DS 4 תתחרה באאודי A3 ובב.מ.וו סדרה 1 ותוצע עם מנוע טורבו בנזין וגם עם יחידת הנעה היברידית נטענת. המחיר החל מ- 218,990 ₪
לובינסקי, יבואנית DS, משיקה בישראל את המשפחתית הקומפקטית החדשה של המותג העונה לשם DS 4 אשר תתחרה בדגמים כגון אאודי A3 וב.מ.וו סדרה 1. המותג חוזר אל סגמנט המשפחתיות הקומפקטיות לאחר העדרות ארוכה וכמצופה מ- DS העיצוב מקורי ונאה. בחזית פנסים בעיצוב מורכב עם פס לד הגולש אל תוך הפגוש הקדמי. הגריל הגדול עם השבכה המעוצבת מעוטר בסמל DS גדול. הדופן משלבת שלל כפלי פח עם ידיות פתיחת דלתות שקועות ומסגרת חלונות הנמתחת לאחור. קורות C גולשות אל עבר שמשה אחורית קטנה עם ספוילר מסיבי ומעניקות לרכב מראה דמוי קופה. הזנב מעוטר בצמד פנסים עם גרפיקה פנימית ייחודית המוכרת משלל דגמי המותג.
DS 4
תא הנוסעים חושף את שפת העיצוב המוכרת של המותג ומציג מראה מקורי ויוקרתי עם דיפונים מרופדים ועיטורי אלומיניום מוברש. בחלקו העליון של הדשבורד משולב מסך מרכזי בגודל 10 אינץ' עם מערכת הפעלה בשפה העברית ו- 8 ערכות נושא מעוצבות לבחירה. בחלק מרמות האבזור יותקן בקונסולה שבין המושבים הקדמיים בסמוך לבורר ההילוכים מסך מגע נוסף המאפשר גישה מהירה לפונקציות מרכזיות באמצעות קיצורי דרך שהוגדרו מראש על ידי הנהג. בניגוד לדגמים קודמים של המותג, פקדי החלונות מותקנים בדלתות ולא בין המושבים הקדמיים, אולם פתחי המיזוג בצדדים נדדו מהדשבורד אל הדלתות. פתחי המיזוג המרכזיים הקטנים מוסווים בקווי העיצוב ונקווה שהם יצליחו להתגבר על הקיץ הישראלי.
DS 4
DS 4 תשווק בישראל עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.6 ליטרים עם הספק מרבי של 225 כ"ס ומומנט מרבי של 30.6 קג"מ, תיבת 8 הילוכים אוטומטית ומערכת הנעה קדמית. גרסה זו מאיצה מעמידה ל- 100 קמ"ש תוך 7.9 שניות, המהירות המרבית עומדת על 235 קמ"ש, וצריכת הדלק המשולבת נעה בטווח של 14.9-15.1 ק"מ לליטר לפי נתוני היצרן.
DS 4
בנוסף תשווק DS 4 בגרסה היברידית נטענת E-Tense העושה שימוש במנוע טורבו בנזין בנפח 1.6 ליטרים עם הספק מרבי של 180 כ"ס, תיבת 8 הילוכים אוטומטית, מנוע חשמלי עם הספק מרבי של 110 כ"ס, ומערכת הנעה קדמית. נתון ההספק המרבי המשולב עומד על 225 כ"ס והמומנט המרבי המשולב 36.7 קג"מ. התאוצה מעמידה ל- 100 קמ"ש אורכת 7.7 שניות בגרסה זו והמהירות המרבית עומדת על 233 קמ"ש. סוללת ליתיום-יון בקיבולת 12.4 קוט"ש מספקת טווח נסיעה חשמלי מרבי של 58 ק"מ על פי תקן WLTP. טעינה בהספק 2.3KW תארך כ- 7 שעות וטעינה בהספק 7.4KW תארך כשעתיים.
DS 4
DS 4 תשווק בישראל ב- 3 רמות אבזור. גרסת הכניסה טרוקדרו כוללת בין היתר לוח מחוונים דיגיטלי עם מסך בגודל 7 אינץ' ותצוגה בשפה העברית, מערכת ניווט מקורית, מפתח חכם, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי מיזוג אוויר למושב האחורי, תאורת אווירה בתא הנוסעים, שמשות אחוריות כהות, ריפוד דמוי עור בשילוב בד, מנופים להעברת הילוכים מגלגל ההגה, מערכת לבחירת מצבי נהיגה הכוללת מתלים אדפטיביים בגרסת ה- PHEV, חיישני חניה היקפיים, תאורת לד מלפנים ומאחור, וחישוקים קלים בקוטר 19 אינץ'.
DS 4
רמת האבזור פרפורמנס ליין המוצעת רק עם מנוע הבנזין כוללת בנוסף ריפוד בד בשילוב אלקנטרה, כוונון חשמלי למושב הנהג, מערכת מצלמות היקפיות, דוושות בגימור אלומיניום, פתיחה וסגירה חשמלית לדלת תא המטען, גג זכוכית פנורמי חשמלי, ועיטורים חיצוניים בצבע שחור מבריק. רמת האבזור הבכירה בגרסה ההיברידית הנטענת זוכה לשם קרוס ריבולי וכוללת בנוסף לרמת האבזור טרוקדרו ריפודי עור, מושבים קדמיים חשמליים עם חימום, אוורור ועיסוי, מערכת מצלמות היקפיות, דוושות בגימור אלומיניום, פתיחה וסגירה חשמלית לדלת תא המטען, גג זכוכית פנורמי חשמלי, עיטורים חיצוניים ופסי גגון בצבע שחור מבריק, ותאורת לד מטריקס עוקבת פנייה.
DS 4
אבזור הבטיחות אחיד בכל רמות האבזור וכולל בין היתר 7 כריות אוויר, מערכת לניטור מרחק מלפנים עם זיהוי הולכי רגל, מערכת אקטיבית למניעת סטייה מנתיב הנסיעה, בקרת שיוט אדפטיבית עם פונקציית שמירה על מרכז הנתיב, זיהוי תמרורים עם המלצה לשינוי מהירות בבקרת השיוט, ניטור שטחים מתים, התרעה מפני תנועה חוצה מאחור, שליטה אוטומטית באורות הגבוהים, והתרעה על עייפות הנהג.
DS 4
DS 4 עברה את מבחני הריסוק של ארגון Euro NCAP בגרסתה הבסיסית אשר קיבלה 4 כוכבים מתוך 5 וגם בגרסה עם אבזור בטיחות מורחב כמו בישראל אשר זכתה לציון מרבי של 5 כוכבים. המכונית משווקת בישראל עם אחריות יצרן ל- 3 שנים או עד 100,000 ק"מ. גרסאות ה- PHEV מוצעות עם אחריות לסוללה למשך 8 שנים או עד 160,000 ק"מ.
מחירון DS 4 2022:
DS 4 1.6 טורבו טרוקדרו אוטומט - 218,990 ₪
DS 4 1.6 טורבו פרפורמנס ליין אוטומט - 228,990 ₪
DS 4 E-TENSE 1.6 PHEV טרוקדרו אוטומט - 248,990 ₪
DS 4 E-TENSE 1.6 PHEV קרוס ריבולי אוטומט - 278,990 ₪

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.