזי אנכי ומאפיינים רבים נלקחו מהרכבים הפרטיים של המותג לרבות הממשקים הגרפיים, בורר ההילוכים האלקטרוני ובלם החניה החשמלי. מערכת המולטימדיה כוללת מסך בגודל 10 או 12 אינץ' ולוח המחוונים הדיגיטלי מגיע בגודל 8 או 12 אינץ' בהתאם לרמת האבזור.
וידאו פולקסווגן אמרוק החדש 2023
פולקסווגן אמרוק מוצע עם מגוון יחידות הנעה. לגרסת הכניסה מנוע טורבו דיזל בנפח 2.0 ליטרים בהספקים של 150, 170 כ"ס ו- 205 כ"ס. בנוסף יוצע מנוע טורבו בנזין 4 צילינדרים בנפח 2.3 ליטרים עם הספק מרבי של 302 כ"ס ומומנט מרבי של 46 קג"מ. בראש ההיצע עומד מנוע טורבו דיזל V6 בנפח 3.0 ליטרים עם הספק מרבי של 250 כ"ס ומומנט מרבי של 61 קג"מ. כל המנועים משודכים לתיבת 6 הילוכים ידנית או לתיבות הילוכים אוטומטיות עם 6 או 10 הילוכים, בהתאם לגרסה. הדגם יוצע עם הנעה כפולה כסטנדרט, קבועה או עם תיבת העברה בהתאם למנוע. בחלק מהשווקים יגיע הדגם גם עם הנעה אחורית.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.