גרסת הקצה של ב.מ.וו M3 מצוידת ביחידת הנעה מחוזקת עם הספק מרבי של 550 כ"ס המשגרים אותה מעמידה ל- 100 קמ"ש תוך 3.2 שניות בלבד
לפני כחצי שנה נחשפה ב.מ.וו M4 CSL, גרסת קצה למשפחתית הגדולה הספורטיבית של ב.מ.וו עם יחידת הנעה מחוזקת והפחתת משקל של 100 ק"ג. ראשי התיבות CSL מייצגים Competition, Sport, Lightweight (תחרות, ספורט, ומשקל קל). אותה גרסה הייתה חלק מחגיגות היובל של חטיבת הספורט M של ב.מ.וו ויוצרה ב- 1,000 עותקים בלבד. לא הספקתם להניח את ידכם על אחת? יתכן שב.מ.וו M3 CS היא התשובה עבורכם. ב.מ.וו לא פרסמה כמה עותקים היא מתכוונת לייצר מגרסה זו אך סביר להניח שגם כאן הייצור מוגבל לכמה אלפי מכוניות. דלק מוטורס יבואנית ב.מ.וו לישאל מסרה כי ב.מ.וו M3 CS צפויה להגיע לישראל ברבעון השלישי לשנת 2023.
ב.מ.וו M3 CS
בוודאי שמתם לב שהאות L חסרה בשמה של הגרסה החדשה, זאת משום שב.מ.וו M3 CS לא עברה את אותה דיאטה קיצונית של גרסת הקופה והיא שומרת על הספסל האחורי שלה, כך שאם הילדים שלכם ממש יתעקשו הם יוכלו להצטרף אליכם לטיול נהיגה. מומלץ רק לאחסן ברכב מראש את שקיות ההקאה. המראה החיצוני מעט אגרסיבי יותר מזה של ב.מ.וו M3 הסטנדרטית ועושה שימוש במסגרת אדומה לגריל הקדמי, משטחים מושחרים על מכסה המנוע, וחצאיות מושחרות ואגרסיביות יותר. תאורת היום הכתומה בפנסים הקדמיים בולטת יותר ונלקחה מדגמי המסלול של ב.מ.וו.
ב.מ.וו M3 CS
בתא הנוסעים נפגוש את מערך המסכים העדכני ב.מ.וו Curved Disply עם לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ' ומסך מרכזי בגודל 14.9 אינץ' השוכנים בסמיכות על משטח מעוקל הפונה קלות אל עבר הנהג. ההגה הנאה והשמנמן מחופה אלקנטרה ומעוטר בסיבי פחמן וגם במנופים להעברת הילוכים עשויים סיבי פחמן. מושבי הבאקט הספורטיביים פשוט יפיפיים, גם הם עשויים סיבי פחמן ומשלבים ריפודי עור ולוגו CS מואר מתחת למשענות הראש.
ב.מ.וו M3 CS
בניגוד לב.מ.וו M4 CSL המצוידת בהנעה אחורית טהורה, ב.מ.וו M3 CS שומרת על תצורת ההנעה הכפולה אך בחלק ממצבי הנהיגה תוכלו לבחור במצב הנעה אחורית. שתי הגרסאות עושות שימוש באותו מנוע 6 צילינדרים טורי בנפח 3.0 ליטרים עם הספק מרבי של 550 כ"ס ב- 6,250 סל"ד ומומנט מרבי של 66.2 קג"מ הזמין החל מ- 2,750 סל"ד. מדובר בהספק גבוה ב- 40 כ"ס מגרסאות קומפטישן של ב.מ.וו M3 ו- M4. על העברת הכוח אחראית תיבת 8 הילוכים אוטומטית שעברה כיול מחדש. על הציר האחורי מותקן דיפרנציאל אלקטרוני מוגבל החלקה.
ב.מ.וו M3 CS
החדשות המעניינות הן תאוצה מעמידה ל- 100 קמ"ש תוך 3.2 שניות בלבד, מהיר יותר בשתי מאיות השניה מגרסאות קומפטישן וב- 0.6 שניות מב.מ.וו M4 CSL על אף המשקל הגבוה יותר. את הביצועים העדיפים ניתן לזקוף לזכותה של מערכת ההנעה הכפולה. המהירות המרבית עומדת על 303 קמ"ש.
ב.מ.וו M3 CS
ב.מ.וו M3 CS עברה דיאטה קלה שסייעה לה להוריד 20 ק"ג לעומת גרסת קומפטישן. השינויים לא מסתכמים רק במנוע מחוזק וכוללים גם סורג אלומיניום מעל המנוע לטובת שיפור הקשיחות המבנית, שינויים בזוויות הקאמבר של הגלגלים, בולמים אדפטיביים, מוטות מייצבים מחוזקים, וצמיגי מישלין פיילוט ספורט קאפ 2 מוכנים למסלול. הרוכשים יוכלו לבחור גם בצמיגים שמתאימים יותר לנהיגה בכביש הציבורי. כאופציה מוצעים גם בלמים קרמיים.
ב.מ.וו M3 CS סרטון רשמי

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.