הונדה ג'אז עוברת מתיחת פנים ומקבלת רמת אבזור חדשה עם מאפייני עיצוב ספורטיביים
הונדה ג'אז היא אחת המכוניות הכי אנדר רייטד בשוק הרכב הישראלי. על בסיס קומפקטי היא מציעה תא נוסעים מרווח ושימושי במיוחד. בדגם הנוכחי היא מוצעת באופן בלעדי עם יחידת הנעה היברידית חסכונית, ולמרות זאת בשנה החולפת נמסרו בישראל 145 רכבי הונדה ג'אז בלבד. נתון מזערי ביחס למתחרות, לתג המחיר הגבוה בוודאי יש חלק בכך. כעת הונדה חושפת מתיחת פנים להונדה ג'אז אך אנחנו בספק אם זה תצליח לסייע לנתוני המסירות הזעומים. הונדה ג'אז המעודכנת תוצע לרכישה באירופה כבר בתקופה הקרובה ואנו מעריכים כי בהמשך השנה היא תגיע גם לישראל.
הונדה ג'אז
מתיחת הפנים מעניקה להונדה ג'אז עדכוני עיצוב קלים. החזית המעט מוזרה למראה של הדור היוצא עודכנה ומציגה כעת גריל קדמי מסורתי עם שבכה בעיצוב המשתנה בהתאם לרמת האבזור הנבחרת, וכך גם עיצוב הפגושים. רמת אבזור Advance Sport החדשה זוכה למראה אגרסיבי יותר עם פגוש המשלב כונסי אוויר מושחרים. מהדופן לא נצפו שינויים מהותיים למעט עיצוב עדכני לחישוקים הקלים, וגם הפנסים האחוריים זכו לחותמת תאורה עדכנית. נסייג ונאמר כי בשלב זה נחשפו רק גרסאות Advance Sport החדשה, וכן גרסת קרוסטר במראה פנאי הנבדלת בחיפוי מושחר לספי הפגושים והדלתות, חיפויים מושחרים לבתי הגלגלים, ופסי גגון.
הונדה ג'אז
עיצוב תא הנוסעים נותר זהה לדגם היוצא אך הוא מדופן כעת בחומרים עדכניים לרבות ריפודים ועיטורים המשתנים בהתאמה לרמת האבזור הנבחרת. מערך ה- Magic Seats של הונדה נשמר הם שלל אפשרויות לקיפול המושבים האחוריים בשלל צורות שהופכות את המכונית הקטנה לשימושית במיוחד.
הונדה ג'אז
גם יחידת ההנעה ההיברידית זכתה לשורת עדכונים. הטכנולוגיה ההיברידית של הונדה נבדלת מאחרות בכך שמנוע הבנזין למעשה לא מניע את הגלגלים באופן ישיר אלא משמש כגנרטור עבור טעינת הסוללה, והכוח מועבר אל הגלגלים באמצעות המנוע החשמלי הראשי, בעוד מנוע חשמלי קטן נוסף אחראי על המרת האנרגיה ממנוע הבנזין לטובת טעינה הסוללה. במהירויות גבוהות משולב מנוע הבנזין ומחובר אל הגלגלים באמצעות תיבת הילוכים אוטומטית רציפה. בשל אופי הפעולה הייחודי נתון ההספק המשולב אינו מפורסם. המנוע החשמלי החדש מציע הספק מרבי של 122 כ"ס לעומת 109 כ"ס בדגם היוצא, וגם מנוע הבנזין חזק יותר עם הספק מרבי של 107 כ"ס לעומת 98 כ"ס בדגם היוצא. נתוני המומנט נותרו ללא שינוי. נתוני צריכת הדלק והביצועים המעודכנים טרם פרסמו.
הונדה ג'אז
הונדה ערכה שינויים הנוגעים גם לאופי הפעולה של יחידת ההנעה על מנת להעניק תחושה טבעית יותר בעת תאוצה ולהתאים את הסל"ד של מנוע הבנזין אל עוצמת הלחיצה על דוושת התאוצה ואל מהירות הרכב. כל דגמי הונדה ג'אז יהנו מעתה מכושר גרירה של 500 ק"ג. גרסת Advance Sport זוכה לכיול מצערת שונה שיאפשר לה להציג תגובות זריזות ומידיות יותר ללחיצה על דוושת התאוצה. גרסה זו זוכה גם למערך בולמים וקפיצים שונה שיאפשרו לה להציג התנהגות כביש מרוסנת יותר.
הונדה ג'אז
עדכון נוסף נוגע אל מערך הבטיחות המתקדם. המצלמה הקדמית הוחלפה בחדשה עם עדשה חדה בזווית רחבה יותר שתאפשר זיהוי מוקדם של סיכונים, וזיהוי של גבולות הכביש גם בדרכים לא מסומנות. המערכת לזיהוי תמרורים פועלת כעת ממהירות 0 קמ"ש ומאפשרת לנהג להתאים בקלות את מהירות הרכב אל המהירות המותרת בתמרור מרגע שהנסיעה החלה. הונדה ג'אז מצוידת ב- 10 כריות אוויר בניהן כרית אוויר מרכזית בין המושבים הקדמיים והיא זכתה לציון המרבי 5 כוכבים מתוך 5 במבחני הבטיחות של ארגון Euro NCAP בשנת 2020.

תפריט נגישות








ככה זה כשהיבואן ממש לא רוצה למכור מכוניות.
הונדה חיים עדיין כאילו הם בשנות 90- שנות השיא של הונדה
בעבר באמת היו רמה אחת מעל כולם ונמכרו במחיר גבוה ובצדק. -היום כבר לא רמה אחת למעלה. משום מה עדיין מציגים את הרכבים שלהם במחירים גבוהים
רכב מעולה ואמין. מחיר לא ריאלי.