נחשפה סמארט #1 בראבוס

למרות המעבר להנעה חשמלית סמארט לא מוותרת על גרסת בראבוס והפעם היא קיצונית מתמיד

תגיות: , , , ,

גרסאות בראבוס לדגמי סמארט היו נראות תמיד משעשעות, אולם בעידן הבנזין נתוני ההספק לא היו מסמרי שיער והעניקו למכונית הקטנטנה שיפור קל לביצועים. לפני מספר חודשים נחשף סמארט #1, רכב פנאי חשמלי חדש שפותח בשיתוף פעולה עם מרצדס וג'ילי החולקות כעת את הבעלות על סמארט אשר הפכה למותג רכב כל חשמלי. תשכחו ממכונית שניתן להחנות בקלות במרווחים השמורים לקטנועים. הפעם מדובר במתחרה למיני קאנטרימן במימדים משפחתיים המבוסס על פלטפורמת SEA מבית ג'ילי הייעודית לכלי רכב חשמליים.

סמארט #1 בראבוססמארט #1 בראבוס

בתחילת השבוע בתערוכת הרכב בצ'נגדו שבסין נחשפה סמארט #1 בראבוס שפותחה בשיתוף סדנת בראבוס הגרמנית שמרבית עיסוקה הוא בייצור ערכות שיפורים לדגמים קיימים. סאמרט #1 בראבוס זוכה לנגיעות ספורטיביות קלות בעיצוב החיצוני. בחזית נוספו שני פתחי אוורור מעל הפנסים הקדמיים וקצה הפגוש עוצב מחדש עם חצאית בולטת ועיטור בצבע אדום. בדופן נפגוש בחישוקים קלים בקוטר 19 אינץ' ופס אדום בעיטור תחתית הדלתות, והפגוש האחורי זכה לטיפול דומה עם חצאית מודגשת ופס בצבע אדום. בתוך תא הנוסעים חיפוי אלקנטרה ועור עם תפרים בצבע אדום על גלגל ההגה, וסמלי בראבוס על משענות הראש.

סמארט #1 בראבוססמארט #1 בראבוס

השינויים הויזואליים הקלילים לא מרמזים על מה שקורה מתחת לעור. הגרסה הסטנדרטית של סמארט #1 לא ממש פראיירית ומצוידת במנוע חשמלי אחורי עם הספק מרבי של 272 כ"ס, מומנט מרבי של 35.0 קג"מ, ומערכת הנעה אחורית. לגרסת בראבוס הנתונים לא מספיקים והיא מצרפת לחגיגה מנוע חשמלי קדמי עם הספק מרבי של 153 כ"ס אשר מביא את ההספק המרבי המשולב ל- 425 כ"ס ואת המומנט המרבי המשולב ל- 55.3 קג"מ. שילוב המנוע הקדמי מייצר מערכת הנעה כפולה, וסמארט #1 בראבוס מאיצה מעמידה ל- 100 קמ"ש תוך 3.7 שניות.

סמארט #1 בראבוססמארט #1 בראבוס

גרסת בראבוס מצוידת בסוללה זהה לזו של הגרסה הסטנדרטית בקיבולת 66 קוט"ש. טווח הנסיעה בגרסה הסטנדרטית עומד על 420-440 ק"מ, והטווח של גרסת בראבוס טרם פורסם. טעינה מהירה בהספק 150 קילוואט מאפשרת טעינה מ- 10% ל- 80% מקיבולת הסוללה תוך כ- 30 דקות. טעינה ביתית בהספק 22 קילוואט מאפשרת טעינה מ- 10% ל- 80% מקיבולת הסוללה תוך כ- 3 שעות.

סמארט #1 בראבוססמארט #1 בראבוס

המערכת לבחירת מצבי נהיגה כוללת 4 מצבים. מצב אקו מסתפק בהנעה אחורית בלבד, במצב קומפורט משולב המנוע הקדמי בהתאם לצורך, מצב ספורט מספק הנעה כפולה קבועה, ובמצב בראבוס מספקים שני המנועים את מלוא כוחם עם הנעה כפולה. את החוויה הספורטיבית מעצים פס קול המדמה מנוע בנזין ומושמע דרך הרמקולים בתוך הרכב.

עדיין מתלבט? נשמח להעניק לך ייעוץ וליווי אישי VIP ברכישת רכב

 מלא פרטים ונחזור אליך בהקדם (שירות הליווי כרוך בתשלום)

תגובות

תגובות

בלחיצה על שלח אתה מסכים   לתנאי השימוש

עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.

כתבות נוספות בנושא חדשות רכב 

פורשה קאיין החשמלי 2026 נחשף וזמין לרכיש...

לאחר המתנה ארוכה, פורשה מסירה את הלוט מעל פורשה קאיין החשמלי שהינו הדגם הסדרתי החזק ביותר של החברה ב...

בוריס רוזנר20 נובמבר 2025

BYD אטו 2 חשמלי מושק בישראל במחיר 148,99...

שלמה מוטורס, יבואנית BYD לישראל, משיקה היום את רכב הפנאי BYD אטו 2 הניצב מתחת ל- BYD אטו 3 המוכר ומת...

בוריס רוזנר20 נובמבר 2025

הכירו את ג'יפ ריקון החשמלי המבטיח יכולות...

ג'יפ ריקון (Recon) מציע אלטרנטיבה חשמלית לג'יפ רנגלר הקשוח ומיועד לחובבי טיולים המעוניינים ליהנות מח...

בוריס רוזנר19 נובמבר 2025

רנו טראפיק 2026 החדשה תהיה חשמלית בלבד...

רנו חשפה היום את הדור השישי של רנו טראפיק E-Tech המסחרית אשר תגיע לשוק במחצית השניה של 2026 עם מערכת...

בוריס רוזנר19 נובמבר 2025

גרסאות חדשות לפורד ברונקו 2026 מושקות בי...

דלק מוטורס, יבואנית פורד לשראל, משיקה את ליין הדגמים החדש של רכב השטח פורד ברונקו לקראת שנת 2026. בי...

בוריס רוזנר18 נובמבר 2025

אקספנג G6 המעודכן 2026 מושק בישראל...

פריסבי, יבואנית אקספנג לישראל, משיקה היום את רכב הפנאי החשמלי אקספנג G6 לאחר מתיחת פנים הכוללת עיצוב...

בוריס רוזנר17 נובמבר 2025

בעלי מקצוע
השווה
נקה הכל

הוסף עד 4 רכבים להשוואה ולחץ על ׳השווה׳

השווה
נגישות
menu