חברת איילון מוטורס מציעה בישראל את רכב הפנאי החשמלי רנו מגאן E-Tech עם טווח נסיעה של 449 ק"מ, במחיר מבצע של 189,900 ₪. מגזיני הרכב באירופה משבחים
רנו מייצרת רכבים חשמליים כבר יותר מעשור ומכרה מאות אלפי מכוניות חשמליות ברחבי העולם. כעת עם הפופולריות והתחרותיות הגוברת בתחום, משיקה החברה את רכב הפנאי החשמלי המתקדם רנו מגאן E-Tech אשר מתחרה באחד מהסגמנטים החמים ביותר בשוק הרכב ועושה זאת בהצלחה הודות לנסיון הרב של היצרנית בתחום זה. בשלב זה רנו מגאן E-Tech זמינה בישראל רק ביבוא מקביל של חברת איילון מוטורס הוותיקה.
רנו מגאן E-Tech
רנו מגאן E-Tech מבוסס על פלטפורמה חשמלית ייעודית (CMF-EV) עם מכלולי הנעה בחלק הקדמי בתא מנוע קומפקטי. היתרונות בתצורה זו באים לידי ביטוי במשקל נמוך יחסית לרכב חשמלי העומד על 1,640 ק"ג ומשפר את טווח הנסיעה, ובחיסכון בנפח יחידת ההנעה אשר משאיר יותר מקום לנוסעים ולמטען. כדי לצמצם את את כמות החיווט, הותקן שקע הטעינה מלפנים, דבר המקל על הטעינה עבור נהגים אשר נכנסים לחניה עם חזית הרכב. הסוללה מותקנת במארז דק בגובה 110 מ"מ ברצפת המרכב לטובת מרכז כובד נמוך ורצפה שטוחה לחלוטין המשפרת את תנאי המחייה של הנוסעים מאחור.
רנו מגאן E-Tech
רכב הפנאי החשמלי של רנו מציג עיצוב מוצק ושרירי עם חזית אטומה, פנסים צרים עם חתימת תאורה מורכבת, קו חלונות ייחודי המתעקל מאחור וזוכה למסגרת כרום בולטת, וצביעה דו-גונית אופנתית. מאחור שמשה אחורית קטנה המעניקה לרכב מראה ספורטיבי, ויחידות תאורה צרות המחוברות בפס תאורת לד. סף בתי הגלגלים בגימור שחור מבריק וחישוקים בעיצוב ייחודי מעניקים ניחוח יוקרתי ומשלימים את העיצוב הנאה.
רנו מגאן E-Tech
תא הנוסעים של רנו מגאן E-Tech מציג עיצוב נקי ואלגנטי אשר היה מקובל עד כה למצוא רק במכוניות פרימיום. לוח המחוונים הדיגיטלי מתמזג עם מסך מרכזי אנכי ליצירת אווירה העוטפת את הנהג. הממשקים הדיגיטליים המתקדמים פותחו בשיתוף פעולה עם גוגל ומערכת ההפעלה מבוססת אנדרואיד אוטומוטיב עם גישה לגוגל מפות ולכ- 40 אפליקציות ייעודיות לשימוש ברכב. עדכוני תוכנה OTA יאפשרו הוספת פיצ'רים חדשים לרכב מבלי להגיע למוסך, בדומה לעדכוני תוכנה לסמארטפון שלכם. בורר ההילוכים הותקן מאחורי ההגה כדי לפנות מקום לאזורי אחסון גדולים בין המושבים הקדמיים. רנו מתגאה בכך שהריפודים והדיפונים עשויים מחומרים ממוחזרים, וש- 95% מהרכב (כולל הסוללות) ניתן למחזור בסוף חייו.
רנו מגאן E-Tech
רנו מגאן E-Tech מגיע אלינו עם מנוע חשמלי קדמי עם הספק מרבי של 220 כ"ס ומומנט מרבי של 30.6 קג"מ, וסוללה בקיבולת 60 קוט"ש המאפשרת טווח נסיעה שימושי בהחלט של 449 ק"מ לפי תקן WLTP. תאוצה מעמידה ל- 100 קמ"ש אורכת 7.4 שניות עד למהירות מרבית של 160 קמ"ש. מערכת הבלימה הרגנרטיבית מאפשרת בחירה בין 4 עוצמות בלימה באמצעות מנופים מאחורי גלגל ההגה לרבות מצב נוח במיוחד המאפשר נהיגה בדוושה אחת בלבד.
רנו מגאן E-Tech
רשימת האבזור של רנו מגאן E-Tech כוללת בין היתר לוח מחוונים דיגיטלי, מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 9 אינץ', כניסה והתנעה ללא מפתח, חיישני חניה אחוריים, מצלמת רוורס, תאורת לד מלאה, וחישוקי 18 אינץ'. אבזור הבטיחות נדיב וכולל בין היתר 7 כריות אוויר, בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל ורוכבי אופניים, התרעה ותיקון סטיה מנתיב הנסיעה, התרעה על עייפות נהג, זיהוי תמרורי תנועה, ואורות גבוהים אוטומטיים.
רנו מגאן E-Tech
מגזיני הרכב הפופולריים באירופה משבחים את רנו מגאן E-Tech ומציינים לטובה מרווח פנימי נדיב, מערכת בידור ותקשורת מהטובות בסגמנט הודות לממשק נוח ומהיר, הנדסת אנוש מופתית, ותא נוסעים איכותי ומעוצב ברמה אחת לפחות מעל המתחרים הישירים. מעבר לכך גם נוחות הנסיעה, חווית הנהיגה ובידוד הרעשים זוכים למחמאות ומתעלים על פני המתחרים. כל אלו מביאים את הבוחנים למסקנה שרנו מגאן E-Tech מספק תמורה מצויינת למחירו.
איילון מוטורס מציעה את רנו מגאן E-Tech במחיר השקה של 189,900 ₪ במקום מחיר המחירון העומד על 210,000 ₪, עם אחריות יצרן מקיפה לשנתיים, ושמונה שנים או עד 160,000 ק"מ על הסוללה.

תפריט נגישות








שירות קרסו/פריזבי/סיניות, מה יותר גרוע ?
תשובה ל: 8,במה הרנו עדיפה על הסיניות ? גם אם יש "כאילו" חלפים, אין מוסכים ואין שירות, ב"קרסו" פשוט מזלזלים ברוכשי הרכב, פעם אחרונה שאני קושר את עצמי עם "קרסו" או "פריזבי" גם חינם לא לוקח מהם רכב...
תגובה ל 2
אתה מתלונן על שנתיים אחריות בלבד...? גם אם היו נותנים לך 10 שנים...מה תעשה עם זה אם אין מוסכים מורשים...?
מצג שווא
אכן, הרכב מהמם, כל מה שכתוב נכון, הרכב מפנק, חזק, מרגישים שזו רנו ולא רכב סיני, אולם, היצרן/יבואן/יבואן מקביל אף אחד לא דאג להכשיר מוסכי שירות מורשים שיודעים לטפל ברכב הזה, אני נאלצתי לגרור את הרכב מהצפון (גליל) לרשל"צ למוסך מרכזי ע"מ לתקן תקלה, לא זו אף זו, המוסך שמור לטפל ברכב, ככל הנראה "עמוס לעייפה" והקשר עמם קשה, עוברים ימים ארוכים עד שזוכים למענה וליצירת הרכב מתיקון, אם יש משהו ש"יפיל" את הרכב זו רמת השירות שמתחת לכל ביקורת...
מוסכי שירות
ואני חושב שנקודת התורפה של יבואן הרכב היא מוסכי השירות שהוא מכשיר לטובת הלקוחות, באין מרכזי שירות אדיבים, מקצועיים ונגישים, רמת השירות יורדת ושביעות רצון הקונים יורדת, מוניטין היבואן והיצרן נפגעת עד עפר, ע"ע סיטרואן בשנות השבעים שהציפו את ישראל במכוניות כאשר לא הכשירו מוסכים לטיפול במערכת ההידראולית המתקדמת והלקוחות "נטשו" בהמוניהם וערך הרכב ירד לרמות מבישות, יבואני הרכבים החדשים (החשמליות) חייבים לדאוג להכשרה של מוסכים ובעלי מקצוע לשירות הרוכשים, לי היה ניסיון מר...
אין שירות
קניתי רנו מגאן חשמלית מיבוא מקביל ע"י אילון מוטורס, כשהיתה תקלת טעינה חשמלית התנערו ממני במוסך מורשה של קרסו שאמורים לתת שירות לרנו, הסיבה שנמסרה לי היא שהרכב ביבוא מקביל ורנו ישראל כלל לא מיבאת את המכוניות האלה ואין להם סמכות לטפל ברכב, איילון מוטורס מוכרים את הרכב בלי לדאוג למוסכי שירות ?
בוכה על הקניה
מי שמודאג מ"הסיניות", שינסה לקבל שירות ממוסך מורשה רנו...
בוכה
באתי, קניתי, בכיתי, הרכב מרשים השירות בישראל מתחת לכל ביקורת, פעם אחרונה שאני מתקרב לרנו...
מוסך שירות
למה מסתירים את מוסכי השירות לרכב בחשמלי, מוסכים מורשי רנו טוענים שהם לא מטפלים ברהו החשמלית, איפה יש מוסכים בצפון ?
נסיעה מהנה ביותר, רכב מפנק כמו צרפתיה, עדיף על הסיניות האלמוניות.
חתול בשק
קניתי את הרכב הארור הזה שנה וחצי יש לי אותו 6 חודשים מהם במוסך רנו - פריזביי בראשון לציון בן אדם אחד בכל המדינה מורשה לגעת ברכב בלי ניסיון הוא עוד לומד את הרכב בלשונו הוא. נה כמעט אין שירות לרכב הזה. טעינה מצחיקה (מעכו לאילת שתי כעינות = שעתיים זמן) בכתבה יש הטעייה לציבור
עדיף על הסיניות...
רק אלוהים יודע מה יהיה עם כל הסיניות ששוטפות את ישראל בחודשים האחרונים- מספיק שחברה אחת תעלם מישראל ואנשים נתקעים בלי חלפים ובלי שירות
ברור שהיא עדיפה מכל הסיניות של היום. אבל הגיע הזמן שאירופה ידעו את מקומם בתעשיית הרכב החשמלי. במחירים כאלה היא תישאר בעולמי התצוגה. הגאומטרי C נותנת יותר טווח נסיעה ויותר ביצועים בפחות כסף. משהו רוצה להמר על האמינות של הג'ילי או של שאר הסיניות לעומת רכב חשמלי אירופי. ?
תגובה ל 5
לידיעתך מנכ"ל טויוטה לא עף מהתפקיד אלא פשוט יצא מעצמו.
תגובה ל 3
קודם כל גם ג'ילי וגם BYD עם טווחים של 420 ו 460 והם הרכבים הכי נמכרים בארץ היום בפער. לגבי טויוטה, יש לי את הרכב החשמלי שלהם והוא כישלון. כתוב 460 ק"מ והוא משיג לא יותר מ 320. הטעינה של הטויוטה עורכת שים לב, 19 שעות! וזה במערכת ישנה של חד פאזי, כשלמשל סקודה אניאק רק 7 וחצי שעות ומערכת תלת פאזית. אני הוצאתי את הטויוטה למכירה ולצערי יש רשימה ארוכה של מוכרים ומבטלי הזמנות כי הרכב נכשל! יהיה מאוד קשה למכור אותו בגלל החיסרון של חד פאזי שלו והטווח נסיעה שנע בין 270 ל 320 ק"מ במציאות. אני ממליץ להתרחק מטויוטה כרגע ברכבים החשמליים. לא סתם מנכ"ל טויוטה עף על הכישלון הזה מהתפקיד.
טווח נסיעה
בטריה של 60 קילווט עושה 380 ק"מ תלוי במצב נסיעה אם זה על מצב ספורט אז 350 ק"מ
לא יעזור הצרכן הישראלי המטומטם לא יסכים לקנות את הרכב הזה
ביד שניה וכל מי שיקנה אותו ידפק במכירה. כאן רק טויוטה. פשוט טמטום
רק שנתיים אחריות ????? 😂😂😂😂
נהגתי על הרכב באירופה
חווית נסיעה כיפית ושקטה