בנטלי באטור החדשה הינה המכונית החזקה ביותר של המותג אי פעם ומציגה שפת עיצוב חדשה אשר תשמש את הרכבים החשמליים של בנטלי
המכונית היפיפייה שאתם רואים בתמונות נקראת בנטלי באטור - היצירה החדשה של חטיבת מולינר בבנטלי האחראית על פיתוח מהדורות מיוחדות ועיצוב בהתאמה אישית ללקוחותיה. בנטלי באטור תיוצר במהדורה מוגבלת של 18 רכבים אשר נמכרו מראש במחיר של כ- 7.75 מיליון ₪ לפני תוספות אבזור אופציונליות ביניהן רכיבים המיוצרים מטיטניום ומזהב 18 קראט. הרכבים ימסרו ללקוחות באמצע שנת 2023.
בנטלי באטור
הדגש בהשקת בנטלי באטור הוא על שפת העיצוב החדשה אשר מבחינת המותג מהווה את תחילתה של מהפכה עיצובית לקראת המעבר להנעה חשמלית. על העיצוב אחראי אנדראס מינט שהגיע מאאודי. זו המכונית הראשונה שעיצב אנדראס עבור בנטלי ולטעמנו התוצאה מוצלחת ומרשימה מאוד. בחזית גריל ענק ובולט כיאה למותג ויחידות תאורה חדשות בצורת טיפה המחליפות את היחידות העגולות המסורתיות. מתחת לגריל פגוש קרבי עם פתחי אוורור עמוקים. מכסה המנוע הארוך כולל פסי טיטניום הנמתחים לאחור ומשתלבים עם מסגרת החלונות.
בנטלי באטור
מהצד ניתן לזהות פרופיל אלגנטי וחלק עם קורות אחוריות עבות במיוחד וגג המשתפל לאחור ומשתלב בזנב עגלגל. מאחור בולטות כתפיים רחבות ושריריות, יחידות תאורה צרות וספוילר חשמלי הנשלף במהירות נסיעה גבוהה. החלק האחורי נראה חלק ונקי בצורה בלתי רגילה. הסגנון הזה אמנם יפה אך מגיע על חשבון השימושיות ומאלץ מפתח תא מטען צר להחריד. חישוקי 22 אינץ' בעיצוב ייחודי לגרסה זו המוצעים במגוון גימורים משלימים את ההופעה.
בנטלי באטור
בנטלי באטור מבוססת על בנטלי קונטיננטל GT ולכן תא הנוסעים נראה לכם מוכר, אך כאן מאפשרת החברה אין ספור אפשרויות להתאמה אישית וחומרים באיכות גבוהה אף יותר. חדי העין יבחינו כי הקונסולה המרכזית גבוהה יותר ביחס לקונטיננטל GT, פתחי המיזוג המרכזיים עוצבו מחדש וגם פנל הדלתות. כמו כן, בנטלי באטור מגיעה ללא מושבים אחוריים ובמקומם הותקן מדף שיכול להתאים למזוודות אשר לא יוכלו להיכנס לתא המטען בשל מבנהו הצפוף.
בנטלי באטור
בנטלי באטור היא לא רק פנים יפות ורעננות עבור המותג אלא גם המכונית החזקה ביותר של המותג אי פעם. מתחת למכסה המנוע הארוך הותקן מנוע W12 בנפח 6.0 ליטרים עם הספק מרבי של יותר מ- 740 כ"ס ומומנט מרבי של 102 קג"מ. מדובר בגרסה מחוזקת של מנוע ה- W12 האייקוני של בנטלי המלווה את המותג כבר שני עשורים וצפוי בקרוב לפרוש לגמלאות ולפנות את מקומו ליחידות הנעה היברידיות וחשמליות.
סרטון בנטלי באטור
על מנת להפוך את המכונית לדינמית יותר ולאפשר לנהג ליהנות מהכוח הרב, ציידה בנטלי את המכונית בדיפרנציאל אלקטרוני מוגבל החלקה, היגוי אחורי, ומוטות מייצבים אקטיביים המתגברים על זוויות הגלגול. אלו מצטרפים למערכת הנעה כפולה עם תיעול מומנט ומתלי אוויר אדפטיביים.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.