רכב הפנאי החדש מזראטי גרקאלה יוצע בישראל בגרסה היברידית מתונה וגם בגרסת הקצה טרופאו. המחיר החל מ- 570,000 ₪
כחצי שנה לאחר שנחשף לראשונה, מגיע לישראל רכב הפנאי החדש מזראטי גרקאלה המתברג מתחת למזראטי לבנטה ומידותיו מציבות אותו מול דגמים כגון אאודי Q5, ב.מ.וו X3, ואלפא רומיאו סטלביו החולק עמו פלטפורמה. עם זאת, מחירו הגבוה מציב אותו בתחרות ישירה מול פורשה מקאן הוותיק. מזראטי גרקאלה נקרא על שם זרם רוח צפון מזרחית שמקורה בים התיכון.
מזראטי גרקאלה
העיצוב החיצוני משייך אותו מיידית אל משפחת מזראטי עם הגריל הקדמי הגדול וסמל הקלשון המפורסם. הפרופיל חושף את פתחי האוורור המסורתיים של מזראטי על הכנף הקדמית, יחד עם קו מותניים גבוה. על הכנף האחורית סמל מזראטי ומאחור נפגוש צמד פנסים צרים ופגוש ספורטיבי עם יציאות מפלט מעוצבות.
מזראטי גרקאלה
המידות נדיבות ביחס למקובל בסגמנט והוא גדול מאחיו לפלטפורמה אלפא רומיאו סטלביו. אורכו של מזראטי גרקאלה עומד על 4,846 מ"מ, רוחבו 1,979 מ"מ, גובהו 1,670 מ"מ, ואורך בסיס הגלגלים עומד על 2,901 מ"מ. נפח תא המטען עומד על 535 ליטרים בגרסאות GT ומודנה ו- 570 ליטרים בגרסת טרופאו.
מזראטי גרקאלה
תא הנוסעים נראה נהדר ומאפשר בחירה מבין מגוון רחב של חומרי דיפון וגימור בשלל צבעים. מזראטי גרקאלה מציג מערך שליטה חדש עבור המותג המבוסס על מסך מגע מרכזי בגודל 12.3 אינץ' ומתחתיו מסך מגע נוסף בגודל 8.8 אינץ' עבור שליטה בבקרת האקלים והגדרות נוספות. בנוסף מאפשר הרכב תפעול קולי בשפה חופשית באמצעות טכנולוגיית זיהוי קול ומערכת בינה מלאכותית. למערך המסכים מצטרף גם לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ' המציע 4 מצבי תצוגה.
מזראטי גרקאלה
השעון בראש הקונסולה המרכזית הוא בעצם מסך האחראי בין היתר על הקשר בין הנהג לרכב. בעת קבלת פקודה קולית הוא מגיב ומעניק לנהג חיווי על כך שפקודתו התקבלה. בעת הצורך ניתן להציג במקום השעון מצפן או מד כוחות G.
מזראטי גרקאלה יוצע בישראל עם שתי יחידות הנעה. גרסת הכניסה GT מצוידת במנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטרים עם הספק מרבי של 300 כ"ס ומומנט מרבי של 45.8 קג"מ, מערכת סיוע היברידית קלה, תיבת 8 הילוכים אוטומטית, ומערכת הנעה כפולה. התאוצה מעמידה ל- 100 קמ"ש אורכת 5.6 שניות בגרסה זו, המהירות המרבית עומדת על 240 קמ"ש, וצריכת הדלק המשולבת נעה בטווח של 10.8-11.5 ק"מ לליטר. הגרסה הבאה מודנה עושה שימוש באותה יחידת הנעה עם הספק מרבי מחוזק של 330 כ"ס. גרסת מודנה מאיצה מעמידה ל- 100 קמ"ש תוך 5.3 שניות. המהירות המרבית וצריכת הדלק זהים לגרסת GT.
מזראטי גרקאלה
לגרסת הקצה הבכירה טרופאו מנוע V6 טווין טורבו בנפח 3.0 ליטרים עם הספק מרבי של 530 כ"ס ומומנט מרבי של 63.2 קג"מ, תיבת 8 הילוכים אוטומטית, ומערכת הנעה כפולה. התאוצה מעמידה ל- 100 קמ"ש אורכת 3.8 שניות בגרסה זו, המהירות המרבית עומדת על 285 קמ"ש, וצריכת הדלק המשולבת עומדת על 8.9 ק"מ לליטר. בהמשך יושק מזראטי גרקאלה פולגורה עם יחידת הנעה חשמלית במתח 400V וסוללה בקיבולת 105 קוט"ש המרמזת על טווח נסיעה מכובד.
מפרט האבזור בגרסת הכניסה GT כולל בין היתר ריפודי עור, כוונון חשמלי וחימום למושבים הקדמיים, תמיכה בממשקי אנדרואיד אוטו ואפל קאר פליי, עיטורי עץ בתא הנוסעים, תאורת אווירה, משטח טעינה אלחוטי, בקרת אקלים מפוצלת, מפתח חכם לביש, חיישני חניה, פתיחה וסגירה חשמלית לדלת תא המטען ללא מגע יד, גג זכוכית פנורמי חשמלי, עיטורים חיצוניים בגימור כרום, וחישוקים קלים בקוטר 20 אינץ'.
מזראטי גרקאלה
גרסת מודנה כוללת בנוסף מושבי ספורט קדמיים, כוונון חשמלי מורחב למושבים הקדמיים, דיפוני עור בתא הנוסעים, תצוגה עילית, בקרת אקלים עם שליטה נפרדת עבור הנוסעים במושב האחורי, מתלים אדפטיביים, חיישני חניה היקפיים, מערכת מצלמות היקפיות, עיטורים חיצוניים מושחרים, וחישוקים קלים בקוטר 21 אינץ'.
גרסת הקצה טרופאו כוללת מתלי אוויר ועיטורים פנימיים וחיצוניים בגימור סיבי פחמן.
מזראטי גרקאלה
אבזור הבטיחות בכל הגרסאות כולל בין היתר מערכת לניטור מרחק מלפנים עם זיהוי הולכי רגל, בלימה אוטונומית בעת חירום, מערכת אקטיבית למניעת סטייה מנתיב הנסיעה, בקרת שיוט אדפטיבית עם סייען פקקים, ניטור שטחים מתים, התרעה על עייפות הנהג, ופנסי לד מטריקס. רמות האבזור מודנה וטרופאו כוללות בנוסף מערכת סיוע אקטיבית לתמרוני חירום, והתרעה מפני סכנת התנגשות בכניסה לצומת.
מחירון מזראטי גרקאלה 2022:
מזראטי גרקאלה 2.0 טורבו GT אוטומטי - 570,000 ₪
מזראטי גרקאלה 2.0 טורבו מודנה אוטומטי - 680,000 ₪
מזראטי גרקאלה 3.0 טורבו V6 טרופאו אוטומטי - 950,000 ₪

תפריט נגישות








תגובה
ניראה כמו פורד פומה מקדימנ