רכב הפנאי החשמלי הקומפקטי של ב.מ.וו מציע טווח נסיעה של 429 ק"מ והספק משולב של 313 כ"ס. המחיר החל מ- 329,000 ₪
גל חידושים שוטף את מותג ב.מ.וו בישראל. כשבועיים לאחר השקת הדור החדש של ב.מ.וו X1 ומתיחת הפנים של ב.מ.וו סדרה 3, וכשבוע לאחר שהושקה ב.מ.וו סדרה 7 - ספינת הדגל החדשה והמרשימה של המותג, פותחת היבואנית את המכירה המוקדמת לב.מ.וו iX1 המהווה את הגרסה החשמלית של רכב הפנאי הקומפקטי ב.מ.וו X1.
ב.מ.וו iX1
העיצוב החיצוני של ב.מ.וו iX1 זהה לאחיו עם מנועי הבנזין ויחידות ההנעה ההיברידיות. אמנם היצרנית מציעה אופציה לחבילת עיטורים כחלחלים הייחודית לגרסה החשמלית אך זו לא זמינה בישראל בשלב זה. הדגם מוצע בישראל בשתי גרסאות. X-Line בעיצוב SUV קלאסי עם חצאיות וספי מרכב מושחרים, חיפוי מושחר סביב בתי הגלגלים, חישוקים קלים בצביעה דו-גונית, וגימורי כרום חיצוניים. בנוסף מוצעת גרסת M-Sport במראה ספורטיבי עם פגושים קרביים בצבע הרכב המשלבים כונסי אוויר גדולים, גימורים מושחרים במקום כרום בוהק, וחישוקים קלים בצבע אפור כהה.
ב.מ.וו iX1
תא הנוסעים זהה לגרסאות הבנזין וכולל את מערך המסכים העדכני של ב.מ.וו Curved Display אשר כולל לוח מחוונים דיגיטלי עם מסך בגודל 10.25 אינץ', ומערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 10.7 אינץ' עם תמיכה בשפה העברית והפעלה קולית בשפה חופשית באנגלית. גרסת X-Line מוצעת עם עיטורים פנימיים בגימור דמוי אלומיניום ואילו גרסת M-Sport זוכה לעיטורי עץ.
ב.מ.וו iX1
ב.מ.וו iX1 מצויד במערכת הנעה כפולה עם שני מנועים חשמליים עם הספק מרבי משולב של 313 כ"ס ומומנט מרבי משולב של 50.4 קג"מ. התאוצה מעמידה ל- 100 קמ"ש אורכת 5.6 שניות והמהירות המרבית מוגבלת ל- 180 קמ"ש.
ב.מ.וו iX1
סוללת ליתיום-יון בקיבולת 66.4 קוט"ש (64.7 קוט"ש נטו) מאפשרת טווח נסיעה מרבי של 429 ק"מ. טעינה מלאה של הסוללה בהספק 2.3 קילוואט באמצעות כבל מוד 2 המסופק עם הרכב תארך 32.2 שעות. טעינה מלאה של הסוללה מעמדה ביתית מוד 3 בהספק 11 קילוואט תארך 6.5 שעות. היצרנית מציעה מטען פנימי בהספק 22 קילוואט המקצר את זמן הטעינה הבייתית ל- 3:45 שעות אך הוא אינו מוצע בישראל בשלב זה. מערכת הניהול של הרכב תומכת בטעינה מהירה בהספק של עד 130 קילוואט DC, בעמדה מסוג זה טעינה מ- 10% ל- 80% מקיבולת הסוללה תארך כ- 29 דקות.
ב.מ.וו iX1
כאמור ב.מ.וו iX1 ישווק בישראל בשתי רמות אבזור. גרסת הכניסה X-Line כוללת בין היתר בקרת אקלים דו אזורית עם פתחי מיזוג אוויר לנוסעים במושב האחורי, תמיכה בממשק אפל קאר פליי (ללא אנדרואיד אוטו), מפתח חכם, ריפוד דמוי עור, כוונון חשמלי למושב הנהג עם זכרונות, חימום למושבים הקדמיים, מערכת ניווט מקורית, מערכת לבחירת מצבי נהיגה, בלם חניה חשמלי עם פונקציית Auto Hold, טעינה אלחוטית לטלפון הסלולרי, חיישני אור וגשם, תאורת אווירה בתא הנוסעים, חיישני חניה היקפיים, פתיחה וסגירה חשמלית לדלת תא המטען, שמשות אחוריות כהות, גג זכוכית פנורמי חשמלי, תאורת לד היקפית, פנסי קדמיים עוקבי פניה, וחישוקים קלים בקוטר 19 אינץ'.
ב.מ.וו iX1
רמת האבזור הבכירה M-Sport כוללת בנוסף כוונון חשמלי לצמד המושבים הקדמיים עם זכרונות, תמיכת גב תחתון חשמלית דינמית במושב הנהג, מערכת שמע עם 12 רמקולים מבית Harman Kardon, וחבילת עיצוב ספורטיבית.
אבזור הבטיחות זהה בשתי הגרסאות וכולל בין היתר 6 כריות אוויר, מערכת לניטור מרחק מלפנים עם זיהוי הולכי רגל, בלימה אוטונומית בעת חירום, התרעה ותיקון סטייה מנתיב הנסיעה, בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור שטחים מתים, תיקון היגוי אקטיבי למניעת התנגשות בעת מעבר נתיב, התרעה מפני תנועה חוצה מאחור, התרעה מפני פגיעה מאחור, ניטור עייפות הנהג, שליטה אוטומטית באורות הגבוהים, ומערכת חניה אוטומטית עם זכרון מסלול הנסיעה ב- 50 המטרים האחרונים וחזרה אוטונומית בנסיעה לאחור.
מחירון ב.מ.וו iX1 2022:
ב.מ.וו iX1 EV X-Line 4x4 אוטומט - 329,000 ₪
ב.מ.וו iX1 EV M-Sport 4x4 אוטומט - 349,000 ₪

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.