המשפחתית הגדולה פיג'ו 508 זוכה לחזית חדשה ועדכונים טכנולוגיים. מתחת למכסה המנוע גרסת כניסה חדשה ו- 3 יחידות הנעה היברידיות נטענות
על פי פרסומים מהשבוע שעבר, פיג'ו כבר עובדת על הדור הבא של פיג'ו 508 שצפוי כמובן להיות חשמלי על בסיס פלטפורמת סטלה הייעודית של קונצרן סטלנטיס ולהתחרות בטסלה מודל 3 ובפולקסווגן iD.7 שתוצג בקרוב. בינתיים הדור הנוכחי של פיג'ו 508 עובר מתיחת פנים שתשאיר אותו רענן לעוד מספר שנים.
פיג'ו 508
הדור הנוכחי של פיג'ו 508 נחשף בדיוק לפני 5 שנים והשכיח לחלוטין את הדור הקודם הפושר. פיג'ו הבינה שכדי לשרוד בסגמנט המשפחתיות הגדולות היא חייבת לעשות צעד נועז והחליטה להפוך את הדגם למכונית פאסטבק מוארכת במבנה 5 דלתות עם עיצוב מרהיב.
פיג'ו 508
מתיחת הפנים מעניקה לפיג'ו 508 חזית חדשה עם גריל מרכזי נטול מסגרת כפי שמופיע בדגמי פיג'ו העדכניים. הפנסים הקדמיים הפכו צרים ואגרסיביים ומהם גולשת אל עבר הפגוש חותמת תאורה המדמה טפרי אריה. הפנסים גם מתהדרים בתאורת לד מטריקס חדשה שתהיה זמינה בכל גרסאות הדגם. מאחור הוחלף סמל המותג בכיתוב פיג'ו בין הפנסים האחוריים שזכו גם הם לעיצוב חדש ולחותמת תאורה תלת מימדית. את גרסת הסטיישן היפיפייה לא זכינו לפגוש בישראל וגם היא עוברת את אותו הטיפול.
פיג'ו 508
בתא הנוסעים השינויים קלים יותר. העיצוב הכללי נותר כשהיה אך חומרי הריפוד והדיפון שודרגו. על גבי גלגל ההגה תמצאו את הסמל החדש והעדכני של המותג ובורר ההילוכים האלקטרוני בצורת ג'ויסטיק הוחלף בבורר זעיר. לוח המחוונים הדיגיטלי הוחלף באחד חדש עם מסך משופר בגודל 12.3 אינץ'. כאופציה מוצעת מערכת לראיית לילה עם תצוגה בלוח המחוונים הדיגיטלי וזיהוי של הולכי רגל, רוכבי אופניים ובעלי חיים. מערכת המולטימדיה החדשה פיג'ו i-Connect מוצגת על גבי מסך בגודל 10 אינץ' וכוללת מערכת ניווט, אפשרות לתפעול קולי, תמיכה בקישוריות אלחוטית, וקבלת עדכונים מרחוק OTA. בנוסף כוללת המערכת ווידג'יטים ומאפשרת התאמה אישית של מסך הבית. תא המטען החשמלי כולל מעתה פונקציית פתיחה ללא מגע יד.
פיג'ו 508
היצע יחידות ההנעה של פיג'ו 508 זוכה לגרסת כניסה חדשה עם מנוע טורבו בנזין 3 צילינדרים בנפח 1.2 ליטרים עם הספק מרבי של 130 כ"ס ותיבת 8 הילוכים אוטומטית. באופן מעניין לא מדובר בגרסה העדכנית של המנוע שנחשפה לאחרונה עם סיוע היברידי מתון, הספק מרבי של 136 כ"ס ותיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים חדשה. בנוסף יוצע מנוע טורבו דיזל בנפח 1.5 ליטרים עם הספק מרבי של 130 כ"ס ותיבת 8 הילוכים אוטומטית. עבור שווקים נבחרים יוצע בנוסף מנוע טורבו בנזין 4 צילינדרים בנפח 1.6 ליטרים עם הספק מרבי של 218 כ"ס ותיבת 8 הילוכים אוטומטית.
פיג'ו 508 סטיישן PSE
באגף הגרסאות המחושמלות יוצעו 3 יחידות הנעה היברידיות נטענות, כולן על בסיס מנוע טורבו בנזין בנפח 1.6 ליטרים. לגרסת הכניסה הספק מרבי משולב של 180 כ"ס, לגרסת הביניים הספק מרבי של 225 כ"ס, ולגרסת PSE הבכירה והספורטיבית הספק מרבי של 360 כ"ס. כל גרסאות ה- PHEV מצוידות בסוללה בקיבולת 12.4 קוט"ש. היצרנית מציעה בחירה בין מטען פנימי בהספק 3.7 קילוואט או 7.4 קילוואט המוצע כסטנדרט בגרסת הקצה החזקה ומאפשר טעינה מלאה של הסוללה תוך שעה ו- 40 דקות.
פיג'ו 508 סטיישן PSE
גרסת PSE הספורטיבית נבדלת לא רק ביחידת ההנעה החזקה וכוללת בנוסף מתלים אדפטיביים מונמכים, מפשק סרנים רחב יותר מלפנים ומאחור, צלחות בלימה קדמיות בקוטר 380 מ"מ, קליפרים עם 4 בוכנות, חישוקים קלים בקוטר 20 אינץ', וצמיגי מישלין פיילוט ספורט 4S.

תפריט נגישות








ווואוו וואוו ועוד פעם וואוו
בהחלט מכונית החלומות💚