שברולט קורבט E-Ray הייבריד הופכת לגרסה המהירה ביותר של הדגם עם תאוצה 0-100 קמ"ש תוך כ- 2.5 שניות והספק משולב של 665 כ"ס
מכונית הספורט האייקונית שברולט קורבט ממשיכה לספק חידושים מעניינים. אחרי המעבר המשמעותי ממנוע קדמי בדורות הקודמים למנוע מרכזי בדור הנוכחי ולאחר הצגת גרסת Z06 עם מנוע V8 חובב סל"ד שמתכוונת להתחרות במכוניות על מבית פרארי ולמבורגיני, מגיעה כעת שברולט קורבט בגרסה היברידית המכונה E-Ray אשר הופכת לקורבט הסדרתית המהירה אי פעם וגם עם הנעה כפולה. לחובבי ההגה מבטיחה שברולט התנהגות כביש מושחזת וביצועי על גם במסלול מפותל למרות תוספת משקל בלתי מבוטלת של 182 ק"ג ביחס לגרסת הכניסה.
שברולט קורבט E-Ray
יחידת ההנעה כוללת מנוע V8 מרכזי בנפח 6.2 ליטרים עם הספק מרבי של 495 כ"ס ומומנט מרבי של 65 קג"מ המניע את הציר האחורי, תיבת 8 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים, ומנוע חשמלי קדמי עם הספק מרבי של 160 כ"ס ומומנט מרבי של 16.8 קג"מ המניע את את הציר הקדמי. ההספק המרבי המשולב עומד על 655 כ"ס ומאפשר תאוצה 0-100 קמ"ש תוך כ- 2.5 שניות לעומת 2.6 שניות בגרסת Z06 שהחזיקה בתואר הקורבט המהירה ביותר עד כה.
שברולט קורבט E-Ray
מערכת ההנעה הכפולה משלבת את המנוע החשמלי בהתאם לתנאי הדרך ולדרישות הנהג. בנהיגה דינמית או בכביש רטוב למשל יכנס המנוע החשמלי לפעולה על מנת לשפר את אחיזה הכביש בציר הקדמי. לרשות הנהג מספר מצבי נהיגה לרבות מצב חשמלי טהור אשר לטענת החברה מיועד לנסיעה שקטה במהירות של עד 72 קמ"ש אך עם סוללה קטנה בקיבולת 1.9 קוט"ש ניתן לצפות לטווח חשמלי של קילומטרים בודדים לכל היותר. עוד מדווחת שברולט כי המנוע החשמלי מאפשר למנוע הבנזין לעבוד לזמן ממושך יותר עם 4 צילינדרים בלבד לטובת שיפור צריכת הדלק.
שברולט קורבט E-Ray
עוד מצויידת שברולט קורבט הייבריד במערכת בלימה מבית ברמבו עם צלחות קרמיות, בולמים אדפטיביים עם 3 מצבי שיכוך, וחישוקי 21 אינץ' בעיצוב ייחודי לגרסה זו עם צמיגי ביצועים מבית מישלין לבחירת הלקוח. כאופציה יוצעו מגוון חבילות אבזור ועיצוב לרבות צביעת חיצונית עם צמד פסי אורך כחולים ייחודיים לגרסת E-Ray ההיברידית.
וידאו שברולט קורבט E-Ray
מחירה של שברולט קורבט E-Ray בארה"ב כמעט זהה לגרסת Z06 ועומד על החל מ- 104,295 $ למרכב קופה ו- 111,295 $ למרכב קבריולט.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.