קרסו מוטורס מודיעה כי הושלם תהליך תקינה אירופאית לדגמי צ'רי אומודה 5, צ'רי טיגו 7 פרו וצ'רי טיגו 8 פרו הצפויים להגיע לישראל בסוף 2022
בהמשך להודעה כי תחל לשווק את מותג הרכב הסיני צ'רי (CHERY) בישראל, חושפת קרסו מוטורס כי בסוף שנת 2022 תשיק שלושה דגמי פנאי שקיבלו תקינה אירופאית זה עתה: צ'רי אומודה 5, צ'רי טיגו 7 פרו, וצ'רי טיגו 8 פרו בעל שבעת המושבים. עוד נמסר מהיבואנית כי לדגמים אלו יצטרפו בהמשך גרסאות היברידיות וחשמליות לצד דגמים נוספים.
צ'רי אומודה 5
רכב הפנאי צ'רי אומודה 5 הינו הדגם החדש ביותר של המותג ונחשף בתערוכת הרכב ב- Guangzhou בסוף 2021. אורכו 4,400 מ"מ, רוחבו 1,830 מ"מ, גובהו 1,588 מ"מ ובסיס הגלגלים עומד על 2,630 מ"מ. עיצוב חיצוני בסגנון קופה בשילוב מידות אלו מציבים אותו בתחרות מול דגמים כגון מאזדה CX-30, קיה אקסיד, וטויוטה C-HR.
צ'רי אומודה 5
תא הנוסעים של צ'רי אומודה 5 מציג עיצוב נקי ומודרני הכולל צמד מסכים ללא חופה בגודל 10.25 אינץ' כל אחד עבור לוח המחוונים ומערכת המולטימדיה, טעינה אלחוטית לשני מכשירים בו זמנית, בקרת אקלים מפוצלת עם ממשק מגע אלגנטי, תאורת אווירה, בורר הילוכים אלקטרוני, וחלון גג. בגזרת מערכות הבטיחות מציע הדגם בין היתר בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת למרכוז הרכב בנתיב הנסיעה, בלימה אוטונומית, שליטה אוטומטית על אורות גבוהים ומערכות נוספות ביניהן מצלמות היקפיות 360 מעלות.
צ'רי אומודה 5
צ'רי אומודה 5 יושק בישראל תחילה עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.6 ליטרים עם הספק מרבי של 197 כ"ס, תיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים, ומערכת הנעה קדמית. בהמשך צפויה להגיע גרסה מיקרו-היברידית עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, וגרסה היברידית נטענת שפרטיה הרשמיים טרם פורסמו.
עבור מי שמבקש רכב פנאי משפחתי שימושי יותר, יוצע צ'רי טיגו 7 פרו ( Tiggo 7 Pro) שיתחרה בדגמים כגון קיה ספורטאז' ויודנאי טוסון. אורכו 4,500 מ"מ, רוחבו 1,842 מ"מ, גובהו 1,746 מ"מ ובסיס הגלגלים עומד על 2,670 מ"מ. גם צ'רי טיגו 7 פרו יושק בישראל עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.6 ליטרים עם הספק מרבי של 197 כ"ס, תיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים, ומערכת הנעה קדמית.
צ'רי טיגו 7 פרו
תא הנוסעים של צ'רי טיגו 7 פרו מציג עיצוב אלגנטי למדי הכולל מערכת מולטימדיה עם מסך מרכזי צף בגודל 10 אינץ', לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ', משטח טעינה אלחוטית, בקרת אקלים מפוצלת עם פקדי שליטה בהשראת דגמי לנד רובר, חימום למושב הנהג, דלת תא מטען חשמלית, וגג פנורמי.
צ'רי טיגו 7 פרו
מערכות הבטיחות כוללות בין היתר 6 כריות אוויר, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת למרכוז הרכב בנתיב הנסיעה, מערכת ניטור שטח מת, מערכת למניעת שכחת ילדים ברכב, ומצלמות היקפיות 360 מעלות.
צ'רי טיגו 8 פרו
עוד יושק בישראל הדגם הבכיר של המותג - צ'רי טיגו 8 פרו (Tiggo 8 Pro). מדובר ברכב פנאי שבעה מושבים שיתחרה בדגמים כגון מיצובישי אאוטלנדר וסקודה קודיאק. אורכו 4,722 מ"מ, רוחבו 1,860 מ"מ, גובהו 1,705 מ"מ ובסיס הגלגלים עומד על 2,710 מ"מ. כמו שני אחיו הקטנים, גם צ'רי טיגו 8 פרו יושק בישראל תחילה עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.6 ליטרים עם הספק מרבי של 197 כ"ס, תיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים, ומערכת הנעה קדמית.
צ'רי טיגו 8 פרו
רשימת אבזור הבטיחות כוללת בין היתר בקרת שיוט אדפטיבית עם סייען לנסיעה בעומסי תנועה, מערכת למרכוז הרכב בנתיב הנסיעה, מערכת ניטור שטח מת, בלימה אוטונומית, מצלמות היקפיות 360 מעלות, וחיישני חניה מלפנים ומאחור.
צ'רי טיגו 8 פרו
תא הנוסעים של צ'רי טיגו 8 פרו מציג עיצוב דומה לטיגו 7 פרו אך בניחוח יוקרתי יותר, לפחות בגרסה הבכירה המוצגת בתמונות. ניתן למצוא מערכת מולטימדיה עם מסך מרכזי בגודל 12.3 אינץ', לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ', טעינה אלחוטית, זיכרונות למושב הנהג ולמראות הצד, ומיזוג אוויר לנוסעים בשורת המושבים השלישית.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.