רכב הפנאי סיטרואן C5 איירקרוס מקבל מערכת PHEV חדשה ומוזלת עם הספק של 180 כ"ס. גרסת ה- PHEV הנוכחית לה הספק של 225 כ"ס מתחדשת בסוללה מוגדלת
סיטרואן מרחיבה ומשדרגת את היצע גרסאות הפלאג-אין ומשיקה את רכב הפנאי סיטרואן C5 איירקרוס בגרסת PHEV חדשה ומוזלת עם הספק מרבי של 180 כ"ס והנעה קדמית. הגרסה החדשה צפויה להגיע לישראל במהלך 2023 ותשווק לצד גרסת ה- PHEV המוכרת עם הספק מרבי של 225 כ"ס והנעה קדמית אשר מקבלת עתה סוללה מוגדלת המשפרת את טווח הנסיעה החשמלי. סביר להניח כי שינויים אלה יגיעו בקרוב גם לשאר דגמי קונצרן סטלנטיס ביניהם פיג'ו 3008 ו- DS7 קרוסבק.
סיטרואן C5 איירקרוס
מערכת ההנעה החדשה משלבת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.6 ליטרים עם הספק מרבי של 150 כ"ס ומנוע חשמלי עם הספק מרבי של 108 כ"ס המייצרים הספק מרבי משולב של 180 כ"ס ומומנט מרבי של 35.7 קג"מ. הכוח עובר לגלגלים הקדמיים דרך תיבת 8 הילוכים אוטומטית. לגרסה זו סוללה בקיבולת 12.4 קוט"ש המספקת טווח נסיעה חשמלי של 58 ק"מ לפי נתוני היצרן.
בנוסף מדווחת החברה כי סיטרואן C5 איירקרוס PHEV המוכר עם הספק מרבי של 225 כ"ס, ישווק עם סוללה מוגדלת בקיבולת 14.2 קוט"ש במקום 13.2 קוט"ש, התורמת להגדלת טווח הנסיעה החשמלי מ- 55 ק"מ לכדי 63 ק"מ.
מחירו של סיטרואן C5 איירקרוס PHEV 180 לא זול ויעמוד על החל מ- 43,650 יורו, זול ב- 1,900 יורו מסיטרואן C5 איירקרוס PHEV 225 אשר הוצע בישראל עד לאחרונה במחיר 225,000 ₪, כך שאנו לא צופים כי הגרסה החדשה תוצע בישראל במחיר נמוך מ- 200,000 ₪ גם אם תגיע ברמת אבזור בסיסית.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.