ג'ילי פתחה בסין את האפשרות להזמנה מוקדמת של ג'ילי גיאומטרי M6 - מתיחת פנים לג'ילי גיאומטרי C
מוקדם יותר החודש דיווחנו על תמונות ופרטים ראשונים שנחשפו בסין לגבי מתיחת פנים לרכב הפנאי החשמלי ג'ילי גיאומטרי C תחת שם חדש - ג'ילי גיאומטרי M6. כעת מתפרסמים פרטים נוספים וכן תמונות נוספות המאשרות כי אכן מדובר במתיחת פנים לג'ילי גיאומטרי C שהפך מתחילת השנה לרכב החשמלי הנמכר ביותר בישראל וזוכה לביקוש גבוה.
ג'ילי גיאומטרי M6
כפי שחשפו התמונות הראשונות, מתיחת הפנים מתמקדת בעיקר בחזית ומעניקה מראה רענן ופחות "חשמלי" בזכות משטח מושחר דקיק בין הפנסים הקדמיים המדמה גריל קדמי. משטח זה מואר באמצעות שני פסי לד הנמתחים מהפנסים הקדמיים ומייצרים חותמת תאורה מובחנת. הפגוש זוכה למראה אגרסיבי בזכות צמד עיטורים מושחרים המדמים כונסי אוויר. מהדופן ומאחור לא נרשמו עדכוני עיצוב. ג'ילי גיאומטרי M6 הוצג בצבע ורוד חדש ואילו גרסת הסדאן ג'ילי גיאומטרי G6 בצבע ירקרק, כך שנצפה לפגוש מבחר צבעים רחב יותר מהנוכחי המצומצם.
ג'ילי גיאומטרי M6
תא הנוסעים חושף שינויים משמעותיים ולמעשה עוצב מחדש. גלגל ההגה זוכה למראה חדש עם שלושה חישורים ופקדי שליטה חדשים. לוח המחוונים הדיגיטלי הקטנטן בגודל 5.0 אינץ' ששימש את הדגם היוצא הוחלף במסך רחב ומרשים בגודל 10.2 אינץ' עם תצוגה עדכנית. מערכת המולטימדיה היוצאת עם מסך בגודל 12.3 אינץ' הוחלפה בחדשה עם מסך בגודל 14.6 אינץ'. עבור השוק הסיני תריץ מערכת המולטימדיה את מערכת ההפעלה הרמוני OS המתקדמת מבית וואווי עם אפליקציות מותאמות, אפשרות לניהול שיחות וידאו, ועוזרת קולית. נקווה שהדגם העדכני יתמוך בממשקי אנדרואיד אוטו ואפל קאר פליי הנעדרים מהדור הנוכחי.
ג'ילי גיאומטרי M6
מלבד צמד המסכים מציג תא הנוסעים שבכת פתחי מיזוג חדשה לרוחב הדשבורד. הקונסולה המוגבהת שבין המושבים הקדמיים נעלמה ובמקומה נפגוש קונסולה מינימליסטית המייצרת מראה אוורירי ומרווח יותר. בורר ההילוכים בצורת חוגה נעלם ובמקומו הותקן מנוף בורר הילוכים בסמוך לגלגל ההגה. בקצה הקונסולה שבין המושבים בסמוך למשענת היד הותקן משטח טעינה אלחוטי גדול, ותחתיו מערך תאי אחסון חדש וחיבורי מדיה. הגוונים העדכניים הגיעו גם פנימה אל תא הנוסעים עם דיפונים בגווני ורדרד או ירקרק בשילוב לבן עם עיטורי ברונזה מתכתיים.
ג'ילי גיאומטרי M6
ג'ילי לא פרסמה האם בוצעו שינויים ביחידות ההנעה אך ההערכות הן כי המכונית מצוידת באותו מנוע חשמלי קדמי עם הספק מרבי של 204 כ"ס ומערכת הנעה קדמית. ג'ילי מסרה כי יוצעו שתי גרסאות. לגרסת הכניסה טווח נסיעה של 450 ק"מ ולגרסה הבכירה טווח נסיעה של 580 ק"מ. בשני המקרים מדובר בנתונים על פי התקן הסיני NEDC הפחות מחמיר מתקן WLTP האירופאי. עם זאת מדובר בטווח נסיעה הגדול ב- 30 עד 50 קילומטרים ביחס לטווח הנסיעה של הדגם הנוכחי כך שניתן לצפות לשיפור מסוים גם בנתונים שיפורסמו בהמשך על פי תקן WLTP. גרסת הסדאן ג'ילי גיאומטרי G6 שלא שווקה עד כה בישראל מוצעת עם אותן יחידות הנעה אך נהנית מטווח נסיעה גדול ב- 30 עד 40 ק"מ בזכות אווירודינמיקה עדיפה. נזכיר כי הדגם הנוכחי מוצע עם סוללות בקיבולת 53.0 או 70.0 קוט"ש.
ג'ילי גיאומטרי M6 ו- G6

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.