למרות המעבר להנעה חשמלית סמארט לא מוותרת על גרסת בראבוס והפעם היא קיצונית מתמיד
גרסאות בראבוס לדגמי סמארט היו נראות תמיד משעשעות, אולם בעידן הבנזין נתוני ההספק לא היו מסמרי שיער והעניקו למכונית הקטנטנה שיפור קל לביצועים. לפני מספר חודשים נחשף סמארט #1, רכב פנאי חשמלי חדש שפותח בשיתוף פעולה עם מרצדס וג'ילי החולקות כעת את הבעלות על סמארט אשר הפכה למותג רכב כל חשמלי. תשכחו ממכונית שניתן להחנות בקלות במרווחים השמורים לקטנועים. הפעם מדובר במתחרה למיני קאנטרימן במימדים משפחתיים המבוסס על פלטפורמת SEA מבית ג'ילי הייעודית לכלי רכב חשמליים.
סמארט #1 בראבוס
בתחילת השבוע בתערוכת הרכב בצ'נגדו שבסין נחשפה סמארט #1 בראבוס שפותחה בשיתוף סדנת בראבוס הגרמנית שמרבית עיסוקה הוא בייצור ערכות שיפורים לדגמים קיימים. סאמרט #1 בראבוס זוכה לנגיעות ספורטיביות קלות בעיצוב החיצוני. בחזית נוספו שני פתחי אוורור מעל הפנסים הקדמיים וקצה הפגוש עוצב מחדש עם חצאית בולטת ועיטור בצבע אדום. בדופן נפגוש בחישוקים קלים בקוטר 19 אינץ' ופס אדום בעיטור תחתית הדלתות, והפגוש האחורי זכה לטיפול דומה עם חצאית מודגשת ופס בצבע אדום. בתוך תא הנוסעים חיפוי אלקנטרה ועור עם תפרים בצבע אדום על גלגל ההגה, וסמלי בראבוס על משענות הראש.
סמארט #1 בראבוס
השינויים הויזואליים הקלילים לא מרמזים על מה שקורה מתחת לעור. הגרסה הסטנדרטית של סמארט #1 לא ממש פראיירית ומצוידת במנוע חשמלי אחורי עם הספק מרבי של 272 כ"ס, מומנט מרבי של 35.0 קג"מ, ומערכת הנעה אחורית. לגרסת בראבוס הנתונים לא מספיקים והיא מצרפת לחגיגה מנוע חשמלי קדמי עם הספק מרבי של 153 כ"ס אשר מביא את ההספק המרבי המשולב ל- 425 כ"ס ואת המומנט המרבי המשולב ל- 55.3 קג"מ. שילוב המנוע הקדמי מייצר מערכת הנעה כפולה, וסמארט #1 בראבוס מאיצה מעמידה ל- 100 קמ"ש תוך 3.7 שניות.
סמארט #1 בראבוס
גרסת בראבוס מצוידת בסוללה זהה לזו של הגרסה הסטנדרטית בקיבולת 66 קוט"ש. טווח הנסיעה בגרסה הסטנדרטית עומד על 420-440 ק"מ, והטווח של גרסת בראבוס טרם פורסם. טעינה מהירה בהספק 150 קילוואט מאפשרת טעינה מ- 10% ל- 80% מקיבולת הסוללה תוך כ- 30 דקות. טעינה ביתית בהספק 22 קילוואט מאפשרת טעינה מ- 10% ל- 80% מקיבולת הסוללה תוך כ- 3 שעות.
סמארט #1 בראבוס
המערכת לבחירת מצבי נהיגה כוללת 4 מצבים. מצב אקו מסתפק בהנעה אחורית בלבד, במצב קומפורט משולב המנוע הקדמי בהתאם לצורך, מצב ספורט מספק הנעה כפולה קבועה, ובמצב בראבוס מספקים שני המנועים את מלוא כוחם עם הנעה כפולה. את החוויה הספורטיבית מעצים פס קול המדמה מנוע בנזין ומושמע דרך הרמקולים בתוך הרכב.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.